- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Gister een fantastisch concert gehad, nu vandaag de hele dag na genoten van een geweldige zanger / gitarist en band: (Mark) Tremonti!
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Heerlijk nummer s'nachts.
Melancholisch, typisch laat-avond nummer voor mij.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Nog even na genieten van het concert van gisteren, wat blijft het een geweldige en verbazingwekkende band!
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
De oorsprong van rap gaat verder dan de jaren zeventig.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Mijn huidige favoriete Nederlandse Bluesband Dusink Blues, met de geweldige leadgitarist Kees Dusink en zanger (Big) Marc Bocken.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
De muziek van Jason Molina en Will Oldham weet mijn hopeloosheid tijdens het werken aan mijn scriptie perfect te vertegenwoordigen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Het leukste nummer van het jaar heeft een video gekregen. Daft Punk country, bestond dat al?
misterfool
-
- 339 messages
- 730 votes
De muziek van Jason Molina en Will Oldham weet mijn hopeloosheid tijdens het werken aan mijn scriptie perfect te vertegenwoordigen.
. Het eindeloze schrijfproces kan gaan tegenstaan, maar de blijdschap -als je de scriptie eenmaal voltooit- is het driedubbeldwars waard. I guarantee it!!
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
stephan-0115
-
- 1358 messages
- 2200 votes
En dan 'The Unforgiven III' 
Mijn Metallica-hart huilt.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
.... weer een goed album na al de meuk, 'The Unforgiven III' is lange na zo slecht nog niet.
Maar goed, om de pijn wat te verzachten dan maar:
stephan-0115
-
- 1358 messages
- 2200 votes
Das het betere werk inderdaad, samen met Seek & Destroy het beste nummer van het Kill 'em All album.
Dit is ook briljant.
Metallica - Welcome Home (Sanitarium) (Live Seattle 1989 (HD) - YouTube
Deze live-versie vind ik zelfs nog 10x beter dan studioversie