• 178.194 movies
  • 12.222 shows
  • 33.996 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.749 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Mulisch heb je geen last meer van.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

brymj wrote:

Harry Mulisch, ook zo'n vervelende kwal

Je weet dat hij niet meer leeft?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Marjolein Keuning kan ik ook niet uitstaan. Weet niet wat het is, maar vind die vrouw niks.

Mijn dochter vindt dat ik op haar lijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat uiterlijk betreft, of haar manier van praten en doen?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Wat uiterlijk betreft, of haar manier van praten en doen?

Uiterlijk..

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Haar manier van doen is ook uitermate prettig hoor.

Een vriend van mij ging een jaar of 15 geleden trouwen en hij was helemaal weg van haar. Ik heb haar toen voor een filmpje dat ik op zijn trouwerij presenteerde een hele speech laten houden dat ze blij was dat hij ging trouwen maar dat ze zich afvroeg wat zij nou moest, nu hij niet meer available was. Je had zijn gezicht moeten zien toen we dat filmpje voor hem viewde bij het diner.

Hilarisch.

Dat is dus ook Marjolein.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waarschijnlijk is het ook grotendeels gekomen door 'Maxime Sanders'. Al kon ik haar vroeger in Vrouwenvleugel en Onderweg naar Morgen ook nooit echt waarderen. Ik kijk w.s. teveel naar hoe overdreven ze doet in haar rollen/haar werk. Persoonlijk zal ze vast leuk zijn, maar dat zal bij 97% van de mensen die hier gepost worden wel het geval zijn.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Mooi verhaal, Stephan.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Elineloves wrote:

Persoonlijk zal ze vast leuk zijn, maar dat zal bij 97% van de mensen die hier gepost worden wel het geval zijn.

Ik blijf me verbazen hoeveel mensen een acteur/actrice op hun persoon "afrekenen" om de rollen die ze spelen.

Think about it.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

True, maar sommige mensen blijf je eenmaal als het personage zien dat ze spelen. Anders slaat dit topic ook op niks, want je kent de bekende nederlanders niet persoonlijk dus je gaat af op de rol die ze spelen, hoe de media ze neerzet of hoe ze zichzelf profileren voor de camera.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Dat geldt in zekere zin enkel voor acteurs. Je kunt Paul de Leeuw echt wel afrekenen op zijn shows en zijn uitlatingen bijvoorbeeld. Daar laat hij toch echt Paul de Leeuw zien. Hem afrekenen op Annie en Bob kan dan weer niet.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Stephan wrote:

Haar manier van doen is ook uitermate prettig hoor.

Een vriend van mij ging een jaar of 15 geleden trouwen en hij was helemaal weg van haar. Ik heb haar toen voor een filmpje dat ik op zijn trouwerij presenteerde een hele speech laten houden dat ze blij was dat hij ging trouwen maar dat ze zich afvroeg wat zij nou moest, nu hij niet meer available was. Je had zijn gezicht moeten zien toen we dat filmpje voor hem viewde bij het diner.

Hilarisch.

Dat is dus ook Marjolein.

Geweldig

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

rose wrote:

(quote)
Mijn dochter vindt dat ik op haar lijk.

Ik zie geen gelijkenis

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

André van der Toorn, een uiterst irritant mannetje. Hij presenteert Wegmisbruikers op SBS6. Ik kan me nog goed een aflevering voor de geest halen dat een scholier met brommer werd aangehouden door de politie voor controle. Alles was volgens de politie in orde dus de knul stap weer op zijn brommertje om weg te rijden. Zegt die eikel van een van der Toorn of de agent wel zijn achterlicht had gecontroleerd want die was kapot. Kreeg die knul alsnog een prent. Heb direct het programma in de ban gedaan. Wat een hufter zeg, scoren over de rug van een scholiertje, walgelijk!

Deanfromhell

• 36 messages
  • 0 votes

Erica Terpstra vind ik eigenlijk ook wel behoorlijk irritant (schoot me nog te binnen)

en Mariette Hamer

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Film Fan wrote:

André van der Toorn, een uiterst irritant mannetje. Hij presenteert Wegmisbruikers op SBS6. Ik kan me nog goed een aflevering voor de geest halen dat een scholier met brommer werd aangehouden door de politie voor controle. Alles was volgens de politie in orde dus de knul stap weer op zijn brommertje om weg te rijden. Zegt die eikel van een van der Toorn of de agent wel zijn achterlicht had gecontroleerd want die was kapot. Kreeg die knul alsnog een prent. Heb direct het programma in de ban gedaan. Wat een hufter zeg, scoren over de rug van een scholiertje, walgelijk!

