• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

Persoonlijke flop 10

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

BlueVelvet wrote:

The Brothers Grimm

Ocean's Twelve

Red Eye

Alexander

Pearl Harbor

Volcano

Sin City

Cast Away

The Shawshank Redemption

Super Size Me

Best wel een leuk rijtje dit

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Linn wrote:

3. Brothers Grimm

Pardon?

Linn wrote:

4. Sin city

Linn wrote:

10. Pulp fiction

Jij bent gek!

Brothers Grimm: Prachtige film.

Sin City: Geniaal!

Pulp Fiction: Meesterwerk!

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Linn wrote:

3. Brothers Grimm

Goede film.

5. The village

Hele goede film.

10. Pulp fiction

Perfecte film.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

Ik heb al een hoop slechte films gezien: hier is m'n top 10 met wat ik de 10 grootste teleurstellingen noem. Topfilms die blijkbaar goed aanslaan, maar mij totaal niet konden bekoren:

1 Moulin Rouge

2 Lord of the rings

3 Romeo + Juliet

4 Eyes wide shut

5 Pirate of the Carribean 2

6 Man on the moon

7 Men of honor

8 Spy game

9 Unbreakable

10 Green mile

Moulin rouge (Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!)5*+top 10

LOTR (Tekenfilm=redelijk goed speelfilm geweldig) 3,5* of 4,5*

Eyes Wide Shut (Meesterwerk)5*

Unbreakeble ( M. Night kan geen slechte film maken.)4*

Green Mile (Meesterwerk)5*

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Flop is misschien een te groot woord, maar dit zijn iig films waar ik meer van had verwacht als je kijkt naar acteurs, productie, reputatie of films waar ik een hele slechte herinnering aan heb.

01. King Arthur

02. New World, The

03. Poseidon

04. Shooter

05. Big Bounce, The

06. Jaws 2

07. Paycheck

08. Recruit, The

09. White Noise

10. Garden State

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

1:Exorcist:The Beginning.

2:Exorcist:2

3:Creep

4:Clean And Narrow.

5:Bittersweet.

6:Prison On Fire.

7:Hills Have Eyes, The (2006)

8:Evan Almighty

9:Fist of the North Star

10:Demoni 2: L'Incubo Ritorna

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

The Brothers Grimm is natuurlijk wel schandalig slecht. Gilliam moest zich schamen.

Mijn lijstje ziet er ongeveer zo uit:

01. Braveheart

02. Titanic

03. Happy Feet

04. The Last Samurai

05. Artificial Intelligence: AI

06. The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe

07. Grease

08. Baby Geniuses

09. Eragon

10. Home Alone 3

A.L.I.E.N

• 775 messages
  • 1054 votes

1:kingdom of heaven

2:flight 93

3:the patriot

4:jaws 2

5:van helsing

6:epicenter

7:the cyclone tracy(staat niet op deze site)

8:the avengers

9:taxi 2

10:equilibrium

A.L.I.E.N

• 775 messages
  • 1054 votes

A.L.I.E.N wrote:

1:kingdom of heaven

2:flight 93

3:the patriot

4:jaws 2

5:van helsing

6:epicenter

7:the cyclone tracy(staat niet op deze site)

8:the avengers

9:taxi 2

10:equilibrium

kan ik equilibrium varanderen in wildfire 7.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

01 - Last Samurai, the

02 - Team america: World police

03 - Batman begins

04 - Braveheart

05 - Star wars 1: The phantom menace

06 - Butterfly effect, the

07 - Brief encounter

08 - Pirates of the caribbean: Curse of the black pearl

09 - Titanic

10 - Lord of the rings: Return of the king

Nog zoveel meer crap gemaakt maargoed.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Goto wrote:

01 - Last Samurai, the

03 - Batman begins

04 - Braveheart

07 - Brief encounter

09 - Titanic

Serieus?

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

IcU wrote:

(quote)

Serieus?

Anders had ik het niet geplaatst.

guulbert

• 1618 messages
  • 18 votes

Goto wrote:

01 - Last Samurai, the

03 - Batman begins

04 - Braveheart

07 - Brief encounter

09 - Titanic

Nog zoveel meer crap gemaakt maargoed.

Gelukkig ben ik het meer eens met je top 10 of met je flop 10!!

Vind enkel maar nr 5,6 en 9 slecht.

Beetje streng hoor

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Goto wrote:

07 - Brief encounter

En je had Brief Encounter vroeger op 4 sterren staan? Waar komt die ommeslag vandaan?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Iemand die nooit echt slechte films gezien heeft kennelijk.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Herziening en betere films gekeken. Het is me allemaal te truttig voor woorden. Daarbij vind ik het drama aspect ook niet overkomen. Veel erger dan een gemiddelde GTST aflevering is het niet. Dan kijk ik liever een dolls, su-ki-da of een isabella.

Films die bij mij op 0.5 staan hoeven niet door en door slecht te zijn. Zijn toch vooral de standaard films die niets toevoegen.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Goto wrote:

Herziening en betere films gekeken. Het is me allemaal te truttig voor woorden. Daarbij vind ik het drama aspect ook niet overkomen. Veel erger dan een gemiddelde GTST aflevering is het niet. Dan kijk ik liever een dolls, su-ki-da of een isabella.

Misschien niet de juiste plek om die discussie te voeren, maar Brief Encounter is juist niet oprecht truttig. Het is een portret van de 'truttige' Engelse samenleving, waarbij je de dialogen en voice-over juist die klasse van de samenleving op een grappige wijze neerzet. Jammer dat je dat niet ziet; vooral de mooie zwart-wit beelden en contrasten van de treinen in het station en de goede vertelstructuur waarbij dezelfde scene opeens in een ander daglicht komt te staan.

