• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.316 votes
Profile

Welke films zag je het vaakst?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dawn of the dead (tel kwijt geraakt, schat zo'n 8 keer onderhand..)

From dusk till dawn (5, 6 keer)

Southpark bigger longer & uncut (6, 7 keer)

28 days (4keer)

Verder een aantal 2 of 3 keer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Harry Potter 1, Lord of the Rings 1, Pirates of the Caribbean 1, The Butterfly Effect... ennnnn... White Chicks. Ik vind hem gewoon écht grappig!

Hakunamatafaka

• 629 messages
  • 1716 votes

Goodfellas zo'n 20x

Elk mens waarmee ik omga moet die film gezien hebben, en ik nodig ze dan altijd uit om te kijken, en ik kijk altijd mee, louter om hen reactie te zien. Ik kan de film wel ong dromen.

Als ze hem niks vinden, heb ik zin om ze vermoorden dat dan weer wel.

Catsburg

• 17 messages
  • 449 votes

Hakunamatafaka wrote:

Goodfellas zo'n 20x

Elk mens waarmee ik omga moet die film gezien hebben, en ik nodig ze dan altijd uit om te kijken, en ik kijk altijd mee, louter om hen reactie te zien. Ik kan de film wel ong dromen.

Als ze hem niks vinden, heb ik zin om ze vermoorden dat dan weer wel.

Ik heb hier ook wel een handje van hetzij iets anders. Ik kijk veel meer films dan mijn vriendin en als een film echt goed was moet ik de film aan m'n vriendin laten zien. Uiteraard kijk je dan mee. Daarnaast, mochten er vrienden hier zijn dan kijk ik de film gerust nog een 3e keer.

Mijn vrienden hebben alleen echt een andere smaak, dus krijg vaak louter slechte reacties(zelfs films als the Godfather, the good, the bad & the ugly).

Hakunamatafaka

• 629 messages
  • 1716 votes

Haha zeer herkenbaar, ik kan daar altijd erg kwaad om worden, terwilj het eigenlijk niet hen schuld is, gewoon andere smaak maar toch. Ik heb ook niet echt vrienden op een paar na die echt gevarieerde films kijken zoals ik.

Ze blijven meer bij films die iedereen gezien heeft. mainstream achtige blockbusters

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Mammoth van Lukas Moodysson ga ik binnenkort voor de vijfde keer kijken in zeer korte tijd.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

The longest day het ik het vaakst gezien, zo'n 25 keer. Niet altijd in zijn geheel. De film duurt 3 uur dus het eerste halfuur ga ik ook wel eens met hogere snelheid er doorheen. 1x in zwart-wit dat viel zo tegen. De meeste preferen die versie. Zwart-wit vanwege de documentaire-stijl. Later ingekleurd, komen de beelden van het landschap en de uniformen wat beter tot hun recht vind ik zelf. (de actiescenes heb ik wel honderd keer gezien).

Soldaat van Oranje zo'n 15 keer. Meestal de filmversie ook wel eens de tv-versie.

Zo'n tien keer ook nog The third man, French Kiss en Grease. Maar sommige gedeelten veel en veel vaker. Bepaalde liedjes uit Grease bijvoorbeeld zijn flinke hits geweest dus die heb ik wel honderden keren gezien.

In tegenstelling tot afleveringen van series zijn films toch vaak een hele zit. Ik heb van films wel vaak bepaalde gedeelten tig keer gezien maar dus niet de hele film.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Je hebt van the Longest Day 24x de ingekleurde versie gezien?

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik denk Jurassic Park, Jumanji en een sloot oude Disney's.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

mister blonde wrote:

Je hebt van the Longest Day 24x de ingekleurde versie gezien?

Wat nu? Ik schrijf toch zo'n 25 keer. Misschien was het 24x of 26x keer. Ik weet niet hoe sommige mensen hun aantal keren bijhouden maar ik heb echt niet vanaf 1974 iedere keer een streepje gezet nadat ik hem heb gezien. Ik heb hem bijna ieder jaar gezien. Kom ik ongeveer op 25 waarvan de laatste keer in zwart wit.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik denk dat hij eerder refereert naar zwart wit en kleur dan het precieze aantal Dick.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Die discussie over zwartwit en kleur is op moviemeter en elders op het internet al vaak gevoerd. Ik weet heus wel dat de meesten de zwartwit versie liever zien. Heb ik ook geen moeite mee, helaas is daardoor de kleurversie niet eenvoudig te krijgen op dvd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Elineloves wrote:

Harry Potter 1, Lord of the Rings 1, Pirates of the Caribbean 1, The Butterfly Effect... ennnnn... White Chicks. Ik vind hem gewoon écht grappig!

Ik vergeet helemaal 'The Hot Chick'. Die heb ik echt ontiegelijk vaak gezien.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Dog Soldiers

Armageddon

Jurassic Park

The Lion King

Pipoo!

