- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
Volgens de site Gamer.nl heeft computer-spelletjes-fabrikant Nintendo een geldstraf gekregen van 149 miljoen euro.
De boete is door de Europese commissie opgelegd vanwege kartelachtige praktijken. Volgens hen houdt Nintendo sinds april 2000 de prijzen kunstmatig hoog. Dat de boete niet geheel als verassing komt bewees senior vice president George Harrison van Nintendo. Die verklaarde namelijk dat Nintendo al een reserve heeft opgebouwd.
GRRRR 
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
tovenaar is zeker weer druk aan het spelen
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Jippie!!! Nu kunnen we ook over spelletjes praten 
kos
-
- 46682 messages
- 8842 votes
Nee hoor, ben alleen niet meer zo thuis in games. (afgezien van Championship Manager 3
)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
)
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik ben net begonnen met Rollercoaster Tycoon 2. Het enige spel dat ik op dit moment leuk vind.
De Six Flags-parken zijn behoorlijk natuurgetrouw nagemaakt. 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik ben helemaaal niet thuis in PC-Spellen
Geef mij maar een console!
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
)

Verder verdiep ik me er tegenwoordig ook niet meer in. M'n PC is te traag en een console vind ik naast het verzamelen van dvd's iets te veel van het goede. 
Ik heb trouwens ook een N64 gehad. (heb nog met een brief in een Power Unlimited gestaan toendertijd
) Goldeneye, Zelda, Turok en natuurlijk Mario... Heel veel plezier aan beleeft. 
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Hoeveel sterrekes heb je dttttttom?
Ik zit nu op 96.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
96 Joe?? Jezus, je bent een hardcore-gamer!
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Valt wel mee. Er zijn in totaal 120 Shines te halen dus ik moet er nog 24. Die zal ik lang niet allemaal meer halen aangezien de meeste moeten worden gehaald bij de 'secret levels' (deze zijn normaal al moeilijk maar nu moet je binnen 2 minuten 8 red coins halen wat bijna onmogelijk is).
En over ruim een week komt GTA:Vice uit dus dan verdwijnt SMS waarschijnlijk voor lange tijd in de kast.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Vind je die landjes zonder waterspuit ook niet verschrikkelijk moeilijk?
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Zwaar klote ja. Ik heb ze nu allemaal gehaald maar om die extra secret shines te halen moet je er dus weer heen en dit keer met tijdlimiet.
Gelukkig hoef je ze niet te halen om het spel uit te spelen.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
. Joehallenbeck! Hoe kun je dit nou zeggen?!??!?!
We hebben nu net die haaien gekilled enzo en we hebben vanavond onze eerste ontmoeting met Plant 42 gehad... maar na die 4 maskers ben je dus nog ZEKER niet op de helft en ook niet bijna 
Wanneer ga je eigenlijk naar schijfje 2?
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Zit er ook over te denken om toch maar weer zo'n doosje te halen. PS2 is inmiddels te oud, dus ik kan kiezen tussen de X-Box en GC, als ik het goed heb. Iemand die me wat objectieve
info kan verstrekken?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Gamecube !!! 
haha, oke, ik vind een Gamecube wel het heerlijkste doosje als het om games gaat. De X-Box heeft gewoon geen Mario! Een Gamecube kan teren op zowieso een rits sterke games, zoals Super Mario Sunshine, Resident Evil, Mario Kart, Mario Party... en niet te vergeten de Zelda-serie. Met die prachtige games ben je al een lange tijd zoet, voor mij zijn dat DE games en die vind je op een X-Box niet, vandaar dat ik zou zeggen:
Gamecube!
Maar ik weet dat je mijn gezeur over een Gamecube verre van objectief vindt, dus ik heb het nog kort proberen te houden

JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Vreemd. Ik had de vier maskers al voordat ik in Plant 42 was. Misschien heeft het er mee te maken met wie je speelt. Ik kreeg gewoon een sleutel toen ik het vierde masker activeerde, en kon ik het bos in.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Oh
Je begreep me verkeerd denk ik 
Wij hebben de 4 maskers ook, de haaien zijn dood en de plant is nu ook dood
. Maar wij dachten dat de wisseling van schijfje 1 naar schijfje 2, de helft was. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet perse zo te zijn. Het zou makkelijk kunnen dat je na de 4 maskers inderdaad op de helft bent, maar wij dachten dus dat je op de helft was als je van schijfje wisselde!
Either way, we zijn nu terug de mansion in gelopen, maar er kwam 1 of ander heel raar beest onze kant op en die heeft ons gekilled, dus... volgend weekend gaan we maar weer verder 
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Oke dan.
Als je klaar bent met disc 1 zit je op 2/3e van het spel.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Got it!
Resident Evil uitgespeeld met Jill op easy: 10 uur en 15 minuten
(Nadat ik dus opnieuw was begonnen)
Wat een ongelooflijk spel was dit zeg! Een zeer macabere sfeer, luguber verhaal. Sinister spelverloop.. heerlijk!
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Bravo. Nu tijd voor Zero (nog wel even geduld hebben).
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Wanneer komt Resident Evil Zero??
Ik ben zeker van plan om hem te kopen, dit spel heeft me zo enorm gefascineerd!
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Ik begreep dat het maart 2003 ging worden....
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Is misschien meer iets voor het playstation-topic ,maar ja....Impact Pictures schijnt achter de televisie- en filmrechten van Driver aan te zitten....'kweenie' hoor, vond het spel te gek maar het verhaal.....:?