- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Die heeft echt een heel misselijk gezicht.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik ken hem niet echt. Heb 'm volgens mij wel eens bij Jensen gezien. En iets met Verdonk?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Rutger Castricum en dat hele geenstijl mag dan vrij misselijk en vooral inhoudsloos zijn, alles en iedereen bij dat Joop.nl is nog een paar tikkies erger natuurlijk. Een zeldzaam gecensureerde, nare site. Die hebben echt massaal Noord-Korea aangemoedigd bij het WK.
Derhalve (on topic) nomineer ik Francisco van Jole voor de forumtitel.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Rutger Castricum en dat hele geenstijl mag dan vrij misselijk en vooral inhoudsloos zijn, alles en iedereen bij dat Joop.nl is nog een paar tikkies erger natuurlijk. Een zeldzaam gecensureerde, nare site. Die hebben echt massaal Noord-Korea aangemoedigd bij het WK.
haha, wat een onzin. Het zijn wel jongens die nogal graag overdrijven, maar het valt allemaal best mee hoor.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou, nee, dat valt niet mee. Voor de duidelijkheid; ik heb daar een tijdje gereageerd en merkte dat reacties soms gewoon niet werden geplaatst. En dan niet reacties met gescheld of zo, of off-topic geleuter (zoals dit
) maar hele normale volwassen analyses.
Saillant voorbeeld, toen het ging over objectiviteit van media heb ik een uitgebreid stuk geschreven met daarin de zinsnede dat 'veel media subjectief zijn, of ze nu Volkskrant, Telegraaf, Geenstijl of Joop heten'. Dat werd dus niet geplaatst, want dat was een aanval op de integriteit op Joop (ofzo). Ook liet ik eens (waarden-loos) vallen dat Joop wordt gesubsidieerd. Werd ook niet geplaatst, kreeg ik bericht van de webmaster dat Joop werd betaald door de Vara (alsof dat niet indirecte subsidie is). En meer van dat soort dingen.
Verder vond ik het destijds ook inhoudelijk teleurstellend en ook niet erg progressief (wat toch een beetje werd beloofd). Ik vind het al met al een heel naar en eng clubje, qua engheid ergens tussen de Telegraaf en Geenstijl in. Blij dat ik daar weer uitgeschreven sta, brrr.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Dat is inderdaad niet best. Moet zeggen dat ik niet zo heel bekend ben met het reilen en zeilen van de site, maar lees via via geregeld stukjes.
Is uiteraard ook typisch zo'n site die niet bepaald objectief is (zelfs in de verte niet) maar die je er goed bij kunt hebben als een soort tegenwicht.
Anyway, wat betreft die Rutger hier is het wel een gevalletje spijker-> kop .
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Verder vond ik het destijds ook inhoudelijk teleurstellend en ook niet erg progressief (wat toch een beetje werd beloofd). Ik vind het al met al een heel naar en eng clubje, qua engheid ergens tussen de Telegraaf en Geenstijl in. Blij dat ik daar weer uitgeschreven sta, brrr.
Geenstijl en Joop.nl kent haar doelgroep gewoon heel goed. Denk je nou echt dat ze zitten te wachten op een uitgebreide analyse van een reaguurder? Verder dan 'Wilders for president', 'Weggejorist' en 'Fap fap fap' en nog meer van die creatieve oneliners gaat het vaak niet.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Maar bij de lancering van Joop stelden ze dat het itt geenstijl inhoudelijk wat hoogstaander ging worden. Ik heb er weinig, zeg maar niks, van gemerkt. Ook niet dat ik daar als liberaal progressief iets te zoeken zou hebben. Maar ik kom er dus al maanden niet meer, na die slechte ervaringen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ja, die heb ik inmiddels ook wel genoeg gezien ja..!
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Die vind ik juist wel grappig, ik had het meer gehad met Wilfred Genee op een gegeven moment.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
René van der Gijp
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik vind Jack van Gelder vreselijk. Die zat zich gewoon op te geilen aan die voetballers. Bah. En dat dat kusje in de lucht naar volgens mij Gio. Ieks. En hoe hij gister sprak over de voetballers. Ja, dan worden het boefjes! Tjeemig.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja Jack is uit de kast gekomen dit WK. Was vies af en toe dat kwijlebabberige gedoe.
Ik vond Gijpie irritant, omdat hij meer blij was dat hij gelijk kreeg dat Spanje zou winnen als dat hij teleurgesteld was. Verder is die wel grappig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja Jack is uit de kast gekomen dit WK. Was vies af en toe dat kwijlebabberige gedoe.
Ik vond Gijpie irritant, omdat hij meer blij was dat hij gelijk kreeg dat Spanje zou winnen als dat hij teleurgesteld was. Verder is die wel grappig.
Hij heeft het nooit onder stoelen of banken geschoven dat de voetballiefhebber in hem hoopte op Spanje, maar hij vond het leuk voor het oranje legioen als Nederland het werd. Dat zegt alles. Gijpie
.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Dat het meer een voetballiefhebber dan een supporter is, denk ik.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Jammer was dat ja. Heb liever een beetje gekleurde analist tijdens een WK. Tuurlijk speelde Spanje mooier(ik vind het overigens saai worden na een tijd maar goed) dan Nederland, maar 5 weken bijna klaarkomen van de driehoekjes zoals Gijp deed werd wel een beetje ergerlijk. Niet nodig ook. Voor de rest is hij heel komisch en vind het een goede knakker.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Tja mm, wij denken er verschillend over dus ik ga maar niet op je post in. Maar begrijp wel dat het frustrerend kan zijn, voor een patriot als jou, om zo'n analist in een programma te horen dat je graag ziet.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haha patriot, nice one. Denk dat jij beter kan relativeren ja. 
Ik ben te fanatiek denk ik. Moet altijd even wennen dat er mensen zijn die zo rooskleurig over een ander land praten en het eigen land redelijk afkraken. En nogmaals patriot past wel bij me ja haha.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
''Voor volk en vaderland'' hangt boven je deur? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ben nog zo'n ouderwetse ja die tegen de Europese Unie stemde. 
Niks mis met een beetje vaderlandsliefde toch?
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Niks mis met een beetje vaderlandsliefde toch?
Absoluut niet, zo lang je maar niet doorslaat.