• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

MovieMeter top 1000 project - Editie 2019

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

lijst bij (464)

Ik moet van de afgelopen 20 noteringen Vinyan, Marketa Lazarová en Wild at Heart nog zien. Ik ben wel mild geschokt hoe absurd hoog Green Book binnenkomt.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

Ik ben wel mild geschokt hoe absurd hoog Green Book binnenkomt.

Veilig middle of the road filmpje à la Intouchables inderdaad. Mag hopen dat die ons bespaard blijft?

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Veilig middle of the road filmpje à la Intouchables inderdaad. Mag hopen dat die ons bespaard blijft?

Komt er vast en zeker in; stond twee jaar terug al hoog.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

McSavah wrote:

(quote)

Sav onwaardig, deze uitspraken.

Geloof me, de voice-over in Paris est à nous, die is banaal.

Is het ook toegestaan om ze beiden goed te vinden?

En is het leven an sich niet vrij banaal?

Stoux

• 84 messages
  • 644 votes

Keurige positie voor Kick-Ass

Warp

• 963 messages
  • 3046 votes

Blijft de beste superheldenfilm

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Leuk om de lijst te blijven volgen! Mijn watchlist springt een beetje uit zijn voegen inmiddels. De lijst heeft er wel voor gezorgd dat ik een beetje uit de zogeheten filmdip ben gekomen. Inmiddels O Brother, Where Art Thou en Les Miserables gezien naar aanleiding van de lijst (beiden *3.5)

Dopke

• 695 messages
  • 8973 votes

622 / 640

Goed om te zien dat er er af en toe nog een nieuwkomer binnendruppelt. Zo stond Mektoub niet op m’n rader al heb ik Adele natuurlijk wel gezien. Nieuwkomers worden vanaf hier helaas steeds schaarser en de kans dat ik ‘m dan al heb gezien steeds groter, maar nog een hoop leuke films om te kijken!

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

622/640? ?

Ik mag blij zijn als ik de 50% ga aantikken denk ik. Alhoewel, het rijtje tips uit deze lijst groeit gestaag dus ik heb nog genoeg moois voor de boeg.

Ik zag bij vorige edities dat de hoogste nieuwe binnenkomer rond plek 50 was iedere keer, dus ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen.

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Ben ik Scotty helemaal vergeten.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Ik kan me amper voorstellen dat Sombre er niet in stond vorige editie?

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

horizons wrote:

Ben ik Scotty helemaal vergeten.

Scotty is toch nog aardig gestegen. Mooi.

SimonSav

• 337 messages
  • 3414 votes

leatherhead wrote:

345 vorige keer. Nu 356 dus.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Ah oke, bij de uitslag stond dat-ie er in 2013 voor het laatst in kwam, vandaar.

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Met Scott Pilgrim mijn tweede top tiener binnen ?. En waarschijnlijk volgt de rest ook wel.

Stoux

• 84 messages
  • 644 votes

Kleine opmerking Film Pegasus: zo te zien hebben Dopke en BBarbie nog recht op een tag bij hun nummer 1

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Mr. Smith, Dolce Vita, Last Crusade: Drie van mijn favorieten die meteen zo'n 100 plaatsen achteruit donderen. Ik ben benieuwd hoeveel 'NIEUW' films we nog gaan krijgen? Three Billboards, Call Me By Your Name, Girl, ...?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

leatherhead wrote:

Ik kan me amper voorstellen dat ie erin staat! Wat mij betreft probeert Grandieux hier de limieten van lelijke saaiheid te benaderen. En dat is hem goed gelukt ook! Prima therapie voor mensen die lijden aan slaapstoornissen (wellicht lijden de stemmers hieraan???)

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Pieter Montana wrote:

Ik ben benieuwd hoeveel 'NIEUW' films we nog gaan krijgen? Three Billboards, Call Me By Your Name, Girl?

mother!, Mandy

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Pieter Montana wrote:

Mr. Smith, Dolce Vita, Last Crusade: Drie van mijn favorieten die meteen zo'n 100 plaatsen achteruit donderen. Ik ben benieuwd hoeveel 'NIEUW' films we nog gaan krijgen? Three Billboards, Call Me By Your Name, Girl?

Blade Runner 2049. Your Name. A Star is Born? Paterson? Laatste twee denk ik niet.

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

Pieter Montana wrote:

Mr. Smith, Dolce Vita, Last Crusade: Drie van mijn favorieten die meteen zo'n 100 plaatsen achteruit donderen. Ik ben benieuwd hoeveel 'NIEUW' films we nog gaan krijgen? Three Billboards, Call Me By Your Name, Girl?

Girl (2018) denk ik niet. Te weinig mensen die aan deze top 1000 meedoen hebben deze Belgische film gezien.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Climax? Hoewel veel mensen die de film 5* geven niet meedoen. En Onderhond hem natuurlijk nog niet in zijn lijst heeft staan. Had met gemak top 100 kunnen staan.

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

IH88 wrote:

Climax? Hoewel veel mensen die de film 5* geven niet meedoen. En Onderhond hem natuurlijk nog niet in zijn lijst heeft staan. Had met gemak top 100 kunnen staan.

Niet gezien; wel nieuwsgierig.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

IH88 wrote:

Staat ook nog steeds in mijn kast. Staat er vast in 2021 in.

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Het verbaast me dat een film als Mary and Max (2009) nog nooit een plekje heeft gekregen.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Staat ook nog steeds in mijn kast. Staat er vast in 2021 in.

Kijken!https://media3.giphy.com/media/ynABLBGQ3oykRrfGFD/source.gif

Stoux

• 84 messages
  • 644 votes

remorz wrote:

Het verbaast me dat een film als Mary and Max (2009) nog nooit een plekje heeft gekregen.

In de lijst?

2017 op 135.

Editie 2013: 85 - Editie 2015: 88

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Wow, flinke stijging van À l'Intérieur

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

remorz wrote:

Deed al mee vanaf 2013.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

MovieMind wrote:

Wow, flinke stijging van À l'Intérieur

Heb de film zelf ook staan op 4*, net niet in mijn top 500. Misschien als ik de film nog een keer kijk tegen 2021?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.