• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.987 votes
Profile

Sigaretten, sigaren en andere rookwaar

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Don Dijk wrote:

(quote)

Hoe vind jij het dan als niet roker om te zoenen met een rokende vrouw/man?

Tsja.. de laatste keer was het letterlijk alsof ik een asbak aan het uitlikken was. Niet echt fris.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

combi wrote:

(quote)
denk jij dat mensen niet door iets anders kunnen meuren uit hun mond?

Dat denk ik wel.

Hoezo? Ik je opmerking niet helemaal snap.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

combi wrote:

(quote)

Flinke paturain meur ofzo, lekker maan!

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

(quote)

Dat denk ik wel.

Hoezo? Ik je opmerking niet helemaal snap.

snap je die van jezelf wel.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik vroeg haar hoe zij het vond om met een roker te zoenen.

Jij gaf als antwoord (voor haar):

combi wrote:

Dat zeg ik toch niet.

Ik vroeg alleen hoe zij het als niet-roker vond om met een roker te zoenen, ik zeg toch niet dat mensen niet door iets anders kunnen meuren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het was toch een reactie op jou, omdat jij mij vroeg over 't roken?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ja.. hij reageerde inderdaad voor jou.

Wel lief van hem overigens.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

nu ik gestopt ben met roken, ga ik maar aan ander rookwaar zoals rookworst, gerookte zalm, gerookte paling en dat soort dingen.

Anders word ik echt zo'n gezondheidsgoeroe(hmz heb best zin in een peuk nu haha)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Geweldig idee, lekkere rookworst van de HEMA!

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Ik vroeg haar hoe zij het vond om met een roker te zoenen.

Jij gaf als antwoord (voor haar):

(quote)

Dat zeg ik toch niet.

Ik vroeg alleen hoe zij het als niet-roker vond om met een roker te zoenen, ik zeg toch niet dat mensen niet door iets anders kunnen meuren.

tuurlijk is dat vies leek er alleen net op of dat alleen rokers uit hun bek stinken.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

nu ik gestopt ben met roken, ga ik maar aan ander rookwaar zoals rookworst, gerookte zalm, gerookte paling en dat soort dingen.

en dan een lekkere sigaret erna opsteken.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

combi wrote:

tuurlijk is dat vies leek er alleen net op of dat alleen rokers uit hun bek stinken.

Neen combi, neen. Een te snel getrokken conclusie dus. Het zij je vergeven.

Het lekkerst vind ik nog altijd (ik weet, het is standaard) een sigaret na het eten. Een sigaret na de seks vind ik overschat.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ja, moet je een beetje helemaal je bed uit aangezien in roken in bed kut is.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

En roken op het aanrecht is ook zo zinloos

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

wibro wrote:

(quote)

Dat de kroegen een stuk ongezelliger zijn geworden sinds het rookverbod ligt niet aan het feit dat daar niet meer gerookt mag worden maar aan het feit dat de verstokte rokers niet op hun plek kunnen blijven zitten en om de haverklap naar buiten moeten om te paffen. Ik ervaar dit als zeer storend, zeker als je gezellig zit te praten en te drinken.

Geeft dat dan niet aan dat rokers niet zo zeer roken om de gezelligheid (kan zijn dat ze het wel gezellig vinden, daar niet van), maar vooral omdat het zo verslavend is en ze om de haverklap naar buiten moeten omdat de drang te groot is? Als het toch maar enkel voor de gezelligheid is, kan je toch ook een uurtje blijven zitten zonder per se naar buiten te moeten? Of is de sigaret zelf gezelliger dan het gezelschap?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik rookte meestal als het al gezellig was ergens, dus niet voor de gezelligheid. Die moest er al zijn en dan dacht ik ja lekker sfeertje daar doen we een peukie bij. En soms was het peukie gewoon even een goed excuus om naar buiten te kunnen om van een verschrikkelijk saai gesprek of persoon af te zijn. En eigenlijk is het gewoon lekker zolang je verslaafd bent maar als je de slag van het stoppen met roken wint zie je vanzelf weer andere dingen die gezonder, maar ook verslavend kunnen zijn(ik dan mountainbiken nu haha) en dan is roken niet meer iets dat je moet doen om een goede dag te hebben.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Film Pegasus wrote:

(quote)

Geeft dat dan niet aan dat rokers niet zo zeer roken om de gezelligheid (kan zijn dat ze het wel gezellig vinden, daar niet van), maar vooral omdat het zo verslavend is en ze om de haverklap naar buiten moeten omdat de drang te groot is? Als het toch maar enkel voor de gezelligheid is, kan je toch ook een uurtje blijven zitten zonder per se naar buiten te moeten? Of is de sigaret zelf gezelliger dan het gezelschap?

