• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.192 votes
Profile

Het grote "Conspiracy theory" topic

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

En verkeerde afslag. Ach ja, shit happends hè.

Marylin Monroe is vermoord door een Reptilian. Kennedy is tevens dood vanwege zijn interesse in U.F.O.'s. Omgelegd door de FBI, dus de vroegere collega's van special agent Fox Mulder en Dana Scully.

Maar de invasie in de Varkensbaai heeft er ook mee te maken. Kennedy zat dwars en als je Amerika dwarszit, dan word je uit de weggeruimd, want een president is slechts een spokesman en meer niet, dus die vervang je probleemloos als het moet. Zoals je ziet, genoeg noodzakelijke redenen om die vent uit de weg te ruimen.

En geloof het nou maar gewoon en hou op met die gekke grappen!! Amerika is maar al te blij met jullie naïviteit.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Nummer 1 is 100% waar.

Vooral nummer 7 is interessant!

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Shit echt waar ik stak 13min geleden een peuk op,en echt waar hij is nu verdwenen,echt waar!

En dat de familie Bush reptielen zijn klopt ook want W Bush jr had maar een IQ van 83?

Sommige down syndrome's hebben nog een hoger IQ dus dat is ook het bewijs!

Dat... A de president van Amerika alleen een spokesman is.

.... B slimme mensen geen president willen worden omdat het te weinig verdiend!

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

8+3=11 125 kan ik niets mee woehahaha!

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Hadden ze beter 128 kunnen neer zetten 1+2+8=11 woehahaha

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

125 klopt inderdaad niet. Dat zou 128 moeten zijn. Foutje van de site.

Maar Bill Clinton klopt uiteraard wel. 1+3+7.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

JFK klopt ook 1+1+9=

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

ik stond er ook tussen Kim Ung Yong heb ik net gezien alleen klopt hij niet.209

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

JacoBaco wrote:

Hier even de verbanden dan.. Gewoon even voor de fun.

Elenin

Comet Elenin to Pass by Earth Sunday

Read it and weep

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Kijk anders even de eerste 25 seconde van het filmpje. Zo werkt dat dus.

Filmpje

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Duivels goed!

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

JacoBaco wrote:

Kijk anders even de eerste 25 seconde van het filmpje. Zo werkt dat dus.

Filmpje

Geweldige zelfreflectie

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ja, geweldige introspectie. Ben verheugd dat je het nu voor jezelf ook inziet, want anders wordt het paradoxaal.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Ik heb net effe die pinguins zitten te tellen warren er 666 stuks toeval?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Heel toevallig bestaat toeval niet.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Weet je wat wel een beetje afgezaagd is elk nr wordt gezien als een bedreiging!

1999 zou de wereld vergaan 2000 zou de duivel terugkomen 11-11-11 komt de duivel terug door de gateway of hell.21 12 2012 vergaat de wereld Alweer!

Nog een voorspeling 23 3 2023 ontploft de zon.....bla bla !

De mensen zijn zo ontevreden over zich zelf ,omdat elk mens weet hoe slecht we zijn! Dat er bij elk getal dood en verderf gezaait moet worden.Is een soort van zelfmedelijde om onze fouten goed te praten. Net als zovele profeeten die deze theorien verzinnen.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Hollywood is niets meer dan entertainment. Er worden geen contracten met bloed ondertekend en er zitten geen verborgen boodschappen in films waar niemand iets van begrijpt, het is allemaal bullshit!!

Kijk maar. Gewoon heel erg toevallig en nietszeggend. En bovendien, als je gaat zoeken, vind je altijd wat wat. Maar dat muziekje wat je erbij hoort, is zo leuk, dat het misschien toch allemaal wel waar is.

P.S. De meeste slaan werkelijk nergens op!!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

mauwiewauwie wrote:

Weet je wat wel een beetje afgezaagd is elk nr wordt gezien als een bedreiging!

1999 zou de wereld vergaan 2000 zou de duivel terugkomen 11-11-11 komt de duivel terug door de gateway of hell.21 12 2012 vergaat de wereld Alweer!

Nog een voorspeling 23 3 2023 ontploft de zon.....bla bla !

De mensen zijn zo ontevreden over zich zelf ,omdat elk mens weet hoe slecht we zijn! Dat er bij elk getal dood en verderf gezaait moet worden.Is een soort van zelfmedelijde om onze fouten goed te praten. Net als zovele profeeten die deze theorien verzinnen.

