- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Toplijsten (centraal topic)
Toplijsten (centraal topic)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nou vergeleken met het vorige jaar is het stemmenaantal bijna verdubbelt. Als we deze trend jaarlijks vol weten te houden staat hij er over 3 jaar in 
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Bijna flop 100:
Glitter(nog 4 stemmen)
Fortress 2( nog 10 stemmen)
Rage: Carrie 2, The(nog 8 stemmen)
Tank Girl(nog 1 stem!)
Superman IV: The Quest For Peace(nog 8 stemmen)
Rent-a-Kid(nog 7 stemmen)
Thunderbirds(Nog 1!)
Python(nog 7 stemmen)
Down (nog 5 stemmen)
Donna Donna!!(Nog 9 stemmen)
Death Tunnel(Nog 8 stemmen)
Addams Family Reunion(nog 8 stemmen)
3 Ninjas Kick Back(nog 8 stemmen)
Plan 9 from Outer Space(nog 4 stemmen)
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Satantango heeft z'n eerste 0.5* te pakken, het moet niet veel gekker worden. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Geloof ook vooral niet dat de ander (nog net van de 0.5 afgehaald) hem wel zag. Tenminste, als ik zo bekijk wat voor films hij normaal ziet.
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
Degene die die 0,5* had uitgedeeld heeft hem inmiddels wat verhoogd.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 messages
- 5987 votes
nog 1 stem nodig voor top 250 notering:
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Satantango is qua gemiddelde eindelijk ingehaald. Door een Bollywoodfilm. Van alle soorten films...
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Satantango is qua gemiddelde eindelijk ingehaald. Door een Bollywoodfilm. Van alle soorten films...
Hier wordt ik dus niet vrolijk van.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2290 votes
Wat mij verbaast is de hoge score van Step Up (2006). 3.76 voor een, lijkt mij toch, voorspelbare flinterdunne romantische komedie.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Wat mij verbaast is de hoge score van Step Up (2006). 3.76 voor een, lijkt mij toch, voorspelbare flinterdunne romantische komedie.
Helemaal mee eens. Had aan een paar mensen gevraagd waarom die film zo geweldig is. ''Gewoon, vette muziek'' kreeg ik als antwoord, begrijp er nog steeds niet veel van.
Niet dat ik hem slecht vond, maar zo goed is hij zeker niet, imo.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik denk dat het gemiddelde veel te danken heeft aan de stijldans hype van het moment.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Survive Style 5+ is sinds vandaag op nummer 66 in de toplijst gekomen. Volkomen terecht, overigens! 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Survive Style 5+ is sinds vandaag op nummer 66 in de toplijst gekomen. Volkomen terecht, overigens! 
Idd. terecht, hopelijk blijft ie er ook een tijdje staan.
maxcomthrilla
-
- 15581 messages
- 2860 votes
Yes! Nu maar hopen dat Survive Style 5+ zich handhaaft. Zeker een aanwinst voor de top 100! 
Ook nieuw binnen trouwens op nr. 227 Ghost in the Shell: Innocence. Binnenkort maar eens kijken of dat terecht is.
Knisper
-
- 13042 messages
- 1280 votes
Tja, wat is terecht? Het blijft natuurlijk om ieders mening gaan. Elke film staat terecht op zijn of haar positie.
maxcomthrilla
-
- 15581 messages
- 2860 votes
Natuurlijk is het algemeen genomen terecht maar ik bedoel natuurlijk of ik mijzelf in die notering kan vinden. Maar ik heb hoge verwachtingen dus het komt wel goed, denk ik.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Blij te zien dat Pan's Labirinth in de top 100 van 2006 staat, al had ie wel een pak hoger gemogen. Verder valt me op dat het een beetje een flauw filmjaar was (zie dat "Slither" er zelfs instaat
)...
starbright boy (moderator films)
-
- 22487 messages
- 5149 votes
Blij te zien dat Pan's Labirinth in de top 100 van 2006 staat, al had ie wel een pak hoger gemogen.
Dat wordt er eentje voor 2007, hij gaat hier in maart pas draaien.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb voor het komende half jaar even opgezocht welke films de top 250 binnenkomen. Dit zijn ze:
Shi Mian Mai Fu – 13 januari
Mar Adentro – 27 januari
Ray – 17 februari
Million Dollar Baby – 24 februari
Bin-jip – 10 maart
Dare mo Shirenai – 14 april
Hotel Rwanda – 17 maart
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith – 19 mei
Sin City – 2 juni
Saw – 9 juni
Sin City, Million Dollar Baby en Mar Adentro komen er naar mijn mening terecht in. Star Wars en vooral Saw mogen van mij wegblijven. De rest heb ik niet gezien. Ik mis vooral Sideways helaas.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Threads (1984) heeft nog 5 stemmen nodig voor de Tip 150
Kijken kan hier.
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
3:10 To Yuma komt morgen hoog de tiplijst binnen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik zie plotseling dat La Grande Vadrouille nog maar 1 stem nodig heeft voor de top 250.
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12901 votes
Blij te zien dat Pan's Labirinth in de top 100 van 2006 staat, al had ie wel een pak hoger gemogen. Verder valt me op dat het een beetje een flauw filmjaar was (zie dat "Slither" er zelfs instaat
)...
Als je de lijst hier op MM bekijkt wel ja. Verder was het gelukkig een prachtig filmjaar 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
En vanaf morgen zal The Godfather de leiding overnemen in de Top allertijden, met een gemiddelde van 4,35.
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
Laten we maar afwachten hoe lang dat gaat duren... Meestal gaat die wisseling overigens doordat The Shawshank naar 4,33 gaat. Dus dat is weer eens wat anders.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3876 votes
Laten we maar afwachten hoe lang dat gaat duren... Meestal gaat die wisseling overigens doordat The Shawshank naar 4,33 gaat. Dus dat is weer eens wat anders.
Volgens mij is dat meer iets van een tijd geleden. Shawshank heeft de laatste tijd zelfs regelmatig 0,01 hoger als Godfather gestaan.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Saw 3 mag er best in, net gezien en erg indrukwekkend