Ik ben er van overtuigd dat de meeste rokers roken omdat het verslavend is anders moeten ze mij toch maar eens verklaren waarom zij als het slecht weer en koud is buiten onder een afdak of parasol gaan staan om toch maar een sigaretje te roken, terwijl het binnen lekker droog en warm is. Ik rookte vroeger vaak sigaren omdat ik het gewoon lekker vond maar denk maar niet dat ik met regen en kou naar buiten ga om een sigaar te roken. Dan maar niet meer roken.

Eerlijkheidshalve wil ik wel toegeven dat als het rookverbod wordt opgeheven ik weer onmiddellijk in de kroeg een sigaar opsteek. Als ik namelijk een sigaar rook drink ik minder snel en wordt dus ook minder snel dronken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

wibro wrote:

Als ik namelijk een sigaar rook drink ik minder snel en wordt dus ook minder snel dronken.

Dr is ook zoiets als ehm.. zelfbeheersing? Kom op, je hebt toch zeker zelf wel in de hand of je wel of niet dronken wordt? Daar heb je geen sigaar voor nodig lijkt me.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Dr is ook zoiets als ehm.. zelfbeheersing? Kom op, je hebt toch zeker zelf wel in de hand of je wel of niet dronken wordt? Daar heb je geen sigaar voor nodig lijkt me.

Je moet mijn opmerking ook niet al te serieus nemen. Ik heb er niet voor niks een smiley achter gezet.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Ik rook niet en ik zal ook nooit roken.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

gewoon al die stinkstokkies doorknippen en in de prullenbak smijten.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

En wat heb je daar precies aan?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

dan kun je ze beter helemaal niet kopen, als je ze daarna nog door moet gaan knippen en in de prullenbak moet gaan gooien

Steek dan gewoon dat laatste pakkie ook nog effies op en dan gewoon cold turky afkicken, zoals ik nu. Voelt vandaag niet echt relaxed, heb nicotinetekort.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Hm... Ik ben zelf eindelijk een dag gestopt en op de goede weg, 7 dagen nadat ik eigenlijk wou stoppen . Maar niet relaxed zijn? Weet je wel wat je allemaal terugkrijgt als je niet rookt? Je bent frisser en je hebt meer adem, en je spaart geld uit door geen pakjes te kopen . Als je echt wilt stoppen dan moet het niet moeilijk zijn om te stoppen en gestopt te blijven, ondanks de drang naar een sigaret.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Blablabla

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik ben nu 2 weken gestopt en voel inderdaad dat ik al iets meer lucht heb. 2 weken is toch wel 2 a 3 pakkies sjag en dat is veel poen idd.

Niet helemaal met je eens dat als je echt wil stoppen zoals ik dus wil dat dit dan ook meteen makkelijk is. Maar snap dat jij dat geestelijk nog kan zeggen na pas 1 dag haha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

soom wrote:

Als je echt wilt stoppen dan moet het niet moeilijk zijn om te stoppen en gestopt te blijven, ondanks de drang naar een sigaret.

Haha.. en jij bent like hoevaak gestopt soom?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Haha.. en jij bent like hoevaak gestopt soom?

Stuk of 200 keer? De tel inmiddels al kwijtgeraakt ! Maar voorlopig is het echt wel stop en geen sigaret meer, voorlopig in elk geval. Ik moet het wel even een beetje proberen vol te gaan houden, ben in elk geval al een dag rook vrij, al stond ik wel buiten met mijn neus er zowat boven op, toen medebewoonster M en begeleidster W. buiten stonden te paffen, om het extra moeilijk te maken voor mezelf. Oh, toen wilde ik ook.. ghehe.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je woont in een... leefgroep o.i.d.? Extra lastig dan ja, die verleiding om je heen van andere mensen Ik heb dat met snoep.. neem geen snoepgoed/suikers meer, en mijn pa komt dan steeds met bossche bollen e.d. aan... Fijnnn

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik kom nu in de ik vreet me de tering-tijd. Nu maar weer effies aan de cashewnoten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.