• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.059 actors
  • 9.371.622 votes
Profile

De Oscars

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Kijk, kijk, daar heb ik tenminste wat aan! De echte diehards zijn niet de beroerdste om te betalen.. hopeloze kapitalistjes van me! Zijn er nog andere lui die ook standaard die nacht wakker zijn? Volgende week zondagopmaandag (27e) is 't trouwens. Gezellig een chatbox in hoort er wel bij.. Ik denk trouwens dat ik de prijzen in bioscoopbonvorm ga gieten, dat bleek een paar jaar geleden al succesvol (alhoewel ik ze toen zelf betaalde). Ook hierover mogen suggesties gemaild worden, al doe ik natuurlijk toch wel wat ik zelf wil he .

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Voor 1 dollar en een Worstebroodje doe ik ook wel mee hoor

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Nou GVD niet weer met die Big Macs aankomen he!

(en wie het woordje 'sponsor' laat vallen, castreer ik persoonlijk)

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Ik heb pas geleden een Bioscoop jaar kaart gewonnen dus doe er ook maar een dvd-bon bij

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Stinissen, doe 's lief, gooi die jaarkaart in de pot!

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Menni wrote:

Stinissen, doe 's lief, gooi die jaarkaart in de pot!

Dan ben ik niet lief, maar gek

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Ja, dat hoor ik zelf ook wel vaker .

Los daarvan mogen alleen échte kenners zo'n kaart hebben hoor - en daarom vind ik dat je eerst deze pool moet winnen.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Alsof je nog niet genoeg films hebt gezien stinissen, gun een ander ook wat!

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Laten we even stemmen.. Iedereen die vindt dat Stinissen zijn bios-jaarkaart als prijs moet doneren, hand omhoog!

(had ik al verteld dat dat inhoudt dat deelname dan gratis zal zijn? )

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Ik wil ook best betalen hoor. Dan drink maar een biertje minder in de kroeg

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Daar is 'ie reeds! Ik zal 'm nog even stevig doorlezen, want dit soort dingen zet ik altijd te gehaast online, maar vooralsnog:

http://www.kleinedingen.nl

(moderators, ik zal de reclame wederzijds maken)

Voorspel en win! win! win!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Nice, Menni .

Da Jando

• 1383 messages
  • 1061 votes

Heb hem zojuist ingevuld, best lastig...ik heb namelijk maar twee films uit de hele lijst gezien. Maar ach, we zien wel. Wordt dan de eerste keer dat de oscars enigzins spannend zijn

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Heb hem ook ingevuld. (erg leuk Menni)

Kan me trouwens heel goed verplaatsen in oude verbitterde mannen die alleen maar houden van films die totaal niet vernieuwend zijn.

Dus stuur het prijzengeld maar alvast op Menni

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Oja, ik doe zelf uiteraard enkel mee voor spek en bonen. Maakt niet uit, ik eindig bij dit soort dingen om een of andere reden sowieso altijd tussen de 4e en 10e plaats. Het aantal genomineerden dat ik dit jaar heb gezien, zal wel hoger zijn dan ooit (kom net terug van Ray bijvoorbeeld), dat maakt het feest alleen maar leuker.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Leuk zo'n pool! Ik zal zometeen eens proberen de lijst in te vullen. En hopelijk gok ik dit jaar wat beter

En natuurlijk ga ik ook dit jaar weer lekker de hele nacht kijken (ondertussen uiteraard ook nog op de MM-chat) en de volgende dag met flinke wallen naar school.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

De MM-chat lijkt me een prima plek om af te spreken ja!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik heb eindelijk alle 5 films gezien die voor Best Picture gaan en dat is daarmee naast Animated Feature, Film Editing en Visual Effects al de 4e categorie waarvan ik alles heb gezien

Zijn er nog meer mensen die hopeloos proberen zoveel mogelijk films gezien te krijgen ?

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Niet hopeloos, gewoon rustigan ééntje per dag, dan heb ik ze volgende week allemaal wel gehad . De voorspellingen druppelen langzaam binnen trouwens, wie volgt?

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ik heb bijna niks van de nominaties gezien en heb ook geen tijd/zin dat nog voor de 24e te doen, dus ik kan die 2,50 net zo goed in een fruitmachine gooien. Maar goed, dit spelletje is leuker.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Ik heb geloof ik zelfs helemaal niets van de nominaties gezien. Maar toch maakt dit de gokker in mij wakker.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Ik heb dus bijna alles gezien en toch blijft het een gokkerij .

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Voor de mensen die nog mee willen gokken (teller staat nog niet érg hoog, maar gezellig wordt het zeker wel), vul je voorspellingen uiterlijk donderdag in! Op http://www.kleinedingen.nl (en MovieMeter kicks ook ass!), aangezien die link alweer wat onder was gesneeuwd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Menni wrote:

en MovieMeter kicks ook ass!

hoeft niet elke keer hoor

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Neuh, maar 't mag vast wel?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik zou best wel mee willen doen, maar ik ken alleen collateral. sorry dude!

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Doe gewoon mee, dude! 't Is voor iedereen gokken hoor . En nog belangrijker: voor de lol.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Deze dommere vraagt alleen nog; hoe betaal je? dude

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Kwestie van overschrijven, al mag je me ook best losse centen sturen, indien dat leuker lijkt!

Hoeveel deelnemers heb je al, Menni?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.