- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- New Star Con / Movie & Comic Event
New Star Con / Movie & Comic Event
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Daar is niks mis mee, maar wel dat ze er geld voor vragen. Beter lezen.
Q55
-
- 3 messages
- 0 votes
Daar is niks mis mee, maar wel dat ze er geld voor vragen. Beter lezen.
Oh bedankt voor de vriendelijkheid
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Het was weer gezellig. Het principe was weer exact hetzelfde; enkel de spelmachine buiten het hotel en een zwaardvecht- demonstratie waren het verschil met de twee voorafgaande Con's. Maar verder weer een hoop leuks; acteurs ontmoeten, Q en A sessies bijwonen en gewoon rondhuppelen tussen de fans en de merchandise.
In september is de vierde Con aangekondigd en de gasten die daar verschijnen klinken nog een heel pak interessanter:
- Robert Englund!!
- John Rhys-Davies (Gimli, Sallah)
- Carl Weathers (Apollo Creed)
- Jonathan Breck (Jeepers Creepers)
September ben ik er dus in ieder geval bij.
Vamperia
-
- 141 messages
- 107 votes
Het was zeker leuk. Eindelijk een handtekening weten te bemachtigen van Anthony Stewart Head, volgens mij de grote publiekstrekker 
In September ben ik ook zeker weer van de partij.
katwijkchick
-
- 1 messages
- 0 votes
Hee ben hier nieuw. Misschien domme vraag maar als je met je "helden"op de foto gaat, moet je daar dan ook voor betalen? Of alleen voor de handtekening?!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Paar nieuwe gasten:
- James Hong (Bladerunner, Spawn, Narc)
- Brian Thompson (X-Files, Buffy The Vampire Slayer)
- Tim Dry (Star Wars: Return of the Jedi)
- Sean Crawford (Star Wars: Return of the Jedi)
- Brad Loree (Michael Myers in Halloween: Resurrection)
- Jed Brophy (Lord of the Rings, Braindead, Heavenly Creatures)
Liessa
-
- 16 messages
- 0 votes
Volgende gast:
Erika Eleniak (Baywatch)
Ik hoop trouwens dat Jed Brophy zijn zoon Sadwyn meeneemt, die Eldarion (zoontje van Arwen en Aragorn) speelde in Arwen's visioen in LOTR:ROTK.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Twee nieuwe gasten:
- Adrian Paul (Duncan MacLeod uit Highlander)
- Kane Hodder (Jason Voorhees)
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
John Rhys- Davies heeft inmiddels afgezegd, in verband met het filmen van Dungeon Siege in Canada. Op de officiële site staat dat de crew van New Star Con nu druk bezig is met het zoeken naar een waardige vervanger en inmiddels is Sala Baker (Sauron) al aangekondigd als nieuwe gast.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
In Films > Nieuws > Filmnieuws:
Hollywoodsterren in Nederland op 3 & 4 september 2005
Baywatch Babe Erika Eleniak, Horror-icoon Robert Englund (Freddy Krueger), Duncan MacLeod/Highlander vertolker Adrian Paul en Rocky-grootheid Carl Weathers (Apollo Creed)!
RIJSWIJK - Acteurs uit populaire (cult) films en tv-series zoals Star Wars, Lord of the Rings, Baywatch, Rocky, Blade Runner, James Bond, The X-Files, Buffy en Indiana Jones komen op 3 en 4 september naar Nederland om samen met Nederlandse filmfans een activiteitenvol weekend te beleven tijdens de film- en entertainmentbeurs New Star Con. Voor velen van de acteurs zal het de eerste keer ooit zijn dat ze in Europa, laat staan in Nederland, aanwezig zijn.
