- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
De meeste spellen hebben een verhaal van lik me vestje. Vroeger gingen er geruchten dat Doom verfilmd zou worden, maar dat zal wel niet doorgaan aangezien ID dr zelf eigenlijk al mee bezig is, op n iets andere manier. Een verfilming van Max Payne zou overigens wel extreem koel zijn.
Banjo
-
- 2032 messages
- 4288 votes
Ha die tovenaar,
ik zou vandaag mortal kombat 5 halen maar nergens te vinden!.
maar ik las vandaag dat resident evil 0
er wel geweldig uitzag maar de schrikeffecten en het huivering wekkend sfeertje zoals in re2 zat er niet meer in en hij kreeg ook maar een 5!
dus ik denk dat het een spel word om te huren.
the BIG N rules!! 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ha die tovenaar,
Cool dat ik hier gezien word als de Gamecube-man

maar ik las vandaag dat resident evil 0
er wel geweldig uitzag maar de schrikeffecten en het huivering wekkend sfeertje zoals in re2 zat er niet meer in en hij kreeg ook maar een 5!
dus ik denk dat het een spel word om te huren.
the BIG N rules!! 
Hmmm, ik heb MK wel gewoon gezien in de winkels. Ben benieuwd wat je ervan vindt, laat wat weten oke?
Banjo
-
- 2032 messages
- 4288 votes
mmm nee wacht even.... ik keek verkeerd ik ben namelijk de nintendo man! 
mk 5 is in een woord geweldig!!
als mortal kombat je ding is is dit een must have!
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Weet iemand toevallig de Nederlandse release-datum van Zelda WW?
En komt die dan ook met de bonus-cd (Zelda: Link to a past) net zoals met de Amerikaanse versie?
Groeten van uw Gamecubebroeder Joe.
Banjo
-
- 2032 messages
- 4288 votes
3 mei dan komt ie hier uit. samen met een bonus disk waar op staat 2 gamecube spellen: the legend of zelda ocarina of time en de nooit eerder veschenen titel legend of zelda orcarine of time master quest. en er staan nog tal van demo's op.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
the legend of zelda ocarina of time
Die bedoelde ik natuurlijk en niet Link to the past zoals in m'n post hierboven.
Bedankt voor de info.
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Ik denk dat ik drie mei al 's ochtends voor de winkel sta. ZELDA RULES!
Kenshin
-
- 168 messages
- 101 votes
3 mei dan komt ie hier uit. samen met een bonus disk waar op staat 2 gamecube spellen: the legend of zelda ocarina of time en de nooit eerder veschenen titel legend of zelda orcarine of time master quest. en er staan nog tal van demo's op.
Sorry Banjo, de Ocarina of time bonus disk geeft Nintendo alleen in Japan en VS bij pre-release reserveringen. Heel jammer want Ocarina of time is in mijn ogen - de beste videogame allertijden - (misschien idee voor nieuwe topic?)
Banjo
-
- 2032 messages
- 4288 votes
Sorry Banjo, de Ocarina of time bonus disk geeft Nintendo alleen in Japan en VS bij pre-release reserveringen. Heel jammer want Ocarina of time is in mijn ogen - de beste videogame allertijden - (misschien idee voor nieuwe topic?)
Die Bonus disk krijgen wij er ZEKER!! ook bij. al is ie wel gelimiteerd dus je moet er wel snel bij zijn want op is op!
kost ongeveer 60 euro.
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Zoals ik al zei ik ga dan voor de winkel liggen
.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Reserveren lijkt me toch iets handiger (en minder koud)
.
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
He ja dat is een geweldig idee!! Ik had daar nog niet eens aan gedacht. Maar ik wil het spel verdienen dus daarom ga ik lekker voor de winkel liggen
. Degene die reserveren zijn het spel niet waard
.
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
ff 1 berichtje plaatsten want dan sta ik in de top 100 van de discuseerders
.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Reserveren lijkt me toch iets handiger (en minder koud)
.
3 mei? Dat valt toch best mee..
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Is misschien meer iets voor het playstation-topic ,maar ja....
Na de survival horror van resident evil gaat ook Silent Hill voor de bijl...waar gaat het toch heen met de game-verfilmingen......;(
Kenshin
-
- 168 messages
- 101 votes
Dungeons& Dragons
Super mario bros.
Tomb raider
Resident Evil
Final Fantasy
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Die Bonus disk krijgen wij er ZEKER!! ook bij. al is ie wel gelimiteerd dus je moet er wel snel bij zijn want op is op!
kost ongeveer 60 euro.
Banjo
-
- 2032 messages
- 4288 votes
zijn er al mensen die online zijn met de cube?
ik haal morgen een breedband adapter
kan ik m dan gewoon aansluiten op m'n modem?
of via mijn router?
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Van de GC weet ik het niet zeker, maar de PS2 en X-Box kunnen direct op de modem worden aangesloten. Ik vermoed dat het met de Cube niet anders zal zijn.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
En kun je met de Cube Timesplitters 2 nou ook on-line spelen ? (-of kun je met Timesplitters 2 uberhaubt on-line?)
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Naar mijn weten kun je met TS2 niet on-line (helaas).
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Tja -als er één game te gek is om het net mee op te gaan is het Timesplitters 2 wel... 
Net van de nintendo-site geplukt -The Legend of Zelda: The Wind Waker verschijnt exclusief voor NINTENDO GAMECUBE en zal op 3 mei 2003 worden uitgebracht, met een geschatte verkoopprijs van ongeveer 60 Euro.
De eerste beperkte oplage van The Legend of Zelda: The Wind Waker gaat vergezeld van een bonusdisk met twee klassieke Zelda-avonturen (eerder verschenen voor N64 en 64DD) die zijn overgezet naar een speldisk voor de NINTENDO GAMECUBE, The Legend of Zelda: Ocarina of Time en The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Nu er al lijstjes met favoriete boeken,videoclips en muziek in het forum hebben gestaan leek mij de tijd wel rijp om een game top 5 topic te starten....bij deze dan.....:)
Hier is de mijne:
1- Metal Gear Solid - Psx
2- The Legend of Zelda-Ocarina of
Time - Nintendo 64
3- Advance Wars - GBA
4- Ridge Racer IV - Psx
5- Timesplitters 2 - Gamecube
Phew -best moeilijk nog...
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik doe mee!
1. Resident Evil (Gamecube)
2. Mario 64 (N64)
3. Legend of Zelda, Ocarina of Time (N64)
4. Goldeneye (N64)
5. Red Alert (PC)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Lang geleden dat ik fanatiek spelletjes speelde, dus hier mijn alto lijstje:
1. Pennant Race (MSX 2)
2. Metal Gear Solid Snake (MSX 2)
3. SD Snatcher (MSX 2)
4. Duke Nukem 3D (PC)
5. Quarth (MSX 2)