- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Welke films zag je het vaakst?
Welke films zag je het vaakst?
tboezem
-
- 194 messages
- 549 votes
Ocean's Eleven ruimschoots op een.
Daarna The Pirates of the C. deel 1
En ook Disturbia, die heb ik eerst zelf gezien, toen met familie, toen met vrienden, toen met anderen,...,...
Heb ze niet 20x gezien ofzo (beetje doelloos) maar de eerste een keer of 6, en de tweede en derde 5 keer geloof ik.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Titanic, I Know What You Did Last Summer & Lord Of The Rings.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Jurassic Park
Niet op 2 handen te tellen, zo vaak. Na al die jaren nog steeds een fantastische film. Voor mij persoonlijk de beste film ooit (staat dan wel niet in mijn top 10, maar dit omdat mijn top 10 een moment opname is.)
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Mammoth van Lukdas Moodysson begint ook al aardig in de buurt te komen. Gisteren was de vierde keer. En na het IFFR zal vast wel een vijfde volgen.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Hook heb ik in mijn kindertijd bijna wekelijks bekeken volgens mij.
The Godfather kijk ik vanaf mijn 12e een paar keer per jaar.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Ongeveer:
01 - 12 X The Lion King ( Jeugdsentiment )
02 - 10 X Jurassic Park ( Idem dito )
03 - 07 X The Net
04 - 07 X Road Trip
05 - 06 X Le Fabuleux Destin `d Amelie Poulain # 01
06 - 06 X American History X
07 - 06 X Halloween
08 - 05 X American Beauty
09 - 05 X Mulholland Dr. # 03
10 - 05 X Slumdog Millionaire ( waarvan 3 x in de bioscoop )
Slechts 2 films uit mijn top 10 zijn hier present. The Net is een vreemde eend in de bijt. Typisch zo `n film die vroeger op televisie kwam waarbij ik nooit wegzapte maar die mij ook weinig deed. Road Trip heeft de vele herzieningen van lang geleden beter doorstaan, maar zal zich wel nooit gaan verdubbelen.
De meeste films hebben sinds de vorige update, een streepje kunnen bijturven. De laatste +- 3 jaren heb ik van de films die in deze top 10 staan, alleen Amelie en Slumdog Millionaire vaker dan 1 X gezien.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
De LOTR trilogie kijk ik 1x per jaar, dus inmiddels ook al vaak gezien. Verder heb ik American Ninja, Kickboxer en Bloodsport al heel veel keren gezien, heeft te maken met jeugdsentiment en verveeld nooit. Natuurlijk zijn er nog meer, maar dat weet ik zo niet.
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Fight Club en From Dusk Till Dawn springen er uit (rond de 20x)
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
Als het begint met Once upon a time....dan is het al goed 
Once upon a time in the west en Once upon a time in America heb ik beide al zo vaak gezien dat ik ze de laatste jaren wat heb laten liggen in mijn kastje. Ik denk ook dichtbij 15 à 20 keer.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
- Die Hard
- Die Hard with a Vengeance
- The Lion King (en nog wel enkele andere Disneyfilms)
- Free Willy
- Indiana Jones and the Temple of Doom
- A Clockwork Orange
- Kill Bill
- Reservoir Dogs
- Pulp Fiction
- Scary Movie
- American Pie
- Home Alone
Zitten heel wat films tussen die ik vooral vroeger heel wat keren per jaar bekeek.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Band of Brothers heel vaak gezien. Snatch ook!
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ik zie dat ik in mijn eerdere bericht (van 29-10-'09) 'The Time Machine'(1960) vergeten ben te noemen (hoe is 't mogelijk) 
Zeker al een vanzelfsprekendheid in mijn onderbewustzijn geworden 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik ben niet zo van het films snel nog een keer bekijken. Er ligt dan nog teveel in het geheugen en is het zo voorspelbaar...
Meeste dat ik hem gezien zijn kinderfilms, zoals Plop, Sneeuwwitje en Piet Piraat. Maar dat komt omdat mijn zusje die altijd kijkt en ik beneden op de laptop zit. Dus echt kijken is het niet.
Meeste zelf gekeken is Sjakie & de Chocoladefabriek. Zal inmiddels op de 15x zitten (7x in één vakantie
)
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Alle James Bond films behalve de laatste 2 (geen bondfilms voor de echte fan) de eerste drie van indiana Jones
Allemaal tien keer of meer
donkied
-
- 334 messages
- 618 votes
Ik heb ondertussen Inglourious Basterds al 11 keer gezien waarvan 3 x in de bios :$. verder heb ik de film Johnny Englisch echt te vaak gezien. weet eigenlijk niet waarom:S
Mariami
-
- 163 messages
- 333 votes
Toen ik een kind was vond ik The Mummy Returns mijn favoriete film
Die kwam zowat elke dag op (toen) canal +. Heb hem in totaal zo'n 21 keer ofzo gezien. Maar nu is mijn favoriete film Fight Club en die heb ik zo'n 11 keer gezien maar ik denk niet dat die The Mummy Returns zal overtreffen qua kijkbeurten. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Lord of the Rings kijk ik (en volgens mij velen met mij
) 1 keer per jaar.
Maar op nummer 1 staat nog steeds PotC deel 1. Die gaat regelmatig mijn dvdspelertje in
. Ik heb het niet bijgehouden maar in ieder geval behoorlijk vaak.
Xx_se7en_xX
-
- 575 messages
- 495 votes
Pulp Fiction heb ik een keer 3 keer letterlijk achter elkaar gekeken.
Reservoir Dogs 2 keer.
check-raise
-
- 62 messages
- 193 votes
Het vaakst weet ik niet.
Armageddon wel al een paar keer gezien.
Ja, ik weet wat velen er van denken, maar ik vind het toch behoorlijke entertainment. Ben een grote fan van Buscemi, dat wel.
Maar het is zeker niet mijn favoriete film.
En onder mijn favorieten, Donnie Darko.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Voornamelijk Lord of the Rings (kerstmis) en Gladiator (jaren terug mijn lievelingsfilm).
Charmides
-
- 414 messages
- 1304 votes
Oke ..
Ik heb de Lord of the Rings films al heel vaak gezien. Ik keek deel 1 toen ik 8 ofzo was. Inmiddels meer dan 30 keer ofzo gezien. Tel kwijt geraakt. Ook The Mist , van Helsing , 300 en Green Street Hooligans 1 , 2 , zijn films die boeiend blijven. 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Kan me gewoon niet voorstellen hoe je 300 meerdere keren kan kijken.