• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.946 actors
  • 9.370.957 votes
Profile

Nadelen aan jouw nummer 1 film

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

@ Materny

Om even iets serieuzer te zijn, lijken me het niet films die jou perfect zullen liggen. Ga er dus niet te veel van verwachten, dan kan het achteraf altijd nog heel leuk meevallen!

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Turkeyloverz wrote:

(quote)

de borsten van dat jonge, blonde meisje, waar Spacey op verliefd was..

Mena Suvari!!! Oke die waren idd niet helemaal perfect...

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

mikey wrote:

Vond je ze lelijk of vind je dat niet kunnen?

Ik vond ze tegenvallen (net als Spacey, toen hij ze zag, schrok hij even).

Maar ook vind ik dat dat niet kan, maar dat bedoelde ik niet met '' ''

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Materny wrote:

(quote)

Ben van plan om ze in een lang weekend elke dag één film te kijken dan.

Alleen vindt ik er de tijd nooit voor.

Eigenlijk zou je moeten gaan turven hoevaak je het probeert

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

dat het wel erg lang wachten is voor die overtroffen word.

bebdn

• 1884 messages
  • 1148 votes

De lengte van Fa yeung nin wa, 89' is echt wel te kort voor zo'n meesterwerkje gelukkig is er een soort vervolg:2046, maar niet meer met Maggie

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Goodfella_90 wrote:

@ Materny

Om even iets serieuzer te zijn, lijken me het niet films die jou perfect zullen liggen. Ga er dus niet te veel van verwachten, dan kan het achteraf altijd nog heel leuk meevallen!

Zal ik doen,

Maar zo met het genre ligt me goed hoor.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

The Green Mile nadelen:

- Iets te lang.

- Kreeg de eerste keer dat ik die film zag het idee dat het anderhalve uur bijna niet of John Coffey ging.

- Voorspelbaar maar dat was bijna geen nadeel.

- Ik werd agressief van Persey, wat en lul is dat!

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

The Godfather part II

De nadelen zijn is dat het iets te lang duurt, maar je moet ook de tijd er voor nemen. Daarom kan ik 'm niet zo vaak zien

Ook moet je eerst deel 1 zien, dan het tweede deel.

Maar daarna ben je geneigd om gelijk part. III te gaan kijken

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Werwolf wrote:

(quote)

Mena Suvari!!! Oke die waren idd niet helemaal perfect...

Ik vond ze wel mooi!

Mojo Pin

• 291 messages
  • 0 votes

Ik zie überhaupt geen nadelen aan mijn top 10, laat staan aan mijn nummer 1

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Daarom geef je een aantal uit je top 10 zeker ook een 4.5?

Mojo Pin

• 291 messages
  • 0 votes

Verschil moet er zijn

Ik geef de beste films het liefst 5,5 ster. Aangezien dat niet kan, geef ik er 5 en haal ik er bij de rest een halfje vanaf.

bebdn

• 1884 messages
  • 1148 votes

De lengte: Fa yeung nin wa duurt amper 98 minuten

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Mijn hemel. Nog steeds mensen die niet weten wat een nadeel is...?

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

Mijn hemel. Nog steeds mensen die niet weten wat een nadeel is...?

Verklaar jij dan maar eens het verschil tussen een nadeel en een minpunt, volgens mij is dat hetzelfde. Volgens de Prisma en de van Dale ook.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik snap het ook niet helemaal.

Latesta

• 408 messages
  • 146 votes

Soms wat langdradig, maar over het algemeen heb ik er geen last van.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Een nadeel is een gevolg van iets. Dus het nadeel van je favoriete film zou kunnen zijn dat je door die film niet meer durft te zwemmen bijvoorbeeld (Jaws).

Stel dat je de belichting van je favoriete film niet goed vond. Dan noem je dat toch geen nadeel?!

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

In dat geval kan ik als persoonlijk nadeel van Das Boot noemen dat het me na elke kijkbeurt een gigantisch kutgevoel achterlaat. Gewoon dat trieste noodlot na zo'n groots en angstig avontuur waarbij ik zoveel meeleef met de personages, heeft daar invloed op. Vooral bij de eerste 20 keer kijken, bleef ik nog dagenlang aan de film denken. (ja ik weet dat het bizar is). Nu is dat wat minder.
Fan zijn van een film vind ik leuk, maar bij DB is de obsessie soms echt te erg. Ook een nadeel?

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Taalkundig, bedoel je?

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Hmmm. Nog nooit bij stilgestaan maar inderdaad, in principe moest het woord 'nadelen' 'minpunten' zijn. Gelukkig weet je wel via de openingspost wat er bedoeld wordt. En je kan ook zeggen: "Als gevolg van het feit dat de speelduur van mijn favoriete film niet voldoende is, heb ik altijd een onbevredigd gevoel achteraf", of zoiets.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Het nadeel van American Beauty is dat wanneer ik tegen mensen zeg dat ik American Beauty GEWELDIG vind ze gelijk denkden aan films als Pretty Woman, Black Beauty, Beauty and the Beast. Dat vind ik zo vervelend dat ik vind dat iedereen die dat tegen mij zegt de film nooit meer mag zien. Voor straf. Ha!

(Het maakt me voor mijn imago niet zo veel uit (heb ik geloof ik toch niet echt) maar je doet de film er echt in het niet mee)

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Gizzmann wrote:

Het nadeel van American Beauty is dat wanneer ik tegen mensen zeg dat ik American Beauty GEWELDIG vind ze gelijk denkden aan films als Pretty Woman, Black Beauty, Beauty and the Beast.

En American Pie zeker ook, of niet?

Als films ter sprake komt, is er altijd de verwarring dat alles wat uit Azië komt, kung fu of karate is. Daarbij is er ook nog de misverstand dat Shichinin no Samurai een geweldadige hack & slash is. Tenslotte denkt een ieder dat een film uit 1954 zo primitief is, dat het onmogelijk te pruimen is, vandaag de dag.

We zijn zo modern, he.

Kortom, het zijn niet mijn nadelen, aangezien ik, toen ik mijn nr 1. eindelijk op het (grote) witte doek zag, op dat moment zeker wist dat dat voor mij de perfecte film was.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Nadeel is vooral dat andere films zoveel slechter zijn..

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Ja, dat is ook wel een beetje het nadeel voor mij wat betreft Donnie Darko. Ik vergelijk alle films automatisch wel een beetje met Donnie Darko maar dit niveau kan vaak niet in de verste verte geëvenaard worden.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Mojo Pin wrote:

Ik zie überhaupt geen nadelen aan mijn top 10, laat staan aan mijn nummer 1

Perfecte films bestaan niet , beetje overdreven opmerking van je.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

minpunten van mijn nummer 1: ik hou niet van films met cowboys, paarden, zand, treinen, harmonika's en met muziek op de achtergrond

Serieus: Leone draaft met zijn traagheid heel af en toe eens te ver door, maar erg veel stoort het me eigenlijk niet. Verder loopt de de synchronisatie niet altijd goed en als er iemand geslagen wordt is het geluidseffect af en toe overdreven.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Dat overdreven geluid bij een klap vind ik juist wel wat hebben.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik vind het alleen niet passen bij een serieuze film als Once Upon a Time in the West. Meer iets voor een actiekomedie. Ik kan er ook niet aan wennen op de een of andere manier.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.