- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Op een gegeven moment vind je misschien ook wat je zoekt in The Beach.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb voor Engels een boek gelezen genaamd The Tenth Man, wat gaat over een groep gevangen van een Duits kamp tijdens WO2. Van elke tien man die er binnen komen moet er een neergeschoten worden. Wie dat is moeten de gevangenen onderling regelen, doormiddel van strookjes trekken. Meer wil ik hier niet verklappen, maar ik kan wel vertellen dat er een filmversie van bestaat. Ik heb 'm niet gezien, maar hij is hier op Moviemeter te vinden. Misschien heb je er wat aan? Het is een gevaarlijk knasspel.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Russisch roulette -> Dirty Harry -> You've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Gevaarlijke spelletjes? Zoek het eens in de liefde. Misschien la pianiste. Of basic instict. Debby does dallas.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Lock, Stock & Two Smoking Barrels? Trainspotting?
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ah, media & cultuur!
minstens 25 mediaproducten
Van hoeveel verschillende media? ..ik zie iedereen al met 25 films aan komen zetten 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Gevaarlijk spel: Usual suspects (Verbal Kint) ik vind dat hij daar een bijzonder gevaarlijk spelletje speelt 
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Voor gevaarlijk spel is ExistenZ een geweldig interessante film die de grenzen van het voor een ieder toelaatbare opzoekt.
Kans word geweldig duidelijk verbeeld in SLIDING DOORS, waar twee verhaallijnen naast elkaar lopen: een wat er gebeurt als de dame in kwestie WEL net de metro haalt en een waarin ze (door een klein obstakel) die metro net mist.
Lijkt me trouwens een ontzetten leuk onderzoeksonderwerp - ben benieuwd naar je verdere bevindingen! Succes.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Lola Rennt, Sliding Doors, Los Amantes del Circular Polar.... Loving Russian Roullette 
Dopke
-
- 695 messages
- 8973 votes
Ah, media & cultuur!
Van hoeveel verschillende media? ..ik zie iedereen al met 25 films aan komen zetten 
Hehe er zit welgeteld een iemand van televisie in de groep, maar het merendeel beslaat idd films 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
gevaarlijke spelletjes:
the graduate
being john malkovisch
Dopke
-
- 695 messages
- 8973 votes
Ik heb het maar een beetje aangepast en zit nu meer richting een kansspel te denken, waar iemand vrijwillig aan mee doet, maar wel de nodige consequenties aan vast (kunnen) zitten.
Met hetgeen dat ik nu had zou ik ieder shootout duel als bijv. in Barry Lyndon, 'Good, Bad, Ugly' of de baseketballmatch (als ik het me goed herinner) in Escape from LA kunnen nemen. Dit zijn immers gevaarlijke spelletjes waar ze 'vrijwillig' aan mee doen. Het wordt dan iets te groots/makkelijk.
Alles onder het kopje (gevaarlijk) spel, op Jumanji na, valt hiermee eigenlijk weg. Heb jullie hulp des te meer nodig 
Bedacht zelf nog Serendipity, waar het uitwisselen en vinden van elkaars gegevens als spel bezien kan worden, maar waar ook de nodige consequenties aan vast zitten.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
In De Site > Gebruikers > Enquête...:
Voor het vak Statistiek moet ik in een groepje van 5 een kleine enquête houden. We zijn uiteindelijk tot het onderwerp 'Televisie kijken' gekomen. Per persoon moeten we 20 mensen het enquête-formulier laten invullen. Het komt wellicht niet zo goed uit, omdat er hier alleen maar filmliefhebbers zitten, waardoor de statistieken niet echt verdeeld zijn, maar we gaan alles selekteren.
We zijn tot de volgende vragen gekomen:
1. Wat is uw geslacht?
a. Man
b. Vrouw
2. Wat is uw leeftijd?
a. 10 tot 20 jaar
b. 20 tot 30 jaar
c. 30 tot 40 jaar
d. 40 tot 50 jaar
e. 50+
3. Heeft u een tv op uw slaapkamer?
a. Ja
b. Nee
4. Hoelang kijkt u ongeveer tv per dag?
a. Minder dan 1 uur
b. 1 tot 2 uur
c. 2 tot 3 uur
d. meer dan 3 uur
5. Waarnaar kijkt u het meest? [één antwoord]
a. Soaps
b. Films
c. Nieuws
d. Talkshows
e. Sport
f. Documentaires
g. Muziekzenders
6. Wat doet u tijdens de reclames?
a. Zappen
b. Geluid uitzetten
c. Blijven kijken
d. Anders (bijvoorbeeld iets te drinken halen/wc)
7. Hoevaak kijkt u op teletekst?
a. Nooit
b. Soms
c. Vaak
Jullie zouden U-96 erg helpen als julie dit invullen. Bij voorbaat erg dank.
Kopie-plak dit en zet er de juiste letter achter. (anders krijg je van die grote berichten)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
1. a
2. a
3. b
4. d
5. b
6. c
7. c
Bedankt U-96 en het antwoord bij 4 komt door de vele films op tv.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik mis het antwoord geen bij vraag 4 
En wat te doen als je teletekst via Internet kijkt ?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik mis het antwoord geen bij vraag 4
Dan kan je 't beste antwoord A (minder dan 1 uur) kiezen. 
Goed opgemerkt. Was ik zelf niet op gekomen. (ik heb die vragen trouwens niet gemaakt, alleen hulp verleend) In dat geval is het 't beste om antwoord A (Nooit) te selekteren.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij vraag 6 zou ik meerdere (/alle) antwoorden willen kunnen kiezen.