• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.925 votes
Profile

Warp Vision - the Videos 1989 - 2004

Best allemaal,

Ik ben opzoek naar een dvd met experimentele videotechnieken. De dvd Warp Vision is hier echt het PERFECTE voorbeeld voor. Helaas kan ik die nergens meer bestellen maar wellicht zijn er in de tussentijd wel nieuwe interessante dvds uitgekomen. Een dvd over videoinstallaties is ook helemaal super!

Wie kan mij hier aan helpen?! Zelf dacht ik ook nog even aan;

Work of the Director Chris Cunningham of;

ninja tune - retropective (maar hiervan weet ik niet zeker of het wat is).

Ik wacht in spanning af!!! Laat die Moviebreintjes maar even werken alsjeblieft!

Bedankt alvast!

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Umfeld behoort misschien wel tot die categorie.

ik ga em gauw eens bekijken? als er verder nog opties zijn.. graag

groet

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ik vind zelf de clips die Padfinderei voor Moderat heeft gemaakt heel mooi. Eenvoud, maar toch met een mooie originele twist. De DVD krijg je bij het album.

Minilogue heeft ook een muzikaal DVD project gedaan. Bij vlagen leuk, maar over het algemeen niet zo mooi. Misschien vind je het wat. DVD is op Amazon te koop.

Verder kun je hier gratis het Cosc project van N. Nenov downloaden. Zie ook:

En je moet vooral een keer de ISAM liveshow van Amon Tobin gaan bekijken:

WAUW! dat ISAM is echt geweldig, fan-tas-tisch! Zo'n live show wil ik dus wel op dvd als t ff kan.. maar bestaat t?

Bedankt voor je comment erg leuke dingen weer erbij geleerd! Meer is nooit verkeerd mensen ;D

Groet!

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Die ISAM is erg cool inderdaad, al moet ik zeggen dat het muzikale er soms wat onder te lijden heeft. De toekomst van DJ performances, al zal het allemaal wel een beetje duur zijn vrees ik.

30eu ongeveer in Londen binnenkort! Twijfel echt HARD of ik er niet naar toe ga!

DVDsss mensen? Van vergelijkbare stuff!

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Heb er nog geen DVD van gezien, maar ik raad je aan om er snel eens heen te gaan voordat de show weer in de kast gaat. Maakt live toch het meeste indruk. Dat moment op 4:05 in de eerste ISAM video hierboven is echt kick.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

In 2009 ook de liveset van Ryoichi Kurokawa gezien. Vind je vast ook tof om een keer te zien.

(Beetje onduidelijke video).

De live performances van Chris Cunningham hoef je niet per se te zien, vrij matig eigenlijk. Dan kun je beter een keer de 5.1 liveset van Monolake gaan bekijken.

Ja he! Honger naar meer van deze visual performance dingetjes!!

Edit: ook erg gaaf deze!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

Amon Tobin komt ook op het STRP festival in Eindhoven. Dan kan je hem zien voor €37,50 zien. En dan ook nog oa Aphex Twin, Cinnaman, Jackmaster, James Holden en Nathan Fake.

Ik zag Tobin op Lowlands met ISAM en dat was inderdaad erg tof. We zorgen dat je goed vooraan staat, stelten bij je hebt of gewoon erg groot bent anders gaat een deel van de ervaring verloren door het continu kijkgaatjes moeten zoeken in het publiek.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Hij was ook in de Melkweg afgelopen jaar. Heb het ook op Lowlands gezien, maar geef zeker de voorkeur aan een kleine zaal met goed geluid en goed zicht (ik vond het op Lowlands niet overkomen).

DV1984

• 275 messages
  • 2906 votes

ad noiseam en skint hebben ook beide een dvd met videoclips!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.