• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.540 votes
Profile

Het grote gamestopic

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Vier nieuwe spellen gekocht :

Alice

Alice Madness Returns

en de echte toppertjes : Ico en Shadow of the Colossus.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Vooral ICO Die sfeeeeer!

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Ik ben Ico nu aan het spelen....heerlijke game waar ik echt doorheen vlieg.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Ik ben nu bezig met SotC. Als ik het zo hoor , hoe goed is Ico dan wel niet? Ik vind SotC als geweldig en een van de beste spellen die ik gespeeld heb , wat zou Ico dan worden?

En hebben jullie nog tips voor spellen die passen in het rijtje :

Limbo

Journey

Flower

Ico

Shadow of the Colossus

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Misschien Outland?

Outland - GameSpot.com

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

EW101 wrote:

Ik ben nu bezig met SotC. Als ik het zo hoor , hoe goed is Ico dan wel niet? Ik vind SotC als geweldig en een van de beste spellen die ik gespeeld heb , wat zou Ico dan worden?

En hebben jullie nog tips voor spellen die passen in het rijtje :

Limbo

Journey

Flower

Ico

Shadow of the Colossus

OKAMI !!!! Net hd versie uit voor ps3, origineel was op ps2, zelf heb ik de wii versie gespeeld......wat een geweldige game...in mijn top 5 ooit!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ook een leuk stijltje

of

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Ziet er allemaal interessant uit . Dankjewel.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Filmpje van Okami nog dan.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Medal of Honor (2010) 1,5 week geleden gekocht. Prima spel. SP uitgespeeld. Goeie graphics, lekker vol in detail. Prima keuze van landschappen, soms ook erg mooi zelfs, wapens zien er prima uit (samen met alle optie's), interessante personages (Rangers en SEALs operators), verschillende soorten vijanden, zoals de Taliban, AQ en de Tsjetsjeenen, interessante verhaal en soms prima gore. Wat ik jammer vind is dat er niet veel met pantsereenheden werden gedaan... en dat de SP best snel is uit te spelen. Van mij mochten er nog zo'n 10 levels bij, kon me pret niet op.

Zandbaarden afschieten... Weer wat anders dan Duitsers en Russen neerknallen.

Een uitstekende shooter.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Blijft toch lastig om je vrije tijd tussen PES2013 en NBA2k13 te moeten verdelen

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Pro Evolution Soccer!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wordt dat nog gespeeld zeg? Flabbergasted.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

PES is niet meer populair blijkbaar? Speel vaak bij een kameraad op de PS3 en vermits de FIFA reeks daar onmetelijk op zuigt (althans toch de 08 en 09) zijn we overgeschakeld op PES10. Erg leuk in ieder geval maar mijn grote liefde ligt toch nog altijd bij FIFA 98

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb beide reeksen gespeeld. Eerst jaren Fifa (zo van 1997-2005 geloof ik), maar in die jaren werd Fifa zo eentonig en slecht dat ik PES ging spelen, tot pakweg 2009, 2010. In dat laatste jaar probeerde ik beide delen weer omdat PES ook erg matig werd. Fifa werd steeds beter en nu is het alweer jaren Fifa, de veel betere, uitgebreidere en meest geavanceerde van de 2 reeksen. Enige wat jammer is, dat is dat PES de Champions League licensie bezit.

@ Metalfist, Fifa 98 was inderdaad misschien wel de leukste. Road to the World Cup 98 Met zaalvoetballen

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik speel Pes 2011 ieder dag, al bijna anderhalf jaar.Op Dinsdag speel ik bij een kameraad Fifa 11, 12 en nu 13.

Speel het beiden, Pes 2011 is degene met diepgang. Pes 12 vond ik niks dus misschien binnenkort 13 kopen. Fifa is leuk voor tussendoor .

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

The Oceanic Six wrote:

@ Metalfist, Fifa 98 was inderdaad misschien wel de leukste. Road to the World Cup 98 Met zaalvoetballen

Oh, wat een mooie tijd was dat! Vooral als je met je keeper uit een bepaalde hoek uittrapte, de bal dan al hobbelend in het doel van de tegenstander botste en dat de keeper van de tegenstander gewoon naar de bal stond te kijken zonder te bewegen. Heeft voor veel plezier/frustratie gezorgd

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

The Unfinished Swan staat nu ook op het PSN. Een potentieel indie-pareltje die ik vandaag of morgen maar eens aanschaf. Kleine kans dat ie tegen valt.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

De beelden zagen er goed uit voor The Unfinished Swan. Mij trekt het sfeertje wel ,maar ik ben bang dat het alweer een zeer korte ervaring wordt. Deze pareltjes zijn soms wel op een middag uit te spelen. Een geweldige middag , dat wel.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Kan iemand me meer vertellen over de nieuwe Medal of Honor? M'n neef gaat die binnenkort kopen en die zegt dat het geweldig schijnt te zijn.

