- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het zou in de wet moeten staan om deze elk jaar op 5 mei tuigerig hard te draaien.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Patricia Paay - Come On And Sail Away:
Dusty Springfield - Summer Is Over:
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Ik bestelde 2 cd's bij iemand en die zei graaf nog even verder, misschien zit er nog wat tussen voor je....nou ja vooruit, prijzen waren mooi laag dus door het 3000 cd aanbod door.....kwam ik wat tegen waarvan het artwork wel wat had, nooit van de band/artiest gehoord, Mouse on Mars.....even luisteren op Youtube.....wat een prachtige gok weer!!! Meteen die cd uit 2004 er bij gedaan, wat een heerlijke muziek, niet voor iedereen denk. Ik lees her en der vergelijkingen met Aphex twin...zit wat in. Dit is in de 'dance' (breedste zin van het woord) hoek waar ik wel wat mee kan.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Nu al album van het jaar, en misschien wel één van de beste albums ooit.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Voor mij is dit de beste Bluesgitarist van NL: Kees Dusink, met een prachtige instrumental.
Notenkeuze, variatie, opbouw, feeling, alles zit goed hier.
Geen ongecontroleerde bak herrie zoals helaas teveel anderen (oordopjes overbodig) en geen bekkentrekkerij, maar puur muziek.
Hij lapt het 'm al jaren telkens weer om zo goed voor de dag te komen.
Jarenlang on the road geweest met The Twelve Bar Blues band
Zijn huidige band heet Dusink Blues.
Check it out!
Kees Dusink's blues forever project - Loads to say - Live in Bluesmoose café - YouTube
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Ik heb zowaar weer eens een hiphop plaat gekocht...uiterst zeldzaam gebeuren, maar deze mag niet ontbreken, de 2e had ik al en is een geweldige plaat, dit is van de 1e cd uit de korte discografie.