Zo zal ex-Baywatch Babe, Erika Eleniak, voor het eerst in haar leven verschijnen op een beurs. Een wereldpremiere dus! Ook Kane Hodder, horror-icoon Jason Voorhees uit Friday the 13th zal voor het eerst zijn voeten op Europese bodem zetten! Voor het eerst op vaste land van Europa (Engeland uitgezonderd) zullen Carl Weathers (Apollo Creed uit de Rocky-films), Adrian Paul (Duncan Macleod uit Highlander serie en films), Brad Loree (Michael Myers uit de laatste Halloween film) en Jed Brophy (Lord of the Rings trilogie en de in december verschijnende King Kong film) aanwezig zijn. Ook voor Nederland dus een première!
Naast de kans om Hollywood-acteurs te ontmoeten, bestaat de New Star Con Film- en Entertainmentbeurs uit nog veel meer interessante activiteiten. Bezoekers zullen de nieuwste bioscooptrailers kunnen bekijken, er worden verschillende gamedemonstraties gehouden, de nieuwste card- en boardgames zullen gespeeld kunnen worden en verschillende replica¹s en curiosa uit bekende films zullen tentoongesteld worden, waaronder auto’s en kostuums uit Paul Verhoevens Soldaat van Oranje. Bezoekers maken daarnaast kans op een rol in verschillende films en tv-series bij de casting agents van Hollands Glorie. Ook is er live muziek op het podium en stuntworkshops, fotoshoots met de sterren, flipperkasttoernooi, jukeboxen, USA memorabilia en tientallen standhouders die allerlei op films, games, muziek en comics gerelateerde spullen zullen verkopen.
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Misschien ga ik daar wel heen 
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Niet echt knap maar een buiten gewoon mooi lichaam.....
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Nieuwste update:
James Hong heeft ook af moeten zeggen i.v.m. werkzaamheden aan diverse filmprojecten en zijn vervanger is gevonden in Andrew Bryniarski, welke Leatherface speelde in de Texas Chainsaw Massacre remake.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
En dat was nummer vier, opnieuw een erg geslaagd evenement. De locatie was ditmaal Evenementenhal Rijswijk, een uitstekende locatie. Verder erg veel ruimte voor merchandise en een aantal erg interessante gasten. Had soms zelfs moeite om te kiezen met wiens handtekening ik naar huis zou gaan.
Heb uiteindelijk een paar handtekeningen van Robert Englund, een handtekening van Jed Brophy (Braindead!), een foto van mij en Englund en een kleine Freddy minibust voor de verzameling mee naar huis genomen. Voor mij is het in ieder geval duidelijk; volgend jaar mei ben ik er weer bij. Oh, en voor wie er nog naar toe wil; het duurt vandaag nog tot 17.00 uur.
Webby
-
- 861 messages
- 846 votes
was idd weer geslaagd ditmaal:
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
In het weekend van 13 en 14 mei 2006 zal er deel 5 van de New Star Con plaatsvinden, opnieuw in de Evenementenhal in Rijswijk.
En de volgende gasten zijn alvast aangekondigd:
- John Rhys-Davies (Lord of the Rings, Indiana Jones)
- Larry Hagman (J.R. Ewing uit Dallas)
- Vernon Wells (Mad Max 2, MacGuyver, Power Rangers)
- Ernie Hudson (The Crow, Ghostbusters, Miss Congeniality)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Geweldig dat 1 van mijn favoriete acteurs komt, ik ben er bij! Is het ook mogelijk om met de aanwezigen op de foto te gaan Chainsaw? en waar en wanneer zijn de tickets verkrijgbaar?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Is het ook mogelijk om met de aanwezigen op de foto te gaan Chainsaw?
Zeker. Je hebt speciale photoshoot- momenten tijdens het de New Star Con om op de foto te gaan met (ik neem in dit geval aan Ernie Hudson) je favoriete acteur.
Je kunt vanaf nu tot en met 8 mei 2006 op de site Newstarcon.com tickets bestellen voor 15 euro pp. Je kunt ze ook gewoon op de dag zelf bij de kassa kopen, alleen betaal je dan 5 euro meer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zeker. Je hebt speciale photoshoot- momenten tijdens het de New Star Con om op de foto te gaan met (ik neem in dit geval aan Ernie Hudson) je favoriete acteur.