Klopt niet wat je zegt. Wellicht jouw perceptie van het geheel, maar ik ben het er niet mee eens. Het is niet omdat ze ontevreden zijn over zichzelf. Een enkeling misschien. Maar bijvoorbeeld Harold Camping zei dat de wereld zou vergaan op 21 mei jongstleden, maar hier klopte natuurlijk geen zak van, dus vergaat hij (volgens Camping) nu a.s. vrijdag weer. Maar al die doemscenario's zijn altijd wel op iets gebaseerd. Op bijvoorbeeld getallen, visioenen of natuurlijk gewoon voor de aandacht ofzo.

Ik denk: Er bestaan over de gehele wereld geheime organisaties die totaal geobsedeerd zijn als het gaat om data en getallen. Voor het gemak bekend onder de naam vrijmetselaars/ illuminati, (het beestje moet een naam hebben) een groepering waarvan veel leden mensen zijn in posities van macht. Zij zijn het die de banken bezitten en enorme politieke invloed hebben via posities in the top. Het wordt dus ook wel gezegd dat de illuminati de werkelijke machthebbers zijn van onze planeet. Er is veel onderzoek gedaan naar de illuminati en vooral de occulte rituelen welke achter gesloten deuren plaatsvinden, tot op de dag van vandaag. Binnen deze organisatie bestaan er bizarre satanische rituele en communiceren de leden via geheime handsignalen. Hier kun je natuurlijk om lachen en het niet als een bedreiging zien. Dat maakt mij niet uit.

Nu word ik altijd uitgelachen wanneer ik praat over de Bijbelse profetieën die dus gewoon blijken te kloppen. Met name de stichting van de staat Israël in 1948. Maar we leven nu eenmaal in een tijd waarin we alles wel kunnen verklaren, weerleggen en ridiculiseren. De Bijbel voorspelt de komst van de antichrist en ik geloof daarin. Nu weet ik denk zelfs al wie het is. Zijn naam is Stefan Brenickmeijer. Want de antichrist zoals voorspelt zal namelijk bijzonder charismatisch zijn, alles oplossend, zorgt voor vrede, doet geweldige dingen en verricht zelfs wonderen. Nou, dat is dus exact Stefan.

Evolutie is een alternatief voor God waar geen flikker van klopt, maar als je niet in God wil en kan geloven, dan moet er wel een andere verklaring voor het ontstaan van leven zijn en dat blijft evolutie. En komt ie weer. Ja evolutie bestaat, maar niet op macro niveau, wel op micro niveau. Er zijn duizend soorten spinnen, maar een spin blijft een spin.

Maar goed, naast de voorspellingen uit de Bijbel die uitkomen, blijken de voorspellingen van bijvoorbeeld de Hopi-indianen ook weer uit te komen. Maar in elk geval, heel veel zaken lijken dus gewoon geen toeval.

(afbeelding)

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Ik hoop wel een ding dat god of de duivel bestaan? Al is het alleen maar voor de mensen die zich aan het geloof hebben gehouden.En natuurlijk voor de gene die zich er niet aan gehouden hebben ,Is dan de hel een uitkomst! Maar ja ik geloof niet dus moet ik ook maar wat verzinnen om wat te hebben in mijn fantasie! woehahahaha.

Maar de hemel of het hiernamaals KAN niet bestaan! En waarom dan niet A de mensen konden op de aarde met ongeveer 7miljard mensen nog niet naast elkaar leven laat staan in de hemel met5869512565556565233525566325255978 mensen en nog een paar mensen die dit moeten orderen/gareel houden! En dan de hel waar dan dit getal nog wel ver20 voudigd moet worden? Laat staan alle dieren die daar ook nog schijnen te lopen? maar ja het universe is oneindig dus ruimte zat! Snap ie em ruimte zat.

Dat kan alleen zo zijn als de ulliminatie de bijbel/satansboek heeft geschreven.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Zo werkt het dus niet. Er zijn sowieso al miljoenen mensen geweest met een BDE en zij vertellen hoe dat was. Maar natuurlijk kun je blijven volhouden dat er niets na de dood is en mocht je twijfelen, dan zoek je gewoon Stephen Hawking even op en hij zegt dat er geen leven na de dood is. Klaar.

