• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.698 votes
Profile

Imagine Film Festival

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Zwerver met een schietgeweer gaat gewoon openen op Imagine. Heel. Erg. Cool!

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

zeer fijne openingsfilm inderdaad.

volledig programma is nu bekend gemaakt;

deze titel is een interessante ontdekking, nog verder niets over gehoord: Milocrorze

Heb al een klein wensenlijstje klaar, laat maar komen dat festival!

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Kaartjes besteld voor 2 dagen:

donderdag 14-04:

A Horrible Way to Die - 16.00 uur

Masacre Esta Noche - 18.00 uur

Red Hill - 20.10 uur

woensdag 20-04:

At World's End - 13.50 uur

Hell Driver - 15.50 uur

The Troll Hunter - 18.10 uur

robertinho

• 1512 messages
  • 2936 votes

Ik voel me gepasseerd Montorsi

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Mijn programma:

Maandag 18-4:

17:50 Hobo with a Shotgun

20:00 Verrassingsfilm

Dindsdag 19-4:

16:10 Midori-Ko + Sky Song

Woensdag 20-4:

13:50 At World's End

18:10 The Troll Hunter

Vrijdag 21-4:

15:50 Time Traveller

20:00 13 Assassins

Weinig animatie dit jaar helaas.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Eigenlijk alleen Hobo niet kunnen inplannen van de films die graag wilde zien. Meest benieuwd naar A Horrible Way to Die en Hell Driver.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

zojuist de volgende kaarten gekocht via de website

vr 15-apr rubber

za 16-apr enemy at the dead end

zo 17-apr balada triste de trompeta

ma 18-apr bedevilled

hobo with a shotgun

verassingsfilm

di 19-apr milocrorze

stakeland

wo 20-apr at worlds end

hell driver

do 21-apr 13 assassins

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sterke line-up maar helaas niet in staat veel te gaan. Ik wil Violent Kind en Balada triste de trompeta zeker gaan zien. Zondag 17 april is wel een mogelijkheid. Nog even overleggen met het vrouwtje, misschien dat zij ook nog films in het programma ziet die ze wel wil zien.

calexico

• 37 messages
  • 573 votes

Ga dit jaar voor de 7e keer naar dit festival. (en ontdek dit topic nu pas ) Voor dit jaar heb ik kaarten gereserveerd voor:

15/4 Machete Maidens Unleashed

16/4 Drones

16/4 Bitter Feast

16/4 The Perfect Host

18/4 Troll Hunter

22/4 13 Assassins

Ik verheug me altijd weer op dit erg leuke festival!

groente12

• 315 messages
  • 0 votes

Gaat echt niemand naar i saw the devil?

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Jawel.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Ik ook.

calexico

• 37 messages
  • 573 votes

groente12 wrote:

Wilde ik ook graag zien, maar heb op die dag gekozen voor 13 Assassins...

calexico

• 37 messages
  • 573 votes

groente12 wrote:

Wat ik me trouwens afvraag bij deze film: Is er voor dit festival soms drastisch in geknipt? Ik lees dat deze film 141 minuten duurt, maar bij het filmfestival begint de film erna 2 uur later en wordt er vermeld dat 'ie 114 minuten duurt.

groente12

• 315 messages
  • 0 votes

Dus we krijgen een cut versie ik hoop maar van niet anders ga ik gewoon de uk versie bestellen.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

of uncut en dan problemen met je volgende film... blijft kut

ik heb vandaag de 1e film van mijn programma geskipt, omdat ik al de hele week ziek ben geweest en me nog niet in staat achtte een screening te doorstaan, heel erg balen.

morgen ga ik het wel proberen... gelukkig heb ik het niet in het begin al helemaal vol gepland!

zijn er al iedeeen over de verassingsfilm? met de hint op de website kon ik niet veel...

calexico

• 37 messages
  • 573 votes

De 1e vier films zitten er voor mij op.

Machete Maidens Unleashed 4*

Drones 2,5*

Bitter Feast 3*

The Perfect Host 4* (wat een geweldige rol van David Hyde Pierce!)

