- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
CHRISTEL BRAAK,een actrice bekend van TV en film,die vooral succes had in de jaren 70/80 van de vorige eeuw,is op 53 jarige leeftiijd,na een lang ziektebed overleden.
http://www.virtual-history.com/movie/photo/pr08/large/08346.jpg Braak met Hugo Metsers in "De zwarte ruiter".
Later succesvol achter de camera in Duitsland,waar ze overleed.
IMDB:
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Schrikken.... Christel Braak was een actrice waar ik als tiener wel behoorlijk gek op was.
Echt een hele mooie, sensuele vrouw.
Na de jaren ' 80 nooit meer wat van gehoord.
R.I.P. Christel.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Weer te jong gestorven, ik kende haar niet en vreemd genoeg kan ik via google ook niet vinden dat ze is overleden?
RIP..
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
De Italiaanse regisseur Carlo Lizzani na een val van het balkon vanaf de derde verdieping. Het ongeluk gebeurde in zijn huis in Rome. De politie onderzoekt nu of er sprake is van zelfmoord.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Weer te jong gestorven, ik kende haar niet en vreemd genoeg kan ik via google ook niet vinden dat ze is overleden?
RIP..
Er stond gisteren een advertentie in de Telegraaf,die haar moeder had geplaatst...
Ze leed al jaren aan eierstokkanker:
Veilig internetten over ziekteperikelen - Archief - VK - volkskrant.nl
Vreemd genoeg is er in de media verder geen enkele aandacht aan haar overlijden besteed,terwijl ze jarenlang een succesvolle tv en filmactrice is geweest.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vreemd dat het dan alleen maar in de Telegraaf stond? Nu vandaag kan ik er nog steeds niks over vinden?
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Bij het afscheid van Giuliano Gemma :
http://i39.tinypic.com/2po15yh.jpg
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Heeft iemand een bevestiging van het overlijden van Christel Braak? De enige link die ik kan vinden is namelijk naar deze pagina op Moviemeter.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Heeft iemand een bevestiging van het overlijden van Christel Braak? De enige link die ik kan vinden is namelijk naar deze pagina op Moviemeter.
Heeft ze ook geen twitter pagina? nee ik geloof het nieuws ook nog niet echt eigenlijk..
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Overlijdensberichten Cristel Braak:
Familieberichten on-line; Overleden: Cristel Braak - online-familieberichten.nl
En hier nog een:
Familieberichten on-line; Overleden: Cristel Braak - online-familieberichten.nl
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Hij maakte o.a het prachtige La Reine Margot
Rip!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Jonge leeftijden allemaal 
Oke, 68 is niet piepjong meer maar als nog te jong vanzelfsprekend!
RIP
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
R.I.P. Patrice Chéreau
Maakte met La Reine Margot i.m.o. het beste historische kostuumdrama ooit gemaakt.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Stanley Kaufmann, filmcriticus, acteur (en ooit een van de Engelstalige dub-acteurs, die in Rome de Italiaanse films van Engelse stemmen voorzagen)
Stanley Kauffmann, Critic, Dies at 97 - Spent a Half-Century at the Movies - NYTimes.com
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Niet echt filmgerelateerd, maar toch een bekend figuur: Wilfried Martens. 13 jaar premier van België geweest en 8 regeringen geleidt. Een opvallend figuur die ook veel invloed had op Europees vlak.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Als premier heb ik hem nooit gekend, maar als voorzitter van de Europese Volkspartij heeft hij inderdaad een belangrijke en inspirerende rol gespeeld in een moeilijk Europees klimaat. RIP!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Presentator en rallysporter Bob de Jong overleden - AD.nl
De Jong werd vooral bekend als gezicht, voice-over en producer van het populaire autoprogramma De Heilige Koe bij Veronica
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
RIP Ed lauter een heerlijk karakter acteur
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Ed Lauter....wow. Geweldige kop die man en altijd fun om te zien als ouwe ijzervreter. Zo zie je ze nog zelden. Rip.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
R.I.P. Hal Needham.
In mijn tienertijd waren films als Smokey and the Badit, Hooper en The Cannonball Run verplichte kost.
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Maria Wallace (Edna uit de Simpsons) overleden.
Marcia Wallace, de stemactrice die Edna (de schooljuf van Bart) uit de Simpsons van stem voorzag, is overleden. Voor die vertolking won ze in 1992 een Emmy Award. Daarnaast was ze ook actief op tv en in theater.
Begin deze maand werd door de makers van de Simpsons gemeld dat er een personage uit de reeks zou sterven en dat de stem hierachter ooit een Emmy Award won. Nu is die lijst wel lang van personages met een Emmy-stem, maar misschien dat de makers rekening hielden met de ziekte van Marcia Wallace.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
RIP Lou Reed
Even schrikken. Een legende inderdaad.
Ataloona
-
- 734 messages
- 4258 votes
Een legende en de man achter één van mijn favoriete albums. (White Light / White Heat) Heb een groot deel van mijn muzikale ontwikkeling aan de Velvet Underground te danken.
RIP Lou Reed
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
RIP, fantastische muziek gemaakt die man.
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Net ook gelezen, toch altijd verschieten als zo'n grote naam overlijdt. R.I.P. Lou Reed
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.