• 446 messages
  • 2635 votes

Vroeger als tiener vaak gezien:

Project A

Meals on wheals

Rush hour

Gone in 60 seconds

Enemy of the state

Laatste jaren vaak gezien:

The Godfather (alle drie)

A Bronx Tale

Carlito's Way

Scarface

Goodfellas

Once upon a time in america

Band of Brothers

Saving private ryan

Als je ouder wordt begin je andere aspecten op het gebied van films te waarderen

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

The Great Race en The Untouchables heb ik beide vaker dan 100 keer gezien. Een exacte schatting zal lastig worden, maar ik vermoed dat dat het aantal zelfs dichter bij de 200 ligt dan dat. Sterker, dat weet ik wel zeker.

Voor de rest een paar films een keer of 10 (Amelie, Pulp Fiction), tegenwoordig herkijk ik zelden meer een film. Buiten dan Groundhog Day, welke ik elk jaar in de kerstvakantie kijk.

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

Ik denk dat mijn maximum zo'n 5x is voor films als The Good,The Bad and the Ugly en Das Boot. De rest meestal 1x en toppers heb ik 2-3x gezien.

bobbee

• 132 messages
  • 45 votes

De tekenfilmserie van Kuifje.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Zo ongeveer elke film die ik in mijn bezit heb (behalve films van 2,5+ uur) die kijk ik maar 1x helemaal en voor de rest kleine stukjes.

Harold and Kumar beide delen minstens 20x.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Jaws in mijn geval. Gaat al mee van toen ik een jaar of 8 was.

Sergio Leone

• 4403 messages
  • 3088 votes

The Lord of The Rings. Gedurende mijn middelbaar maakte ik van de tijd na een examenperiode gebruik elke film eens te zien, wat neerkomt op elke film 2x per jaar. Godzijdank heb ik dit 'slechts' 3 jaar volgehouden. Toch elke film een keer of 6, 7 gezien..

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Het kan aan mij liggen, maar van iemand die Sergio Leone heet, had ik toch een andere film verwacht.

Sergio Leone

• 4403 messages
  • 3088 votes

chevy93 wrote:

Het kan aan mij liggen, maar van iemand die Sergio Leone heet, had ik toch een andere film verwacht.

Goh, ik heb Leone nog maar 3 maand geleden ontdekt, The Good, the bad & the Ugly heb ik 2x gezien, A Time In The West 1x, net als For A Few Dollars More. A fistful of Dynamite ga ik een van de deze zien. My Name is Nobody en A Time In America heb ik nog niet in mijn bezit.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

La Meglio Gioventù

Glacius

• 4297 messages
  • 3030 votes

Ghostbusters I & II (minstens 20 keer)

Nothing To Lose (minstens 10 keer)

White Men Can't Jump (minstens 10 keer)

Godfather I, II & III (minstens ieder 5 keer)

From Dusk Till Dawn (minstens 10 keer)

Stephen King's: IT (minstens 15 keer)

Lord Of The Rings I, II, III (minstens 4 keer)

Carlito's Way (minstens 4 keer)

Fear And Loathing In Las Vegas (minstens 5 keer)

House I (minstens 10 keer)

Jurassic Park (minstens 5 keer)

Fantasia (minstens 10 keer)

Die Hard I (minstens 10 keer)

Die Hard III (minstens 5 keer)

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Sergio Leone wrote:

(quote)

Goh, ik heb Leone nog maar 3 maand geleden ontdekt, The Good, the bad & the Ugly heb ik 2x gezien, A Time In The West 1x, net als For A Few Dollars More. A fistful of Dynamite ga ik een van de deze zien. My Name is Nobody en A Time In America heb ik nog niet in mijn bezit.

Vergeet A Fistful Of Dollars niet.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Ik hou erg van films herzien, hou alleen de tel niet echt bij.

Films die nu zo in mij opkomen waarvan ik zeker weet dat ik ze meer dan 5 keer gezien heb zijn Akira, ghost in the shell 2, cha no aji, apocalypse now, the good the bad and the ugly, once upon a time in the west....Het grootste deel van mijn 5* films eigenlijk wel.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Sleepy Hollow heb ik in het verleden ook regelmatig opgezet. Verder Harry Potter ook heel vaak gezien .

Eraser2

• 387 messages
  • 922 votes

1. The Terminator

Vroeger ooit eens opgenomen op videoband door vader en vervolgens bijna elke zondagmiddag bekeken voor zo'n 3 jaar lang (ik was denk ik 11 ofzo). Ik kijk hem nog steeds regelmatig en het blijft één van mijn favorieten.

2. Home Alone (elke kerst).

3. Home Alone 2 (idem:P).

4. Christmas Vacation (ook met kerst.)

5. Die Hard (kijk ik zelf altijd in mijn eentje met kerst, omdat ik ook een kerstfilm zonder de familie wil kijken:P)

Ook The Good, the Bad and the Ugly heb ik van mijn 10e tot ongv. mijn 13e levensjaar heel vaak gezien. Ik kijk hem nu ook nog regelmatig (zo'n eens per half jaar).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.