Maandag nog the Troll Hunter en vrijdag 13 Assassins en heel misschien dinsdag nog naar Red Hill...

calexico

• 37 messages
  • 573 votes

calexico wrote:

(quote)

Wat ik me trouwens afvraag bij deze film: Is er voor dit festival soms drastisch in geknipt? Ik lees dat deze film 141 minuten duurt, maar bij het filmfestival begint de film erna 2 uur later en wordt er vermeld dat 'ie 114 minuten duurt.

Ik zie dat de aanvangstijd van I Saw The Devil op vrijdag de 22ste om 13.30 uur is en hij dan tot 16.00 uur duurt. Er wordt dus niet in geknipt! Kijken of ik dan misschien toch heen kan gaan.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

beavis wrote:
zijn er al iedeeen over de verassingsfilm? met de hint op de website kon ik niet veel...

Verrassingsfilm wordt The Ward.
NoT weer overleefd. Wat een topnacht weer. Niet de beste programmering, maar Insidious waarschijnlijk al festivalfavoriet (4,5).

Pugsley

• 94 messages
  • 3025 votes

Vond NoT een aanfluiting. Niet zozeer vanwege de programmering maar vooral door het volk dat er op af komt. Jezus, wat een droeftoeters daar. Blijkbaar is het daar traditie om als een proleet constant dingen door de film heen te roepen. Lachen, man! De 'homo!'s en 'hoer!' vlogen je om de oren. Maar dat hoort er bij zegt de organisatie. In plaats van dat ze dit dat van tevoren kenbaar maken via de website word je er op je vrije zaterdagnacht ineens mee geconfronteerd wanneer je de zaal betreedt. Als serieuze horrorliefhebber moet je deze genante vertoning echt mijden. Kansloze stripboekenlezers die in alle anonimiteit vanuit iedere hoek van de zaal puberale opmerkingen maken. NOOIT MEER! Night of the fucking Retards is een betere benaming.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Geniaal die reactie. Zuur inderdaad als je niet bekend met de NoT. Maar ook zuur dat je er zo'n zuurpruim om bent.

yeyo

• 6351 messages
  • 4614 votes

Is dat in Nederland ook een 'traditie' dan? Op het BIFFF was het net hetzelfde eigenlijk. Ik was er lang niet zo verontwaardigd over als Pugsley, maar vond het ook niet bepaald aangenaam. Niet zozeer omdat het asociaal is, maar vooral omdat het nogal geforceerd klonk allemaal.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Bij de Night of Terror was het in ieder geval totaal niet geforceerd. Ik vind het erg geestig en weet me prima te vermaken met deze horror-carnaval in Tuschinski. Het is geen ultieme beleving van de film maar ik vind het wel heel erg veel lol. Trouwens is het volgens mij algemeen bekent dat het er bij de Night of Terror heftig aan toe gaat, heb in ieder geval nooit anders geweten...

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Mijn verslag van de NoT voor wie het lezen wil! Imagine: dag 4 | The Cult Corner - thecultcorner.com

Black Math

• 5430 messages
  • 1753 votes

Vandaag 2 (of eigenlijk 3) films gezien: Midori-ko/Sky Song en Time Traveller.

Wat was het publiek ontzettend irritant. Bij de eerste film(s) werd er voortdurend in en uit de zaal gelopen, terwijl er bij de tweede film was het soms wel erg rumoerig. Echt, een aantal mensen zat opzichtig te solliciteren naar een crematie.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Drs. DAJA wrote:

Bij de Night of Terror was het in ieder geval totaal niet geforceerd. Ik vind het erg geestig en weet me prima te vermaken met deze horror-carnaval in Tuschinski. Het is geen ultieme beleving van de film maar ik vind het wel heel erg veel lol. Trouwens is het volgens mij algemeen bekent dat het er bij de Night of Terror heftig aan toe gaat, heb in ieder geval nooit anders geweten...

De eerste 5 of 6 edities (Toen nog Weekend of Terror) was het nog prima en gezellig (af en toe een geestige opmerking uit de zaal) . Daarna werd het gekidnapped door een vla gooiend publiek dat continue vervelend was. Ben ergens bij 8 of 9 afgehaakt.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Zo ver ging het niet. Wel vlogen er wc-rollen en lichtstaafjes door de lucht. En popcorn.