Ik geloof dat de hele wereld bedonderd wordt d.m.v. een computerprogramma in een rolstoel. Die meneer heeft dus al tientallen jaren geen enkel woord gesproken en iedere keer wanneer hij praat, hoor ik een computer praten. Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar Hawking is een experiment zoals hij het zelf gewild heeft. Een experiment die ons wordt voorgesteld als een zielig persoontje, maar wanneer er nagedacht wordt, is het de harde schijf die het overneemt. Voorgeprogrammeerd en al. Hawking is een duivels geschenk van de wetenschap om enige legitimiteit te geven aan wetenschap op zichzelf.. Om ons te laten zien wat allemaal mogelijk is. Niets meer dan dat.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Ach ja lopen wel meer mensen rond die er net zo over denken als hem en ik.Daarom zeg ik ook ik hoop dat er wat is.Zal wel ?En anders zal er nooit iemand antwoord kunnen geven!En voor al die mensen met die BDE,dat is omdat de artsen met een lampje de pupillen/irisen testen op reflexen.Licht aan het einde van de tunnel?Verklaart dan veel.Uitendelijk komen we er zelf achter als we dood gaan!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Je hoeft echt niet eerst dood te gaan om erachter te komen dat er wat is (na de dood). Maar ik snap het, ik hou niet van voetbal en ook niet van Formule 1. Ik heb geprobeerd het interessant te vinden, maar het gebeurd gewoon niet. Stel nou dat mensen naar de hel gaan omdat ze niet van Formule 1 houden. Nou, dan ga ik dus naar de hel.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Stel je eens voor dat je alleen naar de hemel gaat als je alleen maar geleefd heb als wat de bijbel/kerk/geloof voorschreef dan zal het een saaie bedoeling zijn! Met moeder theresa en ghandi plus alle baby's en zuigelingen t/m 3 jaar kinderen etc etc.

En natuurlijk de grootste vraag als je in de hemel bent en je kijkt in een spiegel hoe oud zou je jezelf terug zien? Want waneer je aankomt zo als je gegaan bent hopenlijk als 100 jarige!

Is het ook niet te doen met een rolator/krukken/rolstoel? Maar dan tovert GOD je toch in wat je wilt als 21 jarige met de perfecte look,body, etc etc ! Ik weet zeker dat je zeer ongelukkig zal zijn met het eeuwige perfecte verder te leven/bestaan wat dan nog rest! Uit de chaos die daar zou heersen,zou niemand kunnen leven zo als hier op aarde? dus alleen als geest miljoenen jaren, zou je ook snel gek worden,denk ik zelf.Als de hemel zou bestaan zou het er net zo aan toe gaan als hier lekker filmpie kijken genieten van eten/drinken/sex enz enz........

En dan natuurlijk de miljoen dollar vraag andere sexen die naar de bijbel geleeft hebben als homosexuelen negrofielen pedofielen crime-pasionel en priesters/dominee's met deze gevoelens!

Maar als GOD de aarde en heelal en alles wat leeft in 6á7 dagen heeft geschapen.Moet een dag van GOD een miljard mensen jaren duren,zitten de wachtkamers nokkie vol met wachtende zielen die de hemel in willen?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Geen wetenschappelijk bewijs, dus het bestaat niet. Ja, zo simpel is het natuurlijk. En de vele gaten opvullen door te zeggen dit was toeval of een andere vage verklaring zegt eigenlijk al genoeg. Maar dit mag ik niet zeggen, want dat is weer te simpel gedacht van mij.

Het materialisme ontkent het bestaan van een god die zich buiten de tijd, ruimte en materiële werkelijkheid bevindt. God bestaat niet, omdat elk natuurverschijnsel onderhevig is aan de objectieve werkelijkheid die vaststelt dat deze op een bepaalde plaats in de ruimte, op een bepaald tijdstip in de tijd en als een bepaalde entiteit of massa aanwezig moet zijn.

Vandaar dat de empirische wetenschappen over het algemeen materialistisch zijn. De werkelijkheid van verschijnselen als 'geest' of 'bewustzijn' worden erkend noch ontkend, ze vallen simpelweg buiten het onderzoeksgebied en er worden geen uitspraken over gedaan.

Bron wikipedia.

Maar blabla, wanneer je teruggaat naar het ontstaan van leven, dan is dit vooral geen toevalstreffer geweest. De wetenschap snapt er geen zak van en houden te veel ontwikkelingen maar op louter toeval. Toch wel een vorm van struisvogelpolitiek. Evolutie is een leuk verzonnen verhaaltje met wel een kern van waarheid. Alleen de waarheid is niet dat de bon des levens evolutie is. Maar dit soort gesprekken horen thuis in evolutie vs creationisme topic.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik mis deze man.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

WAT IS EEN VALSE GOD aub wat een ......kerel die double-U ashole Bush,zelfs de god in Amerika is van de Amerikanen.lol

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

En toch een IQ van 125.... 128?

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Zal wel een beetje overdreven zijn dat IQ van W Bush! Zo als alles uit de states.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.