- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
715, met dit soort commerciële meuk kan ik niet bijblijven 
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Kan niet iedere still gewoon uit Spring Breakers komen. Dat moet toch wel te regelen zijn Film Pegasus. Gewoon 1000 stills van Vanessa Hudgens en de andere drie dames die verveeld voor zich uitkijken
.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Nog even de zoveelste shoutout naar FP. Eén echt mooie still selecteren kan al een heel werk zijn. Lijkt me bijna niet te doen om dat voor duizend films te doen waarvan je een groot deel niet eens zelf hebt gezien.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Nightcrawler is een film waarbij een herziening echt wonderen heeft verricht. Eerste kijkbeurt een mager zeventje, bij een herziening een ruime acht. En een plaats in mijn top 350.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Laatste blokje van vijf: 2X 4,0*, 2X 2,5* plus een 0,5* (Spring Breakers). Word ik niet echt happy van.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Titanic mooi gestegen 
En bij dezen dus officieel de film waarvan ik nog nooit had gehoord als hoogste nieuwe binnenkomer.
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Wow, echt alle Camerons zitten in de lift. Had ik niet verwacht.
madmadder
-
- 371 messages
- 3054 votes
Hoe hoger we komen, hoe vaker ik onvoldoendes tegen kom. In het laatste blokje bijvoorbeeld krijgen Forrest Gump, mother! en Titanic van mij een onvoldoende. Toch af en toe ook nog wat pareltjes (Pi, Spring Breakers!).
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Titanic mooi gestegen 
En bij dezen dus officieel de film waarvan ik nog nooit had gehoord als hoogste nieuwe binnenkomer.
Call Me By Your Name komt ook nog.
Edit: Oh nvm, die bedoel je dus 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Dat zeg ik.
Was die titel werkelijk nog nooit tegengekomen, maar blijkbaar leeft het.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Laatste blokje staat gelukkig Kill Bill: Vol 1 in. Rest komt niet boven de 3,0* uit helaas.
Gone in 60 Seconds (1974). Voor de mensen die dat interessant vinden...
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Beste nieuweling. Daar mag op gefeest worden 
SimonSav
-
- 337 messages
- 3414 votes
. In het laatste blokje bijvoorbeeld krijgen Forrest Gump, mother! en Titanic van mij een onvoldoende.
Nou inderdaad zeg, als ik dan zie wat hiervoor uit de bovenste 100 is verdwenen 
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Dat zeg ik.
Was die titel werkelijk nog nooit tegengekomen, maar blijkbaar leeft het.
Ik had hem zelf afwisselend 1 en 2 staan vorig jaar met The Rider en je zit ook in dat topic 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Is me nooit opgevallen, denk ik. The Rider weet ik nog wel.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Is me nooit opgevallen, denk ik. The Rider weet ik nog wel.
Daar had ik dan weer nooit van gehoord....
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
This not knowing will not stand, man...!
Dan hebben jullie allebei iets te doen 
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Misschien komt er buiten Call Me by Your Name nog een gigantische verrassing......
Woland
-
- 4796 messages
- 3816 votes
MovieMeter Top 1000 - 2019 @ICM is weer bij. (721)
PTA daling verbaast mij ook. En ik ben ben niet content dat Paris, Texas (1984) uit de top 100 is gezakt. Hoger dan #1 kan ik hem niet zetten. Als users als Woland en TornadoEF5 die nou ook even kijken, dan kan hij wellicht de volgende editie weer terugkomen 
(afbeelding)
Van de afgelopen 50 films zag ik alleen Inland Empire en Le conseguenze dell'amore nog niet. Ik wilde hem trouwens aanzetten gisteren Onderhond, maar Miss Milton wilde geen Lynch op de zaterdagmiddag.
Ik heb Paris, Texas al gezien, al zie ik nu dat ik 'm hier nog geen score heb gegeven. Hoe dan ook, sowieso geen kandidaat voor m'n toplijst. Spiet me donders.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
ketter!
Ik haal The Wicker Man en Witch-Finder General uit mijn lijst! 
Nog 75 titels te gaan.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Tenzij er nog iets verrassends tussen zit ga ik uitkomen op 783/1000
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
The thin red line boven saving Private Ryan: phew.
Als je beetje bekijkt welke films gestegen zijn dan worden pulp fiction en Godfather dikke top 5 kandidaten.
joolstein
-
- 10829 messages
- 8915 votes
Oooh, Dat is die Terrence Malick waar iedereen het steeds maar over heb?
Dat is de maker van de film The thin red line, een film waarbij ik drie keer in slaap ben gevallen. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Alle respect voor de Malick fans, maar die film was niet echt goed. Zeker als je klassiekers hebt als Apocalypse Now, Platoon, Full Metal Jacket, Black Hawk Down, The Deer Hunter en meer die zoveel beter zijn. Om nog maar te zwijgen van de sterke films over WO II. Thin red line komt daar niets eens in de buurt.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Nu zijn ook alle andere oorlogsfilms vrij kut. Maar toch.
Edit: Oh nee, Overlord niet.