- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lameraden...hij was er op tegen?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Koopmans voor, Derksen tegen. Daarmee laat laatstgenoemde zien te weten dat er meer is dan voetbal. Kostenplaatje is gewoon veel te hoog.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Dat was op zich niet het irritante er aan. Meer zijn argumenten, vreselijke populisme, ongelooflijk domme en naïeve gelul en houding. Ook over de andere onderwerpen
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hij zou ook wel even de Telecom-achtigen gaan aanpakken. Hij lulde precies wat de mensen wilden horen inderdaad. Hij leek wel superman, alles was mogelijk haha.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Derksen stond stil bij de situatie van bijstandsmoeders en oude mensen die hun pensioenen zien verdampen. Wat kopen die voor een heel duur WK in Nederland? Sterk optreden.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat WK mag er van mij overigens best komen hoor en van Derksen ook. Hij zal er niet minder om slapen en het is natuurlijk geweldig om zoiets in eigen land te hebben. Maar laat de politici gewoon eerlijk zijn en zeggen dat het veel geld gaat kosten.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Dat was op zich niet het irritante er aan. Meer zijn argumenten, vreselijke populisme, ongelooflijk domme en naïeve gelul en houding. Ook over de andere onderwerpen
Hij was inderdaad vreselijk irritant en niet alleen zijn stem. Vooral het deel dat het hem niet uitmaakt hoeveel het kost en dat het gaat om het feestje was schrijnend. Deze man is blind voor de gevolgen wat het kostenplaatje kan hebben. Ik ga in ieder geval bidden, dat we het vanmiddag niet krijgen.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Voor mij is hij alleen geen bekende Nederlander...
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
1. Peter R. de Vries
2. Louis van Gaal
3. Gordon
4. Mart Smeets
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2572 votes
- Paul de leeuw is zo niet grappig
- Gordon is opzich wel ooit grappig maar meent zich duidelijk te veel
- zelfde geldt voor gerard joling
- emiel ratelband
- Peter R. de vries (arrogant
)
- emile roemer (is te links) haha nee die man valt wel mee maar kom op SP???
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Het dragen van een stropdas past natuurlijk helemaal niet bij een fractievoorzitter van een part5ij als de SP.
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes

Nu op tv en al mijn vezels gaan protesteren, haar zelfbewustzijn en dat meelij opwekkend toontje van d'r .. brrr. blij dat ze weg is.
Wil geen politieke discussie starten overigens .
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Uiterst charmante foto ook
Ik plaats ook maar een foto die haar goed weergeeft: een vrouw die leugenachtig publiekelijk jammert. Maar als het gesprek serieus wordt (dus een kritische vraag) heeft ze opeens een andere en cynische toon. Dus in 1 sec van slachtoffer naar aanvaller.. weird.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik heb helemaal niet meer aan Ayaan Hirsi Ali gedacht, omdat ze ons land al enkele jaren geleden heeft verlaten. Komt wel nog veel te vaak in het nieuws. Vreselijk mens.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ze is ook geen Nederlandse meer.
Ze woont niet meer in Nederland, maar heeft wel de Nederlandse nationaliteit.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dacht dat dat haar was afgenomen door Verdonk destijds.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee, dat is niet doorgegaan.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Joran van der Sloot
Die verdiend het niet om bekende nederlander genoemd worden.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Coen & Sander! Stelletje geforceerde kleuters, bah! 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nederland is Ayaan helemaal niet waard. Een buitengewoon charmante, intelligente, welbespraakte en bovenal dappere vrouw. Dit zonder politiek waarde-oordeel.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Nederland is Ayaan helemaal niet waard. Een buitengewoon charmante, intelligente, welbespraakte en bovenal dappere vrouw. Dit zonder politiek waarde-oordeel.
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten. Los van haar politieke standpunten, vind ik dat de Nederlandse politiek toentertijd een enorme flater heeft geslagen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Je vergeet achter-de-ellebogen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Die verdiend het niet om bekende nederlander genoemd worden.