Ik kan echter niet veel over lezen. Is het een vervolg op die van 2010 of ..?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Na 4 jaar mag er weer een ander beestje plaatsnemen. Mijn aanschaf:

(afbeelding)

Schermtype: LED

Formaat: 27 inch

Pixel pitch: 0.311 mm

Helderheid: 300 cd/m²

Contrast ratio: 1200 :1

Dynamisch contrast: 20000000 :1

Reactiesnelheid: 1 ms

Resolutie (max.): 1920 x 1080

Aansluitingen: VGA (D-Sub), DVI-D, HDMI

(afbeelding)

Moederbord: ASUS Maximus V GENE

Processor: Intel Core i7-3770

Geheugen: Kingston HyperX 8GB DDR3-1600

Videokaart: Sapphire HD 7950 Vapor-X OC (verandert misschien nog naar 1 met 2 HDMI poorten)

Koeling: Corsair HX750

Opslag: 2TB

Laat Far Cry 3 maar komen!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Nice.

Ik heb ook zo'n soort kast... een MasterCooler nog wat, met blauwe led's en een inkijk raampje aan een zijkant.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Cooler Master

Heb nu deze nog, toevallig dezelfde als jou?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik heb beide reeksen gespeeld. Eerst jaren Fifa (zo van 1997-2005 geloof ik), maar in die jaren werd Fifa zo eentonig en slecht dat ik PES ging spelen, tot pakweg 2009, 2010. In dat laatste jaar probeerde ik beide delen weer omdat PES ook erg matig werd. Fifa werd steeds beter en nu is het alweer jaren Fifa, de veel betere, uitgebreidere en meest geavanceerde van de 2 reeksen.

Ik heb een beetje hetzelfde. Ik begon met FIFA op de SNES (daarvoor nog andere voetbalspellen op de NES gespeeld), maar kort daarna speelde ik ook Pro Evolution Soccer op de SNES, en die was echt veel en veel leuker. Heerlijk spel. Daarna FIFA 96 op de PC, en FIFA 98 en 99 op de Playstation. Daarna overgegaan op PES (P1 + P2), tot aan 2010, toen PES echt bizar slecht was. FIFA 10 speel ik eigenlijk nog steeds zo nu en dan (helaas niet meer online), want bent bang als ik FIFA 13 koop, dat ik er weer verslaafd aan raak. Kost zoveel kostbare tijd.

Ben benieuwd of PES nog terug zal komen. PES2006 op de Playstation 2 was echt één van de betere.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Oh, wat een mooie tijd was dat! Vooral als je met je keeper uit een bepaalde hoek uittrapte, de bal dan al hobbelend in het doel van de tegenstander botste en dat de keeper van de tegenstander gewoon naar de bal stond te kijken zonder te bewegen. Heeft voor veel plezier/frustratie gezorgd

FIFA was toen inderdaad altijd een stuk onrealistischer. Kon je redelijk makkelijk scoren vanaf de middellijn.

Hoewel het ook niet echt realistisch is om de fotograaf op de achterlijn in één wedstrijd 5 x om te schieten (Pro Evolution Soccer op de SNES).

Spelers als de Veer en Koppers. Waar is de tijd gebleven?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

FillumGek wrote:

Cooler Master

Heb nu deze nog, toevallig dezelfde als jou?

Nee, jouw link ziet er mooier uit dan wat ik heb. Dees heb ik, maar dan met inkijk links van voren.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Weet iemand trouwens een game, ik geloof een strategy game, waar je met een figuur kon spelen waar je zodra op klikt 'slice and dice' hoort zeggen? Poppetjes waren zombie-met-mechanic-achtig figuurtjes, van kleine tot grote. Sommige met zwaarden als handen en zodra ze iemand koud maakten je bloedsporen op hun zwaarden zag.

Aan de titel kan ik ff niet komen.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Net op psn...

Datura™ (Volledig spel)

inFAMOUS™: Festival of Blood – Volledige game (Volledig spel)

Linger in Shadows™ (Volledig spel)

AMY™ (Volledig spel)

House of the Dead 4 (Volledig spel)

Hysteria Project (Volledig spel)

Hysteria Project 2 (Volledig spel)

Twin Blades (Volledig spel)

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zijn dat, behalve Infamous, niet allemaal boutgames? Naar wat ik ervan over heb gelezen althans.

Op mijn PSN wishlist staat in elk geval nog The Unfinished Swan en Tokyo Jungle.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Hmmmm, voor die bedragjes hoeven het geen toppers te zijn.....Datura was ik toch nieuwsgierig naar, net als Hysteria. En Amy moest zuigen, terwijl het er zo veelbelovend uit zag...vooruit dan maar voor zo'n afbraakprijs.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.