- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- De Oscars
De Oscars
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Op dit moment 15, dus hoewel er echt nog wel wat bij mogen, er zijn tenminste wat leuke prijsjes weg te geven!
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Ongeacht of er wellicht nog wat deelnemers bij komen, de winnaar van de pool krijgt biosbonnen twv 25 euro en er zijn minstens drie prijzen. Wil je nog mee doen? Zend dan svp uiterlijk vandaag (donderdag) je voorspellingen in!
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
wordt het nog ergens uitgezonden? (live)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik hoop BBC. Was andere jaren wel het geval iig.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
ProSieben zendt de oscars wel rechtstreeks uit, voor wie dat ontvangt. Krijg je wel ladingen reclame in de onderbrekingen (daar zijn ze ook voor bedoeld natuurlijk), in plaats van Jonathan Ross, en dat is bij voorbaat al een gemis - maar ik neem het hele evenement toch op, dus die reclames spoel ik wel door.
Tevens zendt een of andere filmbetaalzender, ik meen Cinenova, het ook nog rechtstreeks uit, wie dat ook niet ontvangt zit waarschijnlijk zonder (misschien is er nog een live-radio-uitzending ergens, maar in die vorm lijkt mij er ueberhaupt niets aan).
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Om het leed een beetje te verzachten hebben de bespelers van Nederland 1 (AVRO, KRO en NCRV) de krachten gebundeld en brengen zij vanaf hun website TVWEB (www.tvfilm.nl) een live verslag van de gebeurtenissen in Los Angeles, van 11 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends.
Ik vraag me alleen af of het live-beelden zijn of alleen geluid, of nog erger, alleen een verslag op schrift. Ik denk dat het geen beelden zijn, want zelfs de officiële oscars site laat alleen de aankomst van de sterren live zien.
Ach, de oscars, zo leuk is het nou ook weer niet.....
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
CNN doet tussen 01.00 en 03.00 uur live verslag in het programma Hollywood's Gold Rush.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik mag voor mijn werk de aankomsten op de rode loper ondertitelen voor E! Entertainment. Maar dat is meestal gelul in de ruimte.
Ik heb de Oscars vorig jaar op de BBC gevolgd en dat was een beetje eentonig.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Verdorie, helemaal vergeten, kan ik nog invullen, Menni?
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
't Kan nog hoor, mits je diréct 't geld overmaakt.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Mail is verstuurd en geld "bijna" onderweg 
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Was erg leuk gisteren, om een bergje biosbonnen van jullie geld te kopen
.
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Men mag ook op bezoek komen hoor...als je het live wilt zien tenminste
.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
is overgemaakt, misschien duurt het ff, want het is dmv een overschrijfbriefje gedaan. lekker conservatief.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Ik heb me er helemaal bij neergelegd dat ik 't via internet & radio ga volgen. En zo kom je best nog wel 's geinige dingen tegen, paar jaar terug had Whoopi een erg gezellige site ingericht, met eigen radio-uitzending enzo, plus veel interactie met de bezoekers.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ik ga kijken of ik het via CNN kan volgen, al heb ik de dag daarna wel school. Maar dat moet dan maar, wil het toch wel graag zien.
En misschien zie ik nog wel wat van de genomineerden
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Alle genomineerden in de categorie Beste Korte Animatiefilm en Korte Live-Action Film zijn hier te bekijken. Je moet wel eerst door een promofilmpje voor Be Cool heenworstelen.
Helaas gaan de filmpjes om middernacht weer offline, dus bekijk ze nu het nog kan.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Om het leed een beetje te verzachten hebben de bespelers van Nederland 1 (AVRO, KRO en NCRV) de krachten gebundeld en brengen zij vanaf hun website TVWEB (www.tvfilm.nl) een live verslag van de gebeurtenissen in Los Angeles, van 11 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends.
I
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ik ga kijken of ik het via CNN kan volgen, al heb ik de dag daarna wel school. Maar dat moet dan maar, wil het toch wel graag zien.
En misschien zie ik nog wel wat van de genomineerden
CNN zend het dus wel uit?
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Nee, zo af en toe laten ze een flits voorbij komen.
moviemike
-
- 1309 messages
- 5762 votes
Vanacht oscars.
Hier in België live te volgen op kanaal2.
Allemaal dankzij onze goeie vriend Jan Verheyen.
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Die Belgen hebben maar weer geluk. Ik vind het erg jammer dat ik het niet kan zien helaas.
1 voordeel: slaap ik iig nog fatsoenlijk komende nacht 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Is kanaal 2 hetzelfde als Canvas ?