Wat valt het festival me tot nu tegen zeg. Niet om de sfeer, die altijd wel te pruimen is, maar om de films. Slechts een topper tot nu gezien. Mijn lijst:

01 - 4.5* - Insidious

02 - 3.5* - Machete Maidens Unleashed

03 - 3.0* - The Troll Hunter

04 - 3.0* - Husk

05 - 3.0* - Mother's Day

06 - 3.0* - Sudor Frío

07 - 2.5* - Bitter Feast

08 - 2.5* - Die Tür

09 - 2.5* - At World's End

10 - 2.5* - Wake Wood

11 - 2.0* - Milocrorze

12 - 1.5* - The Violent Kind

13 - 1.0* - Helldriver

Wat vooral tegenvalt is het gebrek aan genrefilms dit jaar. Waar zijn de slashers, de zombie films e.d. Teveel cross-overs en gewoon inspiratieloze meuk.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Mijn beoordelingen zijn iets minder kritisch, maar niettemin ben ik het eens met dutchtuga: tegenvallend programma! Ik raad van mijn lijst alleen de top 3 aan, de rest kun je ook best zonder. Nu mis eigenlijk wel weer alle films die ik van te voren had willen zien, extra zonde omdat al die alleen 's avonds draaiden... (Super, Fase 7, Stake Land, 13 Assassins, Balade Triste, I Saw the Devil).

En nu zit het er voor mij op. Jammer, blijft toch het leukste en meest gezellige festival van het jaar! Lijst:

01 - 4,5* - Insidious

02 - 4,0* - Hobo With a Shotgun

03 - 3,5* - Troll Hunter

04 - 3,5* - Machete Maidens Unleashed!

05 - 3,5* - Milocrorze

06 - 3,5* - Bedevilled

07 - 3,5* - Mother's Day

08 - 3,0* - At World's End

09 - 3,0* - Husk

10 - 2,5* - Bitter Feast: 2,5

11 - 2,5* - Die Tür

12 - 2,5* - Wake Wood

13 - 2,0* - Sudor Frío

14 - 2,0* - The Whisperer in Darkness

15 - 0,5* - Helldriver

calexico

• 37 messages
  • 573 votes

Prudh wrote:

Mijn beoordelingen zijn iets minder kritisch, maar niettemin ben ik het eens met dutchtuga: tegenvallend programma! Ik raad van mijn lijst alleen de top 3 aan, de rest kun je ook best zonder. Nu mis eigenlijk wel weer alle films die ik van te voren had willen zien, extra zonde omdat al die alleen 's avonds draaiden... (Super, Fase 7, Stake Land, 13 Assassins, Balade Triste, I Saw the Devil).

En nu zit het er voor mij op. Jammer, blijft toch het leukste en meest gezellige festival van het jaar! Lijst:

01 - 4,5* - Insidious

02 - 4,0* - Hobo With a Shotgun

03 - 3,5* - Troll Hunter

04 - 3,5* - Machete Maidens Unleashed!

05 - 3,5* - Milocrorze

06 - 3,5* - Bedevilled

07 - 3,5* - Mother's Day

08 - 3,0* - At World's End

09 - 3,0* - Husk

10 - 2,5* - Bitter Feast: 2,5

11 - 2,5* - Die Tür

12 - 2,5* - Wake Wood

13 - 2,0* - Sudor Frío

14 - 2,0* - The Whisperer in Darkness

15 - 0,5* - Helldriver

Vrijdagmiddag de 22ste, I saw the devil en 13 Assassins? Of kun je net niet op vrijdagmiddag? Ik ga morgenmiddag om 15.50 uur naar 13 Assassins.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Ik móét op Paasweekend. Kwestie van keuzes vrees ik. Was er in ieder geval graag geweest! Fuck de zon en de paashaas Jammer dat 13 Assassins alleen vandaag en morgen draait.... Wie er heen gaat: veel plezier.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.