• 178.307 movies
  • 12.224 shows
  • 34.004 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.064 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Zelfspot druipt er vanaf inderdaad.

Zelfspot hoeft niet altijd grappig te zijn.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Nee oke, ik kan zelf mn lach niet onderdrukken elke keer dat ik het zie

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

(afbeelding)

Rutger Castricum oftewel Kneus 1e klas

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Had het net ook even op, gelijk weer gezapt. Wat een *@%*!)% flappie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Vind hem een soort jongere Jensen. Paddenkop.

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Haha, heb wel eens wat filmpjes van hem gezien in het verleden maar kon er altijd wel om lachen.

Bardt1980

• 448 messages
  • 92 votes

Rutger... the man you love to hate

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Ik had laatst ruzie met hem op twitter. .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

_Se7en_ wrote:

(quote)

Zelfspot hoeft niet altijd grappig te zijn.

Maar lijkt me juist wel altijd te zorgen voor waardering. Ach, ik neem het vrouwen niet kwalijk, hoe kan ik van hun verwachten dat ze de knowhow hebben om hier het grappige van in te zien.

Brix

• 19680 messages
  • 5118 votes

kos wrote:

Ik had laatst ruzie met hem op twitter. .

Geen idee waarover het ging, maar ik zou bij voorbaat aan jouw kant gestaan hebben

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Nou, in een notendop vroeg ik me op het P0wned kanaal af waarom geinterviewden zich telkens zo ongemakkelijk voelen bij de achterlijke vragen van die Rutger ipv hem gewoon een stamp voor zn smoel te geven.

Vooral die politieagenten laatst waren wel een dieptepunt.

Brix

• 19680 messages
  • 5118 votes

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Dit is toch een geniaal filmpje met Rutger in de hoofdrol?

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Maar lijkt me juist wel altijd te zorgen voor waardering. Ach, ik neem het vrouwen niet kwalijk, hoe kan ik van hun verwachten dat ze de knowhow hebben om hier het grappige van in te zien.

Ik vind dat nogal een denigrerende opmerking. Alsof er geen vrouwelijke voetballiefhebbers zijn (al ben ik er toevallig geen van). Het zal wel komen omdat ik die Suárez zo'n rotkop vind hebben.

Rutger provoceert nogal in dat filmpje zeg. Wat een vervelende man. Prachtig! Dat is pas improvisatie.

Overigens kreeg ik wel een beetje medelijden met die agent hoor, die doet ook gewoon z'n werk.

Heeft u ook bammetjes bij u?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Ja joh, spreek even over alle vrouwen omdat er één vrouw iets zegt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Waar lezen jullie alle vrouwen? Dat zeg ik nergens. Maar de eerste vrouw met verstand van voetbal moet ik nog tegen komen, dat wel.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nou zeg, ik weet toevallig wel wat buitenspel is hoor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

''ik neem het vrouwen niet kwalijk'' klinkt toch behoorlijk alsof je het niet over één vrouw hebt. En dit had toch helemaal niks met voetbal te maken? Het ging over zelfspot, en dat dat niet altijd grappig hoeft te zijn. Dat het toevallig een voetballer is, is een detail.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

De eerste man met verstand van Formule 1 moet ik ook nog tegenkomen, maar dat ligt niet aan mannen in het algemeen, dat ligt aan de mannen die ik ken (en het feit dat niet iedereen van Formule 1 houdt, net zoals niet iedereen van voetbal houdt).

Overigens hoef je geen verstand van voetbal te hebben om zo'n reclamespotje grappig te vinden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

''ik neem het vrouwen niet kwalijk'' klinkt toch behoorlijk alsof je het niet over één vrouw hebt. En dit had toch helemaal niks met voetbal te maken? Het ging over zelfspot, en dat dat niet altijd grappig hoeft te zijn. Dat het toevallig een voetballer is, is een detail.

Het gaat om het merendeel, en lijkt mij algemeen bekend dat een groot deel van de vrouwen niets van voetbal moet weten.

Dat zelfspot niet grappig is is subjectief, ook niet echt een discussiepunt en de referenties in die commercial 'snappen' alleen voetballiefhebbers. Een uruguayaan heeft dan ook niets in dit topic te zoeken natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

_Se7en_ wrote:

Overigens hoef je geen verstand van voetbal te hebben om zo'n reclamespotje grappig te vinden.

Wel om de references te snappen, like i said.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

schram101 wrote:

(embed)

Dit is toch een geniaal filmpje met Rutger in de hoofdrol?

Rutger is de koning van de irritatie natuurlijk hoewel ik dat filmpje met die flitslul een van zn minste vind.

