- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Buitenaardse wezens
Buitenaardse wezens
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
Neuj, ik geloof je wel hoor. Slaat namelijk nergens op dat mensen die menen een ufo gezien te hebben altijd voor gek verklaart worden, bedoel was hetzelfde met columbus.
gebruiker_56935
-
- 433 messages
- 0 votes
Hehe oke. Ik verklaar mensen ook nooit meteen voor gek, alleen mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. Sommige mensen zijn zo koppig. Dat is iets waar ik ECHT niet tegen kan.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
U.F.O. = Unidentified Flying Object
Maar dan hoeven het dus niet perse vliegende shepen te zijn. Maar het kan eigenlijk alles zijn.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Inderdaad. Technisch gezien alles wat men niet kan identificeren dus.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Aliens die onder ons wonen, waar gaan ze nog mee afkomen, met alle respect...
gebruiker_56935
-
- 433 messages
- 0 votes
Ik denk ook niet dat ze hier wonen hoor hehe. Maar verder ben ik best open minded en wil ik naar alles luisteren.
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Was even op youtube aan het luisteren maar die gast beweert dat al veel langer (staan ook andere filmpjes op) dus vreselijk onthullend of wereldschokkend zal 't niet zijn.
Het is wel zo dat Halycon nooit stemt hier...... buitenaards gedrag lijkt me! 
wat moet ik intikken om dat fimpje te kunnen zien?
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
In De Site > Gebruikers > sterke verhalen:
Mei 2004 ik kwam net terug van zeeklassen en daarom ging ik met mijn ouders naar de kermis.die avond ging het hele gezin slapen.Ik was wel in mijn slaapkamer maar kon geen slaap vaten dus keek ik door mijn raam.En daar zach ik niet ver van mij vandaan een vreemd object vliegen.Het was een zwevende cirkel die fel licht fabriceerde.Mij ouders en mijn broer geloofde mij niet.jullie mischien wel? allesins alle gebruikers kunnen vanaf nu sterke verhalen op dit topic plaatsen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik geloof je. Als je hierover meer info wil, moet je de boeken van wetenschapper Eltjo Haselhoff eens lezen.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5734 votes
Het is maar net of je het zelf wil geloven. Ik ben er nooit bij geweest, dus ik kan het ook niet zeggen, maar ik hoor/lees wel eens verhalen over buitenaards leven waarbij ik denk dat mensen wel erg goedgelovig zijn. Een klein lichtflitsje wordt dan meteen bestempeld als een alieninvasie.
Dat terzijde, geloof ik enkel in dingen die bewezen zijn (het is dan ook niet echt geloven meer te noemen). Dat betekent niet dat ik me er niet in kan interesseren. Ik lees en zie graag beeldmateriaal over zogenaamde beeldopnamen, over bijvoorbeeld geesten of van die mythes. Maar aliens gaan me wel erg ver. Misschien hebben sommige mensen te vaak E.T. gekeken in hun jeugd 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik denk dat je eerder naïef bent als je denkt dat de mens de enige is in het heelal. Die kans is gezien de samenstelling van ons heelal (miljarden melkwegstelsels x miljarden zonnestelsels x miljarden planeten) astronomisch klein zoniet statistisch onbestaande. Maar goed, het is - zoals je zegt - wat je wil geloven
.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5734 votes
Ik denk dat je eerder naïef bent als je denkt dat de mens de enige is in het heelal.
Zolang het niet bewezen is, is er geen zekerheid. Dan kan ik net zo goed zeggen dat het naïef is om dat wel te denken.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Discussie over religie verwijderd:
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik denk dat je eerder naïef bent als je denkt dat de mens de enige is in het heelal. Die kans is gezien de samenstelling van ons heelal (miljarden melkwegstelsels x miljarden zonnestelsels x miljarden planeten) astronomisch klein zoniet statistisch onbestaande. Maar goed, het is - zoals je zegt - wat je wil geloven
.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Aliens... hmm, het blijft iets vreemd. Zelf geloof ik er niet in, toch niet in ons melkstelstel. 
