• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.146 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

Just a joke...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

(afbeelding)

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

Samson en Rutte zitten in een vliegtuig. Zegt Rutte: "ik heb een biljet van €500,-- als ik dat naar beneden gooi, maak ik iemand heel blij. Samson zegt: " ik heb 5 biljetten van €100,-- als ik die naar beneden gooi, maak ik 5 mensen heel blij". De piloten kijken elkaar aan en zeggen: " de mongolen. Als wij de deuren open doen en die 2 naar buiten gooien, maken we 16 miljoen mensen blij"!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Mescaline wrote:

(embed)

Lekker hoor!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

bozzy wrote:

Samson en Rutte

Samson? Je bedoelt neem ik aan Samsom? Rutte met een hondje heb ik nog niet gezien..

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ja he! dat vond ik ook

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Vanacht ben ik nog samen wezen zoeken in me huis

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Movie-Addicted wrote:

Vanacht ben ik nog samen wezen zoeken in me huis

Echte crisis he, je vind niks

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Alleen een paar ouwe guldens en knaaken

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ja hij is wel goed! Ik kreeg ook de indruk dat die gozer het helemaal niet erg vond. Wel chill hoe ermee omging in ieder geval

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Sneu om dit op het net te zetten. Ik zou een aanklacht

indienen als ik dat meisje was.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Een oudje, maar wel erg grappig.

Tien verschillen tussen Wilders en Hitler | De Speld

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

rokkenjager wrote:

(quote)

Sneu om dit op het net te zetten. Ik zou een aanklacht

indienen als ik dat meisje was.

Juist andersom... zij moet blij zijn dat ze niet goed werd geslagen door beide jongens. Het voor schut zetten van zo'n zuur persoon en op internet online zetten is een prima manier...

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Minotaures wrote:

(quote)

zij moet blij zijn dat ze niet goed werd geslagen door beide jongens.

Ik vind het overigens ook bijzonder sneu. Er wordt niets bewezen met dit filmpje en wordt mij ook niet duidelijk wat ze precies (mis)gedaan heeft. Ze zal heus wel wat gedaan hebben, maar het is wel erg laag om het zo 'op te lossen'.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Iemand aanspreken op een - nog normale manier - na wat ze heeft gedaan erg laag? Daarnaast vernederen ze haar flink goed na wat ze heeft gedaan.

Jij hebt dus kennelijk geen idee hoe het voelt om een vriendin te hebben die een mes in je rug steekt.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Minotaures wrote:

(quote)

Juist andersom... zij moet blij zijn dat ze niet goed werd geslagen door beide jongens. Het voor schut zetten van zo'n zuur persoon en op internet online zetten is een prima manier...

Met alle respect, maar in mijn ogen ben je behoorlijk triest als je een meisje in elkaar gaat slaan op het moment dat ze vreemd gaat.

Daarnaast moet je gewoon je afwegingen maken of je zoiets wel op het net zet. Dit filmpje zou wel eens tientallen jaren rond kunnen circuleren, en wat nou als dat meisje daar over tien jaar nog steeds mee wordt geconfronteerd? De effecten zijn soms niet te voorzien.

Mensen aan de publieke schandaal plaatsen, heb er maar weinig mee.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

rokkenjager wrote:

Met alle respect, maar in mijn ogen ben je behoorlijk triest als je een meisje in elkaar gaat slaan op het moment dat ze vreemd gaat.

En omgekeerd mag het meisje ook niet slaan als de jongen vreemd gaat, neem ik aan?

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Dat denk ik niet nee, maar dergelijke situatie doet zich allicht minder vaak voor.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Geweld lost niks op, maar ik heb ook zeker geen medelijden met die meid dat ze nu met haar neus op de feiten gedrukt wordt.. Binnen een jaar is iedereen dit sowieso alweer vergeten.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Oh ja ik zag dat filmpje voorbij komen. Hoe sneu kun je zijn

Minotaures wrote:

Jij hebt dus kennelijk geen idee hoe het voelt om een vriendin te hebben die een mes in je rug steekt.

Deze 2 losertjes verdienden het alvast.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

rokkenjager wrote:

Dit filmpje zou wel eens tientallen jaren rond kunnen circuleren, en wat nou als dat meisje daar over tien jaar nog steeds mee wordt geconfronteerd? De effecten zijn soms niet te voorzien.

Ben het er wel mee eens dat het verder not done is, maar de houdbaarheidsdatum van zulke informatie op het web is redelijk beperkt. Iemand die begint te snuffelen zal het best terugvinden, maar niet sneller of makkelijker dan iemand die in het echte leven wat begint rond te vragen naar iemand's verleden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.