- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke BN'er ken je persoonlijk?
Welke BN'er ken je persoonlijk?
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Ik ken geen enkele BN'er ben ik nu zielig of gezegend?
moviegirl2
-
- 315 messages
- 310 votes
Ik ken geen enkele BN'er ben ik nu zielig of gezegend?
gezegend 
moviegirl2
-
- 315 messages
- 310 votes
Ik woon in dezelfde stad als tal BN-ers... 
welke stad dan...? 
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Ik heb bij zijn zoon op school gezeten. Vond 'm (z'n zoon) maar een pedant mannetje, beetje vol van zichzelf. (Ook bij elke muziekavond als de kippen erbij om zijn 'talent' ten toon te spreiden.)
Ken zijn zoon niet.
George baker is een vriend van mijn broer, ken alleen hem dus.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ik ken Jan van Biersum
Tweevoudig deelnemer van Lingo
en zat in de 6de en gedeeltelijk 7de week in het 3de Big Brother Huis.
Echte Hollandse trots, die Jan 
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik ken dennis overeem.
Ik ken Jan van Biersum
Tweevoudig deelnemer van Lingo
en zat in de 6de en gedeeltelijk 7de week in het 3de Big Brother Huis.
Ik dacht dat die B in BN voor 'bekende' stond... 
street-racer
-
- 81 messages
- 13 votes
ik ken klaas de brecht die liep op de
achtergrond bij het weerbericht van piet paulisma
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
De 'B' staat voor de rang en kwalificeert je voor deelname aan meezing, praat, -dans, -kook, -survival en andere suffe shows, die couchpotatoes iets over te praten bieden voor een hele werkweek.
tun
-
- 61 messages
- 0 votes
Dat JIJ `m niet kent, wil niet zeggen dat hij geen bekende Nederlander is.
Overeem komt/kwam gewoon elke dag voorbij in de soap onderweg naar morgen.
"Bekend" staat niet per definitie voor dat je elke dag in een roddelblad verschijnt.
Reihim
-
- 34 messages
- 75 votes
de "B" staat toch voor Beroemde Nederlanders?
een heleboel Bekende van mij zijn Nederlanders.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
jamiesensation
-
- 50 messages
- 344 votes
Georgina Verbaan ken ik redelijk goed , een goede vriendin van m n zus..
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
De nationale kampioene wielrennen op de weg van 2007 (tevens tweevoudig Europees kampioene onder 23 jaar en wereldkampioene bij de junioren op de baan), oftewel de nieuwe Leontien van Moorsel Marlijn Binnendijk is mijn oud-buurmeisje.
Verder ken ik Thomas Dekker een beetje. Maar sinds die prof is geworden zit hij meestal in Italië.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ken haar niet persoonlijk, maar Katja Schuurman woont tegenover mijn werk, ik kan zo haar huiskamer inkijken
Voorlopig in ieder geval, ik hoorde van mijn vriendin dat ze van plan is te verhuizen.
Verder heb ik niets met deze bekende televisiepersoonlijkheid maar het leek mij leuk dit te melden.
Verder ken ik wel ene Thomas Schlijper, beroemd fotograaf.
Voor de rest betreft kennen een groot woord, door mijn beroep heb ik te maken gehad met Javier Guzman, Adam Curry, Paul Haenen, Beau van Erven Dorens bijvoorbeeld maar meer ook niet.
Ik ken wel veel mensen "achter" de schermen op het gebied van film, televisie, Sound Designers, medewerkers van post productiehuizen, Theaters en mijn beste vriendin die als Sound Designster werkt voor de muziekzender MTV.
That's about it, zoals sommige mensen zouden stellen.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Haha, leuk uitzicht.
Collega heeft zelfs leuke foto's genomen van haar 
Trouwens, wist u dat Katja Schuurman behoorlijk klein is? Op de televisie, zie je wel vaker, komt ze toch over als iemand met een normale lengte. Maar als ze u hier in Amsterdam voorbijloopt heeft u toch het gevoel dat u gepasseerd bent door een prettig ruikende Chihuahua met een ferme haardos.
Niks mis mee, maar het viel mij wel op.....
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
...het gevoel dat u gepasseerd bent door een prettig ruikende Chihuahua met een ferme haardos.
Ik ken dat gevoel ja, en het was uiteraard niet zozeer die Chihuahua, dat gebeurt wel vaker, maar meer de combinatie met die enorme haardos. Het bezorgde mij in ieder geval een erg ongemakkelijk gevoel. Enfin, het is fijn een ervaring te delen. Eindelijk iemand die mij begrijpt. Wil je Msn-en?
Psolitsa
-
- 361 messages
- 140 votes
Patricia Paay en de smaakpolitie, oftewel Rob Geus. 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Als Maastrichtenaar Roda JC-voetballers kennen? Schande Eline. SCHANDE!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ach, alsof dat voetbal mij iets boeit. Het zijn allemaal klanten van mijn vader. Hij kent de MVV spelers ook allemaal, alleen ik moest dr nooit veel van weten. Sommige Roda spelers zijn hier ook wel eens thuis geweest, vandaar.
Hoe heet die andere vent? Ehh.. Simon Tahamata? Die is nog op mijn communie geweest.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Kleine Simon, die was vroeger altijd aan het joggen tussen epse en deventer. Goeie voetballer was dat!!
Vrienden en ik zeiden altijd met de stem van die oude bondscoach: ik zag die kleine simon weer lopen..wat een fantastische voetballer. heel flauw natuurlijk.