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Eigenlijk zou het best oppervlakkig zijn om te geloven dat wij helemaal alleen zijn in het heelal. Leven is op andere plaatsen zal misschien wel onvergelijkbaar zijn met de mensheid maar ik ben er van overtuigd dat het bestaat. Het heelal is zo groot en onze aarde in vergelijking maar zo klein.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
De vergissing die vele mensen maken is om er a priori van uit te gaan dat met buitenaards leven per definitie intelligent buitenaards leven bedoeld wordt. Je weet wel, zo van die groene mannetjes die met een vliegende schotel wat aardbewoners komen pesten. Het kan evengoed gaan om micro-organismen die zich nog in een basaal stadium bevinden in vergelijking met de mens.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
nou ik geloof er dus wel in. Hoeveel procent was het nu dat de mens kon afzoeken in de ruimte? 3 %? Grote kans dat er toch één planeet van de andere 97 % is waar er een buitenaards wezen op zit. Wij bestaan toch ook dus waarom zouden er geen anderen kunnen zijn? Wie weet leven ze onder ons zoals in Men in Black 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Op Mars zijn trouwens alweer gletsjers gevonden. Water is er zonder twijfel ooit geweest en de kans dat er ooit leven was op Mars, wordt met de dag groter.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes

Nee, echt ijs! Geweldige foto's trouwens op deze pagina.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
huh, kan het niet geloven! Is dat sinds vandaag? ´t Ziet er fotoshopachtig uit..
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Aanwezigheid van water betekend natuurlijk niet noodzakelijk dat er ooit leven is geweest op Mars. Op Aarde was er ook eerst water zonder dat er een spoor van leven was.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat wij het enige leven zijn in het heelal. Wie denkt dat de Aarde de enige planeet is met leven is toch wel wat te egocentrisch ingesteld.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Aanwezigheid van water betekend natuurlijk niet noodzakelijk dat er ooit leven is geweest op Mars.
Klopt, maar het vergroot de kansen wel aanzienlijk, al is dat ook maar volgens de wetten van de fysica die wij op onze aarde kennen. Wie weet gelden er op andere planeten in andere fysische omstandigheden wel andere wetten, waardoor voor ons onbekende elementen de bouwstenen van buitenaards leven kunnen vormen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Misschien bestaan wij straks niet meer maar mag ik nog wel even optreden in mijn droomfilm.
Moet ik nog wel eventjes een cursusje vliegen in de ruimte afleggen...
http://www.astroversum.nl/nieuws/24112008/staan-we-aan-het-begin-van-een-nieuwe-ijstijd/
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
huh, kan het niet geloven!
Jup, restanten van een ijstijd.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Misschien bestaan wij straks niet meer
Ach, tegen 2050 woont 1/3 van de menselijke bevolking op Mars
.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Klopt, maar de kansen vergroten wel aanzienlijk.
Inderdaad, water zou 1 van de noodzakelijke elementen zijn voor het bestaan van levende organismen.
Maar wie weet is er zelfs leven mogelijk zonder water. Wij hebben op Aarde water nodig, maar op andere planeten, lichtjaren verder, is er misschien iets anders dan water. Iets wat wij niet kennen. Er is zoveel mogelijk, wij weten gewoon niets.
edit: ik zie net je aanpassing en je denkt er blijkbaar net zo over als mij.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Maar wie weet is er zelfs leven mogelijk zonder water. Wij hebben op Aarde water nodig, maar op andere planeten, lichtjaren verder, is er misschien iets anders dan water. Iets wat wij niet kennen. Er is zoveel mogelijk, wij weten gewoon niets.
Zeg dit tegen de huidige wetenschappelijke orde en je wordt ter plaatse geëxecuteerd met een nekschot
. Maar ik ben het 100% met je eens trouwens.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
huh, kan het niet geloven! Is dat sinds vandaag? ´t Ziet er fotoshopachtig uit..
Nope, officiële foto's van de Mars Express missie van de ESA. Check ook hun website.