- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2021
MovieMeter top 1000 project - Editie 2021
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Nostradamus heeft er een concurrent bij. Ik zou vast een groene broek inslaan.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Op wie moet ik inzetten dit EK eRCee?
Ik laat dit over enkele weken weten. Moet even m'n magic laten werken enzo.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Wel een grote sprong in puntenaantal tussen nr 5 en 4. ‘ 2001 never stood a chance...’
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Nou, ik ga dus uitkomen op 499/1000. Net gebuisd 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Vorige editie zat er ook een fors gat tussen de nr. 3, The godfather, en de nrs 2. en 1: Pulp Fiction en Mulholland Dr. Dus dat is weer gunstig voor Lynch.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Nou, ik ga dus uitkomen op 499/1000. Net gebuisd
Je kunt nog snel even Satantango kijken (als je die nog niet gezien hebt)
Brave-Neo
-
- 607 messages
- 1826 votes
de voorzienende gave kent geen gelijke!
In dit stadium kan men die laatst paar films wel met de hand tellen natuurlijk maar, ICM is ook bij
Stiekem wel blij dat Apocalypse Now niet op 1 staat. Bijzonder goede film, maar het kan te gek ook
Klopt helemaal en dit commentaar op de positie van Apocalypse Now is daar een mooi voorbeeld van! 
Met deze film is nu wel mijn complete top 30 in de eindlijst beland! 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik neem aan dat Film Pegasus ons niet nogmaals flikt door een volle minuut te laat te zijn met plaatsen?
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Ik gok erop dat de magic op 11 juni rond kwart voor elf plaatsvindt.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik neem aan dat Film Pegasus ons niet nogmaals flikt door een volle minuut te laat te zijn met plaatsen?
Anders doen we de top 3 vanavond of zo. 
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
het wordt steeds makkelijker om te gokken, maar ik zeg dat we we dan nu Once Upon a Time in the West, dan The Godfather en wederom Mulholland Drive krijgen.
Al zou ik liever iets sleutelen aan die volgorde, als het mocht. Kijken of ik Ercee kan vervangen als die een keer ziek is ofzo.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
nee dit kan niet kloppen 
of wacht, ik ben gewoon geen eRCee. dat kan natuurlijk ook.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het is allemaal niet zo makkelijk John Milton.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik voorspel MD op 1.
(Hoe lang kan je een bericht ook alweer wijzigen?)
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Ik weet dat The Godfather mijn nr 1 is, maar ik ben wel blij met plek 3. Ik gun het OUaTitW meer. Ook al gaat het gewoon MD worden.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Ik voorspel dat ook, maar zou op zich niet niet heel onaangenaam verrast zijn als Leone opeens een bord pasta in Lynch zijn gezicht duwt. Dat mag best een editie 
Ik had zelf Once Upon a Time in the West ook op #3, en Mulholland Dr. op #168, dus die voorkeur is niet heel verrassend.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
50 lijstjes voor The godfather. In 2019 stonden OUATITW en MD, de twee waardige films uit deze top-10 om voor de eerste positie te strijden, allebei bij 41 mensen in de lijst.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Van de top-10 moet ik The Good, The Bad and the Ugly en American Beauty nog zien. The Godfather eigenlijk ook, daar heb ik alleen dit eerste deel van gezien (op tv, dus dat telt ook niet echt).
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Zou het fijn zijn als Once upon op één staat.
Heb dan sinds 2019 wel MD gezien maar verder dan 3,5 kwam ik niet. Vond ik Lost Highway nog wat interessanter. 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Mulholland drive is ook wel echt een 'Moviemeter-film' volgens mij. Altijd een grote en luidruchtige fanbase gehad op de site, niet in de laatste plaats door gebruiker Naomi Watts (die we bijna nooit meer zien).
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
De nr 1 en nr 2 maakten het al zeker spannend. Beiden hebben evenveel nominaties en niet altijd van dezelfde mensen. Bij het verwerken van de lijstjes kwamen ze elk om beurt wel een keer bovenaan te staan. Maar er kan maar 1 film winnen natuurlijk. Beide films zijn ook door iemand op nr 1 gezet in de eigen lijstjes.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Ik voorspel dat ook, maar zou op zich niet niet heel onaangenaam verrast zijn als Leone opeens een bord pasta in Lynch zijn gezicht duwt. Dat mag best een editie
Dat mag best alle edities.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Die zit in Honduras volgens zijn profiel zag ik toevallig gisteren. Al maakte die meer lawaai voor Spring Breakers en meer specifiek Vanessa 
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
De top-2 heb ik wel beide in mijn lijst. De Leone hoger denk ik.