Eindelijk eens een ontmoeting plus foto met 1 van mijn favorieten. 
Je kunt vanaf nu tot en met 8 mei 2006 op de site Newstarcon.com tickets bestellen voor 15 euro pp. Je kunt ze ook gewoon op de dag zelf bij de kassa kopen, alleen betaal je dan 5 euro meer.
Gelijk even doen, bedankt voor de info.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Paar nieuwe gasten voor de New Star Con van 13 en 14 mei:
- Lorenzo Lamas (Renegade, The Bold and the Beautiful)
- Charlene Tilton (Lucy Elwin in Dallas, Totally Blonde)
- David Faustino (Bud in Married ... with Children)
- Sandra Taylor (L.A. Confidential, Princes Diaries, Under Siege 2)
Tevens is er op 4 en 5 februari 2006 in België, in het International Congres Centre (in het Citadel Park te Gent), ook een New Star Con georganisseerd.
De volgende gasten zullen daar in ieder geval aanwezig zijn:
- Ray Park (Darth Maul in Star Wars, Toad in X-Men)
- Shange Rangi (Lord of the Rings, Chronicles of Narnia)
- Orli Shoshan (Star Wars Episode II en III)
- Sean Williamson (Star Wars: Return of the Jedi)
- Sala Baker (Lord of the Rings, Chronicles of Narnia)
Rowi
-
- 4 messages
- 6 votes
Ik ben er nog nooit geweest en heb dus een aantal vragen:
1) Moet je allebei de dagen gaan om er zeker van te zijn dat je je favoriete acteur(s) tegen het lijf loopt of zijn ze er allebei de (hele) dagen? Weet je dus zeker dat ze er zijn? Ik bedoel: het zou erg zijn als je een kaart koopt en ze zijn al langs geweest of zo.
2) Zijn ze er een bepaald aantal uren en moet je maar zien wanneer ze opkomen?
3) Als je zo'n kaart voor een foto met je favoriete acteur koopt, ben je dan echt verzekerd van een foto? Moet je in een rij gaan staan? Hoe werkt zoiets?
Groetjes,
Rowi
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
1) Moet je allebei de dagen gaan om er zeker van te zijn dat je je favoriete acteur(s) tegen het lijf loopt of zijn ze er allebei de (hele) dagen? Weet je dus zeker dat ze er zijn? Ik bedoel: het zou erg zijn als je een kaart koopt en ze zijn al langs geweest of zo.
Nee, alle gasten zullen twee dagen lang aanwezig zijn. Het maakt dus niet uit of je op zaterdag of op zondag gaat en hoe laat, want ze zijn er gewoon de hele dag (tenzij anders aangegeven op de site Newstarcon.com).
Vanaf tien uur 's morgens zijn de meeste acteurs aanwezig voor de handtekeningensessie, sommige komen soms ietsjes later. Vanaf dat moment blijven ze de hele dag daar. Tenzij ze natuurlijk een Q&A, een fotosessie of een lunchpauze hebben, dan zijn ze eventjes een (half) uurtje weg.
Als de fotosessie met een acteur begint, waar jij een kaartje van hebt gekocht, dan kun je met alle anderen die in het bezit zijn van zo'n kaartje, in de rij gaan staan om op de foto te gaan. En die fotosessie gaat net zolang door tot iedereen met een kaartje op de foto is gezet.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Er zijn weer een aantal nieuwe namen van gasten bijgekomen.
Zo zullen horroricoon Tom Savini (From Dusk Till Dawn, Dawn of the Dead), Kiran Shah (Lord of the Rings, Star Wars), Chris Parsons (Star Wars V: The Empire Strikes Back) en Richard Kiel (Jaws uit James Bond) ook in mei 2006 in Rijswijk aanwezig zijn.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Kiran Shah (Lord of the Rings, Star Wars),.
R2D2 en Frodo's dubbel toch?(of was hij Wicket w. Warrick?)