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Dat is ie zeker. Die filmpjes dat ie gaat stappen met de grootste malloten van t land kan ik ook wel apprecieren.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

_Se7en_ wrote:

Ik vind dat nogal een denigrerende opmerking. Alsof er geen vrouwelijke voetballiefhebbers zijn (al ben ik er toevallig geen van). Het zal wel komen omdat ik die Suárez zo'n rotkop vind hebben.

Rotkop heeft er natuurlijk niets mee te maken. Het is in dit geval belangrijk dat je zijn reputatie kent en elke zin die hij zegt in die commercial is een parodie op zijn voetbalcarriere. Lijkt me dan wel belangrijk dat je dit door hebt

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nadeel aan die reclame is alleen dat de tegenstanders van Ajax niet snel een gehoorapparaat van dat merk zullen aanschaffen en dat zijn er nogal wat zoals we weten

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Naomi Watts wrote:

Waar lezen jullie alle vrouwen? Dat zeg ik nergens. Maar de eerste vrouw met verstand van voetbal moet ik nog tegen komen, dat wel.

Gelukkig ken ik er wel een paar bij Ajax Fukking die-hards ook nog hehe.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Rotkop heeft er natuurlijk niets mee te maken. Het is in dit geval belangrijk dat je zijn reputatie kent en elke zin die hij zegt in die commercial is een parodie op zijn voetbalcarriere. Lijkt me dan wel belangrijk dat je dit door hebt

Je hoeft toch geen voetballiefhebber -of kenner te zijn om uit de reclame op te maken dat Suarez graag rode/ gele kaarten spaart. En dat zijn onbeschofte gedrag op het veld geparodieerd wordt in die reclame wil niet gelijk zeggen dat iedereen het dan ook grappig moet vinden. Ik vind het namelijk niet normaal als een voetballer gele/ rode kaarten krijgt. Als je je gedraagt en professioneel met de sport bezig bent is er geen reden om een rode/ gele kaart te krijgen.

Dat in combinatie met zijn uitstraling en gebrekkige Nederlands zorgt ervoor dat ik die reclame irritant vind. En dat is mijn goed recht .

Rotkop heeft er trouwens wel degelijk mee te maken, als hij er nou als een sympathieke knul uit zou zien vond ik het misschien wel grappig.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Bovenstaand stukje geeft natuurlijk ook weer goed weer dat je er niet helemaal veel van snapt.

Hij is helemaal niet onbeschoft op het veld en heeft zelden een rode kaart ontvangen. Hij praat natuurlijk in de reclame minder goed Nederlands dan dat hij normaal doet, een parodie op zijn vele interviews na een wedstrijd. Wat natuurlijk alleen maar te prijzen valt dat hij Nederlands praat en verstaat, kan je van veel Zuid Amerikaanse buitenlandse voetballers in Nederland niet zeggen. Je interpreteert het allemaal gruwelijk verkeerd. Sorry dat ik het zeg, maar Naomi Watts heeft in dit geval ook gruwelijk gelijk.

Daarbij komt het vooral omdat hij onterecht een slechte reputatie in Nederland heeft en overal wordt uitgefloten. Nog meer inside jokes

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1780 votes

Hij is helemaal niet onbeschoft op het veld en heeft zelden een rode kaart ontvangen.

Inderdaad, wat een lekker mannetje. Of is dit normaal?

2007- Uruguay- 5 minuten voor tijd 2 keer geel

Seizoen 2008/2009- 9 gele kaarten

Seizoen 2010/ 2011- rode kaart in eerste helft van duel om Johan Cruijff schaal tegen Twente. Verder voor 2 competitiewedstrijden plus 1 voorwaardelijk geschorst.

2010- Uruguay Ghana- rood

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

2007: 2x geel is wat anders dan een directe rode kaart.

2008/2009: Heel vaak het pispaaltje en hij had inderdaad soms teveel schwalbes. Jong & Onbezonnen zou ik zeggen

Johan cruijff schaal: ZIjn ergste overtreding in zijn voetbalcarriere denk ik inderdaad. Echter is dat van na de desbetreffende reclame waar we het over hebben.

Uruguay-Ghana: Hij is hierdoor een nationale held geworden door in de aller laatste seconde van de 2e verlenging een bal van de lijn af te keepen met zijn handen. Penal hierna wordt gemist en Uruguay wint de penalty serie en haalt de halve fnale(tegen Nederland). Een actie die elke voetballer voor zijn land zou doen.

Zie je, valt wel mee Zwart/wit kijken helpt echt niet in dit geval.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.