- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Misschien wel wat kinderachtig van Mjel, maar aan de andere kant: je weet dat je goed fout zit als je zomaar iemands portret, al is het een portret van een rol die je gespeeld hebt, gaat gebruiken op een commercieel product. Ik kan me wel voorstellen dat Mjel daar problemen over maakt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja klopt, wat het portretrecht betreft geef ik 'm wel gelijk.
Eind goed, al goed:
Deze woensdag bleek ruwe bolster Gibson, geheel in lijn met zijn beroemdste filmrollen, toch over een groot hart te beschikken. Of wellicht zagen zijn advocaten in dat er pr-technisch weinig viel te winnen bij een juridische strijd met een alleenstaande moeder. Agurto mocht de naam blijven gebruiken, maar moest het etiket aanpassen. Op haar honingpotjes staat nu een stripfiguurtje van een bij met middeleeuwse helm, een ontwerp van een van de vele sympathiserende twitteraars. Opnieuw redde de actieheld uiteindelijk de dag: de vraag naar Miel Gibson is met een driehonderdvoud toegenomen.
Dit vind ik sneuer:
Apple wil voorkomen dat app-ontwikkelaar handelsmerk op logo met peer krijgt - Tweakers
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Eind goed, al goed:
95% van de mensen die de titel zien zullen dat stuk alleen nooit gelezen hebben.
Dat apple/peer verhaal zag ik laatst ook al. Misschien moet de verdediging zich beroepen om ons Nederlandstalig spreekwoord: "appelen met peren vergelijken". Daaruit blijkt dat de twee verschillend genoeg zijn toch? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Haha ja, dat zou wel een goeie zijn. 
Het gaat soms wel erg ver dat merkenrecht:
Ritter Sport wint 'chocolade-oorlog' en behoudt alleenrecht op vierkante repen | NOS
Lijkt me tamelijk belachelijk. Stel dat een fietsenfabrikant het alleenrecht had op ronde wielen....
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Per 1-1-2021: 21% BTW over alles uit Porselein (= China?!):
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Cockatiel parrot sings a song "Tonari no Totoro" sitting in his favorite saucepan
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Reconstructie van een NL metro-incident van afgelopen week:
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
misterfool
-
- 339 messages
- 730 votes
Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Door deze foto ga je toch anders denken over deze twee 'vrijheidsstrijders'.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Door deze foto ga je toch anders denken over deze twee 'vrijheidsstrijders'.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Vandaag niet. De maggiblokjes hebben een langere houdbaarheidstijd.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Het herhalen van een bericht deed het vroeger overigens ook beter. Kut allemaal, sorry voor mijn taalgebruik maar de laatste weken is deze site gewoon vaak kut.
Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Ja sorry Graafmachine, ik had deze afbeelding van fok. Daar kon ik hem niet naar hier verplaatsen.
Misschien een linkje naar het Fok forum.
Hoe dan ook. Het was een foto van John en Yoko die beiden stonden te wachten tot het kamermeisje hun bed had verschoont.
Ik ga even zoeken.
Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes