- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Samson en Rutte zitten in een vliegtuig. Zegt Rutte: "ik heb een biljet van €500,-- als ik dat naar beneden gooi, maak ik iemand heel blij. Samson zegt: " ik heb 5 biljetten van €100,-- als ik die naar beneden gooi, maak ik 5 mensen heel blij". De piloten kijken elkaar aan en zeggen: " de mongolen. Als wij de deuren open doen en die 2 naar buiten gooien, maken we 16 miljoen mensen blij"!

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes

Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Samson en Rutte
Samson? Je bedoelt neem ik aan Samsom? Rutte met een hondje heb ik nog niet gezien.. 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Vanacht ben ik nog samen wezen zoeken in me huis 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Vanacht ben ik nog samen wezen zoeken in me huis
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Alleen een paar ouwe guldens en knaaken
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja hij is wel goed!
Ik kreeg ook de indruk dat die gozer het helemaal niet erg vond. Wel chill hoe ermee omging in ieder geval 
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Sneu om dit op het net te zetten. Ik zou een aanklacht
indienen als ik dat meisje was.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Haha geweldig! Revenge! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Penis of Apollinisch - Penis Analyzer - en.inkei.net
Wie doet beter? 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Sneu om dit op het net te zetten. Ik zou een aanklacht
indienen als ik dat meisje was.
Juist andersom... zij moet blij zijn dat ze niet goed werd geslagen door beide jongens. Het voor schut zetten van zo'n zuur persoon en op internet online zetten is een prima manier...
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes

Ik vind het overigens ook bijzonder sneu. Er wordt niets bewezen met dit filmpje en wordt mij ook niet duidelijk wat ze precies (mis)gedaan heeft. Ze zal heus wel wat gedaan hebben, maar het is wel erg laag om het zo 'op te lossen'.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Iemand aanspreken op een - nog normale manier - na wat ze heeft gedaan erg laag?
Daarnaast vernederen ze haar flink goed na wat ze heeft gedaan.
Jij hebt dus kennelijk geen idee hoe het voelt om een vriendin te hebben die een mes in je rug steekt.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Juist andersom... zij moet blij zijn dat ze niet goed werd geslagen door beide jongens. Het voor schut zetten van zo'n zuur persoon en op internet online zetten is een prima manier...
Met alle respect, maar in mijn ogen ben je behoorlijk triest als je een meisje in elkaar gaat slaan op het moment dat ze vreemd gaat.
Daarnaast moet je gewoon je afwegingen maken of je zoiets wel op het net zet. Dit filmpje zou wel eens tientallen jaren rond kunnen circuleren, en wat nou als dat meisje daar over tien jaar nog steeds mee wordt geconfronteerd? De effecten zijn soms niet te voorzien.
Mensen aan de publieke schandaal plaatsen, heb er maar weinig mee.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Met alle respect, maar in mijn ogen ben je behoorlijk triest als je een meisje in elkaar gaat slaan op het moment dat ze vreemd gaat.
En omgekeerd mag het meisje ook niet slaan als de jongen vreemd gaat, neem ik aan?
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Dat denk ik niet nee, maar dergelijke situatie doet zich allicht minder vaak voor.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Geweld lost niks op, maar ik heb ook zeker geen medelijden met die meid dat ze nu met haar neus op de feiten gedrukt wordt..
Binnen een jaar is iedereen dit sowieso alweer vergeten.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Oh ja ik zag dat filmpje voorbij komen. Hoe sneu kun je zijn 
Jij hebt dus kennelijk geen idee hoe het voelt om een vriendin te hebben die een mes in je rug steekt.
Deze 2 losertjes verdienden het alvast.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Dit filmpje zou wel eens tientallen jaren rond kunnen circuleren, en wat nou als dat meisje daar over tien jaar nog steeds mee wordt geconfronteerd? De effecten zijn soms niet te voorzien.
Ben het er wel mee eens dat het verder not done is, maar de houdbaarheidsdatum van zulke informatie op het web is redelijk beperkt. Iemand die begint te snuffelen zal het best terugvinden, maar niet sneller of makkelijker dan iemand die in het echte leven wat begint rond te vragen naar iemand's verleden.