• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.338 votes
Profile

Belgisch Film Festival

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

(afbeelding)

Morgen start het Vlaamse Film Festival in het Utrechtse Louis Hartlooper Complex. Tot zondag kun je genieten van Vlaamse films, gasten, happen en bieren.

http://www.vlaamsefilmfestival.nl

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Omgedoopt tot Belgisch Film Festival dit jaar.

Maar de line-up is er niet beter van geworden. 7 van de 11 titels hebben al in NL gedraaid, 1 komt nog, 2 zijn uit op dvd. Blijft alleen de nieuwe Bouli Lanners over die nog wel opgepikt zal worden.

Ergo: geen idee wat dit nu aan het Nederlandse festivallandschap toevoegt (eigenlijk: niets). Geef mij dan maar het LAFF terug

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

De nieuwe Lanners is niet aangekocht en zie ik voorlopig ook niet (meer) gebeuren. En Je Me Tue à le Dire is ook nog steeds niet bevestigd door distributeur Contact Film. Land of the Enlightened en Préjudice kun je nog inhalen? Moet zelf nog steeds Belgica gaan zien. Piepkuikens lijkt me ook wel wat.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Als ik iets inhaal is het D'Ardennen, maar ik heb ook niet voor niks sommige dingen laten lopen.

't Is ook nog eens weggestopt in de kleinere zalen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Belgisch Film Festival 2016 - VPRO Cinema Special

Van donderdag 9 t/m zondag 12 juni is het Louis Hartlooper Complex in Utrecht dé plek voor al het moois dat onze zuiderburen op filmgebied te bieden hebben, tijdens de derde editie van het Belgisch Film Festival (voorheen Vlaams Film Festival)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Publieksprijs Belgisch Film Festival naar Belgica - VPRO Cinema Nieuws

Het vierdaagse Belgisch Film Festival, een samenwerking tussen de VPRO en het Louis Hartlooper Complex, was met een stijging van duizend bezoekers ten opzichte van vorig jaar zeer succesvol te noemen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.