- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest sympathieke bekende Nederlanders
De meest sympathieke bekende Nederlanders
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Dick Passchier
Maar alleen, zonder dat mens, is het idd heel agreeable. 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Rene van de Gijp. Kun je altijd mee (om) lachen als hij in iemands programma zit.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Judith Bosch was het speerpunt.
Uiteraard mogen we die ook niet vergeten.
Verder nog Ad Visser en Loekie Knol.
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
Joost Prinsen!
Zonder meer! En Harmen Siezen 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Willekeurige volgorde:
Harry van Raay
Prem Radhakishun
Lousewies van der Laan (D66, een van de dronken gasten tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen bij Barend en van Dorp)
André Rouvoet (Christen Unie)
Dirk Kuijt
Zeljko Petrovic (toch wel een halve Nederlander geworden
)
Frank Rijkaard
En 'de Marrokaan uit Venray' die veelvuldig in het programma van Prem komt en tevens vaak debatteert in het programma Het Lagerhuis (weet iemand zijn naam).
Broertjes Anker & Anker (de advocaten)
Theo Maassen
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Pim Fortuyn: je bedoelde het goed, maar niemand die je begreep. Pim was charismatisch, oprecht en direct. Oprotten met de Wildersjes en de Ayaantjes die je willen vervangen.
Femke Halsema: Femke irriteert mij soms met haar extreem anti-Amerikaanse en tot op zekere hoogte populistische uitspraken. Groenlinks is dan ook iets te intellectueel voor de politiek. Vooralsnog vind ik haar een behoorlijk mooie, charismatische verschijning. Pittige tante!
Fatma KoserKaya (D66): met de nadruk die zij legt op zorg en onderwijs heeft zij geweldige opvattingen over het belang van de sociaal-economische ontwikkeling van de onderlaag van Nederland. Jammer dat er niet naar geluisterd wordt.
Bert Bakker (D66): wat een lieve man toch ook hè!
Thom de Graaf: arme Thom.
Ik hoop dat de huidige rechtse coalitie met de grond gelijk wordt gemaakt!
Robert Jensen: hilarisch.
Paul Witteman: hij heeft een bepaalde (serieuze) uitstraling waar ik helemaal bij wegsmelt.
Verder: Geert Mak, Ed van Thijn, Marcel van Dam, Midas Dekkers, Ronny Naftaniël, Dinand Woesthoff etc etc etc.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Robert Jensen

chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Haha, Jensen is fantastisch! Ik moet altijd lachen om hem. Hij heeft gewoon een leuke houding en uitstraling.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik ken 'm enkel van de tv, en daar vind ik 'm erg dom en 'kijk mij eens grappig doen'. Eigenlijk een zeer slappe kopie van de Letterman show.
Ik denk dat hij op de radio beter is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Moet ook vaak om 'm lachen, maar zijn sterkte is nou niet bepaald dat 'ie zo sympathiek is vind ik 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bert van Marwijk mag Dirk Kuyt vergezellen.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Pim Fortuyn: je bedoelde het goed, maar niemand die je begreep. Pim was charismatisch, oprecht en direct. Oprotten met de Wildersjes en de Ayaantjes die je willen vervangen.

Een van de ziekste figuren die NL ooit gekend heeft, imo...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Net als op de rest van de site geldt ook hier: geen politieke discussies op MovieMeter.nl. Dus laten we het hier maar bij houden.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
nee, maar ik had zulke reacties wel verwacht daarom de smiley. Of die reactie van jouw moet vanwege de smiley geweest zijn...
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
De meest sympathieke en goedlachse bekende Nederlander is Ilse de Lange.
Verder, onder het mom van 'met wie zou je het liefst een pilsje gaan drinken', komen daar uit de bus:
- Gerard Joling
- Frans Bauer
- Gordon
Lijkt me gezellig. 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Jij liever dan ik.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Ik liever ook niet, je weet denk ik wel waarom...:P
gemaster
-
- 1005 messages
- 2715 votes
Oh nee Gerard Joling en Gordon.... Ik keek gisteren naar het shownieuws en daar stonden ze weer samen met Reneetje Froger. Ditmaal werd er een DVD van Gordon gepresenteerd waarop hij prachtige nummers als 'When I'm 64' vakkundig verkracht. En natuurlijk waren de grappen over de dikke buik van Gordon weer niet van de lucht. Ik word echt zo moe van dat soort mensen. Hoe kan je die nu sympathiek vinden?
Maargoed, mijn sympathieke BN-ers lijstje:
Vrouwen:
1. Yvon Jaspers
2. Floortje Dessing
3. Daphne Bunskoek
4. Bridget Maasland
5. Birgit Schuurman
Mannen:
1. Wilfred Genee
2. Henk Spaan
3. Rolf Wouters(waar is die man? Ik wil hem terug op het scherm!)
4. Youri Mulder
5. Paul Verhoeven
En dan wil ik even opmerken dat ze misschien niet allemaal even sympathiek zijn, maar dat ik ze gewoon heel erg graag mag.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ik weet niet zeer of ze sympathiek zijn, als ze op tv zijn wordt ik altijd afgeleid.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Het is wel sympathiek van ze dat ze 'iets' hebben waardoor je afgeleid kan worden...
gemaster
-
- 1005 messages
- 2715 votes
Precies, ze hebben 'iets'. Zoals ik al zei, of ze sympathiek zijn weet ik niet, maar ik vind het gewoon boeiende persoonlijkheden. Sowieso, wat moet je met sympathieke mensen? Die zijn vaak juist erg saai.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Hmm, vind Bridget nou niet echt sympathiek overkomen. Je top 3 is trouwens wel zeer goed.