Blijft een enorme change of mind trouwens, maar dat moet je zelf natuurlijk weten.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Mijn willekeurige flop top 10:

Dracula 3000

Natural Born Killers

Retrograde

The Scorpion King

Adventures of Pluto Nash, The

Immortel (ad Vitam)

Dünyayi Kurtaran Adam

Son of the Mask

Dip Huet Sueng Hung (The Killer)

Wu Ji (The Promise)

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Knisper wrote:

(quote)
Misschien niet de juiste plek om die discussie te voeren, maar Brief Encounter is juist niet oprecht truttig. Het is een portret van de 'truttige' Engelse samenleving, waarbij je de dialogen en voice-over juist die klasse van de samenleving op een grappige wijze neerzet. Jammer dat je dat niet ziet; vooral de mooie zwart-wit beelden en contrasten van de treinen in het station en de goede vertelstructuur waarbij dezelfde scene opeens in een ander daglicht komt te staan.

Blijft een enorme change of mind trouwens, maar dat moet je zelf natuurlijk weten.

Dat kwam idd. niet echt over nee. Van die mooie z/w beelden heb ik niks meegekregen. Vond het visueel slaapverwekend. Change of mind....mwah meer verandering van smaak. Heb ik de laatste tijd trouwens heel erg. Niet enkel met films maar ook met muziek, literatuur en zelfs eten. Pubertijd, midlife crisis wie zal het zeggen.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Dan nog vind ik een 0,5 een raar cijfer als je een film ooit goed hebt gevonden, dan moet je toch simpelweg een beetje kunnen zien waarom het goed zou zijn? Ik zou hem dan minstens 1* geven ofzo

Maar ik begin me zowiezo steeds meer af te vragen of de 0,5 nou is bedoeld voor het slechtste van het slechtste van het slechtste, of gewoon een leuk cijfer is wanneer je even een statement wil maken over een bepaalde film..

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Gizzmann wrote:

Maar ik begin me zowiezo steeds meer af te vragen of de 0,5 nou is bedoeld voor het slechtste van het slechtste van het slechtste, of gewoon een leuk cijfer is wanneer je even een statement wil maken over een bepaalde film..

In dit geval lijkt het vooral een statement, want de onvoldoendelijstjes van Goto neigen intussen naar het absurde. Alsof iedere film die niet uit het moderne Azië komt eraan moet geloven. Nog extremer dan Onderhond zelfs. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat filmkijken op deze manier nog leuk is. Maar goed, wie ben ik?

Ik vind het dan ook vooral bizar dat je bij een film waarvan je eerder schreef dat hij je diep geraakt heeft je na een jaar ineens op een 0,5* zit. Oké, dat kan eens gebeuren, maar toch niet 100 keer? Ik zou denk ik nog wel een zwak hebben voor een film als hij me ooit heeft weten te raken, ook al doet hij dat nu niet meer. Maar dat zal dan wel persoonlijk zijn.

Persoonlijk ben ik ook geen liefhebber van Brief Encounter, maar zeggen dat die in de flop 10 hoort omdat hij standaard zou zijn en zelfs GTST-achtig is gewoon onzin. Heeft niets met persoonlijke ervaring van een film meer te maken. De toon, het oer-Britse karakter, de afstandelijkheid en de gehele filmtaal kom ik zelden tot nooit in andere films tegen en zeker niet in GTST.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Dan nog vind ik een 0,5 een raar cijfer als je een film ooit goed hebt gevonden

Tja dan kan ik revenge of the nerds ook een 1 gaan geven. Dat ik het ooit leuk vond betekent natuurlijk niet dat ik hem maar hoger moet geven. Enkel als het echt jeugdsentiment is wil ik nog wel eens een ster meer geven.

Het is verder geen statement. Al m'n films in m'n 0.5 lijstje vind ik simpelweg minder dan in m'n 1 lijst. Als ik een film 0.5 geef betekent het niet dat er niks goeds aan is. Maar simpelweg dat de negatieve elementen de positieve sterk overschaduwen. Een film lager geven puur voor een statement zou ik nooit doen.

Edit: Moet ook eerlijk toegeven dat dit geen onbekend fenomeen is. Was ik ooit gek op games en zat ik uren per dag te spelen. In een week (!) ben ik ermee gestopt en heb ik maanden niet meer gespeeld. Pokemonkaarten, DBZ, allemaal was het opeens over. Kan dus ook verder niet ontkennen dat ik uiterst wispelturig ben.

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Och, als ik een jaar geleden lyrisch was over een film en ik zou hem bijvoorbeeld een 4,5 ster geven dan zou die na een jaar nog minstens op een 4 sterren staan en in het ergste geval op een 3,5. Als ie dan na een jaar op een 0,5 ster zou staan dan is het toch erg opvallend en mogen er best vraagtekens gezet worden.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ik zeg toch ook nergens dat dat niet mag. Ik geef enkel een verklaring. Heb door de jaren heen meer mensen in verwarring gebracht.

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Ik zie nu inderdaad iets staan wat op een verklaring lijkt, jouw wispelturigheid. Dus in de toekomst zou je ook dus op jouw nieuwe filmsmaak uitgekeken kunnen raken?

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ik mag toch hopen van niet.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Goto is stiekem John Laroche.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Borderline-alert. .

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

BoordAppel wrote:

Goto is stiekem John Laroche.

Ik wou het al niet zeggen, maar de vergelijking schoot mij ook te binnen

Verder geen ramp of zo.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.