- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Football Manager is net zo verslavend, dat is zo'n beetje de enige game die ik speel. Dan hoef je tenminste niet zelf te voetballen, maar de trainingen, aankopen, tactieken maken zijn ook een stuk boeiender om te doen.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Football Manager is net zo verslavend, dat is zo'n beetje de enige game die ik speel. Dan hoef je tenminste niet zelf te voetballen, maar de trainingen, aankopen, tactieken maken zijn ook een stuk boeiender om te doen.
Op Android heb je ook PES club manager. Helemaal gratis en je krijgt zoveel coins dat je zelfs niet daain echte $$$ hoeft te stoppen. Veel opties en dingen te doen.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Op Android heb je ook PES club manager. Helemaal gratis en je krijgt zoveel coins dat je zelfs niet daain echte $$$ hoeft te stoppen. Veel opties en dingen te doen.
Op Android heb ik weleens, dat soort spellen geprobeerd te spelen. Misschien dat ik PES manager ook een kans ga geven, maar de FM database is vele malen groter en vooralsnog veel verslavender.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Valt op zich wel mee, maar er komt wel knowhow bij kijken. Vooral de marktwerking van de auction house. Als je nu goede spelers krijgt geeft dat wel een voldaan gevoel. Al is carriere ook heel leuk natuurlijk maar bij FUT voelt het echt als 'jouw' team, en speelt conditioning en chemistry een hele belangrijke rol.
Moet me er nog maar eens goed in verdiepen, misschien dat ik er wel eens mee begin. Vriend van me is al heel ver en dan wordt 't wel erg leuk, maar wat je zegt.. heel verslavend ben ik bang. Mooiste is dat je dan echt een eigen team hebt gebouwd.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1725 votes
1. Until Dawn (2015)
2. Heavy Rain (2010)
3. Uncharted 2: Among Thieves (2009)
4. Uncharted 3: Drake's Deception (2011)
5. Last of Us, The (2013)
6. Grand Theft Auto: San Andreas (2004)
7. Assassin's Creed II (2009)
8. Sid Meier's Civilization IV (2005)
9. Europa Universalis III (2007)
10. Uncharted: Drake's Fortune (2007)
En daarnaast ook fan van de voetbalgames (al erger ik me zodanig vaak aan FIFA. Ook bekend met FM en PCM). Cities: Skylines (beste stedenbuildgame). CKII/EUIII en EUIV ook erg leuk.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Hopelijk ga je voor de PC versie gezien de frame rate issues voor zowel x1 als ps4.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Heb zelf de PS4 versie, zo slecht is het niet. Heeft hier en daar wel wat problemen, maar is prima speelbaar. Lekker spel weer.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik speel eigenlijk maar twee spelletjes op de iPad.
Plants vs Zombies 2 ( ik ben nu in de achtste wereld Lost City - heb de overige zeven helemaal uitgespeeld, waarvan Big Wave Beach echt heel wat inspanning heeft gekost) en 2048. Van die laatste vandaag dan eindelijk de "tegel" 2048 gehaald. Nu op naar 4096!
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Fallout 4 release day!
And I'm still playing Counter Strike: Source 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Retro gamer he? 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Niet persé uit overtuiging hoor, eerder uit noodzaak 
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Niets mis met retro gamen.
Om de drie jaar speel ik Monkey Island 2.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Oeh, that reminds me, ik moet Maniac Mansion 2 weer eens oppakken 
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Onderhond
-
- 87585 messages
- 12834 votes
Absoluut! Al hoop ik alsnog dat de Japanse dub via DLC beschikbaar wordt gemaakt. Kijk niet bepaald uit naar 100+ uur Amerikaans gejengel.
Maar ik ben nog niet helemaal hyped, 't wordt een kerstcadeau dus ik moet sowieso nog even wachten 
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Leuk kerst cadeau. 
Je kunt trouwens wel al datapacks downloaden om laadtijden tijdens het spelen vrijwel weg te halen.
Heb je de d/l versie dan zijn deze niet nodig.
Technisch gezien knap staaltje werk.
Onderhond
-
- 87585 messages
- 12834 votes
Die ga ik inderdaad alvast even downloaden. Heb trouwens de SE kunnen bemachtigen, maakt het cadeautje nog wat leuker
En ik heb hier nog een Shulk Amiibo staan, dus je kan wel zeggen dat ik er redelijk klaar voor ben.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Kerstvakantie = gametijd dus ik (géén gamert) zoek efkes een tip van de kenners. Wat is een recentelijke top first person shooter voor PlayStation 3? Het moet er mooi uitzien, karakterontwikkeling interesseert me daarbij niet, makkelijk om te spelen, géén monsters, zombies of aliens. Wie biedt?
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik zou voor Call of Duty: Black Ops 3 gaan denk ik, otherfool.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Dank voor de tip, dat is denk ik wel een beetje in de richting waarin ik het zoek. Ik zie alleen wel dat het spel in de verre toekomst speelt met 'supersoldiers', terwijl ik (had ik even moeten zeggen) op zoek ben naar wat 'realistischer' werk (vandaar de 'geen zombies' e.d.)
edit: heb nu Metal Gear Solid V in het vizier. Maar verdere tips zijn welkom!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
I know maar ik weet niet goed hoe ik dan gericht moet zoeken
Heb de top-recentlijst eens gegrasduind maar veel titels hebben maar een paar stemmen dus hoe representatief dat dan is?
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
I know maar ik weet niet goed hoe ik dan gericht moet zoeken
Metacritic is daarvoor erg nuttig.
Misschien zijn Far Cry 4 en Wolfenstein: The New Order iets voor je?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Oh dat metacritic is wel handig inderdaad. Dank voor het meedenken lieve moviemeteraartjes.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Het jeugdsentiment slaat toe: na 13 jaar weer aan Final Fantasy X (HD op PS4) begonnen, m'n favoriete game aller tijden. 
Yuna, (gelukkig) het enige gamepersonage waar ik als tiener verliefd op was...
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Wolfenstein: The New Order iets voor je?
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Wat dat betreft wordt volgend jaar in ieder geval een mooi jaar. Shadow Warrior 2, de nieuwe Doom, misschien Serious Sam 4 (maar dat zal we 2017 worden) ... veelbelovende titels.
Ik vrees alleen dat de specs te hoog gaan liggen voor mijn laptop. Maar we'll see.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Als ik een gamelaptop/pc zou hebben zou ik me inderdaad verheugen op de nieuwe Doom.
Who am I kidding: ik zou dag en nacht Counter-Strike: Global Offensive spelen