- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste film die je kan kijken als je niet kan slapen
Beste film die je kan kijken als je niet kan slapen
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Kijk er gewoon 3 achter elkaar wordt je vanzelf slaperig.
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
the shining........saaiiiii!!!
Que? 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
The Man in the Iron Mask kan er ook wel bij..
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Zet een pot thee, neem een stapel koekjes, en zet Titanic op. Gegarandeerd, dat je na 2 uur wel in slaap gevallen bent.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Easy Rider is echt de enige film waar ik erg veel moeite voor heb moeten doen om wakker te blijven.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Misschien klinkt dit gek omdat hij zo hoog in de top250 staat, maar bij ''One flew over the cucoos nest'' moest ik al na 10 minuten gapen...
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Die film komt ook altijd 's nachts op tv, zal er wellicht mee te maken hebben 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wellicht, maar ik heb wel vaker 's nachts een film gezien en nergens last van gehad. Gewoon een oersaaie film.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Chasing Sleep! Als je slaperig bent en je blijft wakker gedurende de hele film vind ik dat knap! Wel een erg goede film btw.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Films met weinig echte dialogen zoals Lost In Translation.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Halloween(de aller eerste van de jaren 70)
Een hele saaie film..
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Blade Runner. Wel goed, maar wel saai.
Vera Drake is gewoon puur saai.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ga je heel diep schamen!! Nee, doe mij dan maar Lost in Translation, in positieve zin. Een heerlijke film om lekker bij in slaap te vallen en mooie dromen bij te hebben...!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ga je heel diep schamen!! Nee, doe mij dan maar Lost in Translation, in positieve zin. Een heerlijke film om lekker bij in slaap te vallen en mooie dromen bij te hebben...!
Haha schamen..? nee srry die film kon me niet boeien..
Positieve film om bij in slaap tevallen is voormij..
The Loss Of Sexual Innocence..
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Cafe lumiere en Gerry. Nee niet omdat ze zo slecht zijn maar omdat het gewoon heerlijke films zijn om bij weg te dromen.
Films die zo slecht zijn dat ik m'n aandacht er niet bij kan houden zijn er ook genoeg:
- Lord of the rings trilogy
- Braveheart
- Titanic
- Zwartboek
Etc.
masterjar
-
- 92 messages
- 19 votes
zwartboek slecht?
als ik niet kan slapen kijk ik meestal tell sell
,werkt ook heel goed.maar kwa films het liefst een film waarbij je niet na hoeft te denken zoals wayne's world of iets.
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Zet een pot thee, neem een stapel koekjes, en zet Titanic op. Gegarandeerd, dat je na 2 uur wel in slaap gevallen bent.
Ik zou toch blijven kijken tot het einde naar zo'n mooie film als de Titanic, ik denk niet dat ik slaap zal vallen. Met Bin-jip daarentegen zal ik zeker wel kunnen slapen, er wordt niet zoveel in gesproken.
Japie Mol
-
- 354 messages
- 1994 votes
Syriana en I am Legend. Bij beide vroegtijdig in slaap gevallen.
hellblazer93
-
- 650 messages
- 924 votes
Cafe lumiere en Gerry. Nee niet omdat ze zo slecht zijn maar omdat het gewoon heerlijke films zijn om bij weg te dromen.
Films die zo slecht zijn dat ik m'n aandacht er niet bij kan houden zijn er ook genoeg:
- Braveheart
- Titanic
- Zwartboek
Etc.
de LOTR trilogie vind ik super goed, maar 1 keer ben ik wel in slaap gevallen tijdens het 2e deel toen ik ze alledrie opeenvolgende wou kijken. Niet dat het saai is, maar de films zijn ook zo lang... Titanic vind ik trouwens ook een pracht van een film waar ik zeker niet bij in slaap val.
Een film war ik bij in slaap zou vallen is Chasing Ghosts, Side Streets of Jason Goes to Hell; zo cliche dat het slaapwerwekkend is. Kijk deze dan ook absoluut niet!
masterjar
-
- 92 messages
- 19 votes
zeker geen slechte film,maar a bridge too far kan je ook wel bij in slaap vallen die duurt ook wel lang.(bijna 3 uur geloof ik?)
Ps:deze komt volgende week woensdag op tv,als je van oorlog houdt zeker het kijken waard.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
- Braveheart
- Titanic
- Zwartboek
Etc.
Die eerste 2 die je opnoemt zijn schitterende films waarbij je niet in slaap valt hoor denk ik.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
De hedendaagse Aziatische cinema leent zich prima als medicijn tegen slaapstoornissen. Hierbij denk ik aan slaapfilms als Bin-Jip, What Time is it There? of 2046. Lekker rustig achterover zakken en slapen maar. Lees voor het gebruik van dit soort films wel eerst even de bijsluiter, want bij overmatig gebruik kunnen er bijwerkingen optreden zoals lusteloosheid en totale verveling.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Eigenlijk kan je het best teruggrijpen naar de Top 250 films. Gegarandeerd meer dan twee uur achtergrondgeluid waarbij je rustig kan indommelen. Je hoeft niet bang te zijn dat je na twee uur al gewekt wordt door de aftiteling, de meeste films gaan gezellig nog een uur door. En hoewel er vanalles gebeurt, slagen ze er toch niet in om iets wezenlijks interessants te laten zien.
Bergmans zijn te vermijden, aangezien je daar een schrikwekkend beeld krijgt van hoe je kan zijn als je 60 bent en totaal niks zinnigs geleerd hebt in je leven. Nachtmerries gegarandeerd.
Buiten categorie: Titanic!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ongefundeerde generalisatie pur sang.
Hoef je ook niet extra erbij te vermelden, dat verneukt het effect een beetje 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Dat is het netto effect van zo'n ongefundeerde generalisatie