..maar ook een scholiertje moet zijn achterlicht in orde hebben. Toch? Maarja, had 'm dan een waarschuwing gegeven. Anderzijds: als ze dat bij iedereen doen..

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Stephan wrote:

Dat geldt in zekere zin enkel voor acteurs. Je kunt Paul de Leeuw echt wel afrekenen op zijn shows en zijn uitlatingen bijvoorbeeld. Daar laat hij toch echt Paul de Leeuw zien. Hem afrekenen op Annie en Bob kan dan weer niet.

Maar Paul De Leeuw is toch de schrijver van Annie en Bob's teksten? Dus als hij in een kerk raar staat te doen en het stuit mensen tegen de borst kun je daar toch wel Paul De Leeuw daarop afrekenen? Of als hij als Bob De Rooij lollig staat te doen over drie verdronken Urkse vissers?

Als bekende Nederlander wordt je afgerekend op alles wat je doet, je uitlatingen, je rollen of je ratten in je huis hebt of op trannies valt en ga zo maar door. Ben blij dat ik geen bn-er ben.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Je weet dat hij niet meer leeft?

Om die reden past hij niet in dit topic.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Deanfromhell wrote:

Erica Terpstra vind ik eigenlijk ook wel behoorlijk irritant (schoot me nog te binnen)

Ik vind haar ook veel te overdreven en altijd opgewekt. Daar geloof ik niet in.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Stephan wrote:

(quote)

Ik blijf me verbazen hoeveel mensen een acteur/actrice op hun persoon "afrekenen" om de rollen die ze spelen.

Think about it.

Ik heb d'r ook weleens als presentatrice gezien. Ze komt op mij ook een beetje vervelend over. Maar dan nog zegt het weinig over haar echte karakter. Ze zag er wel altijd goed uit.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Film Fan wrote:

Haha, dit heb ik niet gezien, maar dat mannetje is echt heel vervelend ja. De arrogantie druipt er vanaf. Echt iemand met een uiterst irritante kop.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

filmliefhebber92 wrote:

(quote)

haha grapjas, nee geef mij maar Balkende, Verhaegen of wilders. Die komen tenminste goed over.

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Elineloves wrote:

(quote)

..maar ook een scholiertje moet zijn achterlicht in orde hebben. Toch? Maarja, had 'm dan een waarschuwing gegeven. Anderzijds: als ze dat bij iedereen doen..

Daar heb ik ook gemengde gevoelens bij.

Feit is wel dat het gros van de jeugd zonder licht op de fiets rijdt in 't donker.

Een gevaar voor zichzelf en anderen.

Daar komt nog bij dat de politie regelmatig acties voert, met het uitdelen van gratis fietsverlichting aan scholieren

Desondanks betert het nauwelijks.

Batterijtje vervangen is teveel werk, of lampjes worden gejat door anderen, voor de fun.

Nieuw lampje kopen (een Euro of twee) zit er niet in.

Een dynamo gebruiken vinden ze dan weer 'te zwaar trappen'.

In dit geval van die jongen met z'n brommer had ik een waarschuwing gegeven (en lopend naar huis gestuurd)

Maar fietsers die niet eens lampjes hebben, meteen bekeuren, zonder waarschuwing, punt uit.

(Van der Toorn is daarom niet sympathieker)

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Die van der Toorn had niks hoeven te zeggen, ouwe NSB-er.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dat was echt een sneaky moment ja en heb daarna ook nooit meer gekeken.

(afbeelding)

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

* Rob Verlinde

* Carlo Boszhard

Vooral als de camera's niet rollen.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

speranza wrote:

(quote)
Om die reden past hij niet in dit topic.

hoezo? hij mag dan wel dood zijn, ik vond 'm altijd erg irritant

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Als iemand is overleden mag je daar wel respect voor hebben. = Niet op fora melden hoe irrirtant hij is/was,

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Was destijds ook bij Bart de Graaff, toen die net gestorven was. Ging een klasgenoot door de klas roepen; '' Eindelijk, Nederland is verlost van dat mismaakte, enge joch!'' Toen ben ik wel echt pissed geworden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.