- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Vascago
-
- 4798 messages
- 3593 votes
RIP Michael Clark Duncan. Veel te jong, helaas.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hier 10 mooie foto's van zijn periode als acteur.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Hartaanval neem ik aan? Ik herinnerde mij wel dat nog niet zo lang geleden hij daarvoor in het ziekenhuis was opgenomen.
Anyway: RIP en sterkte aan vrouw en kinderen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In Juli heeft ie inderdaad een hartaanval gehad, en wat vast staat is dat zijn dood hiermee in verband staat.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ja wel erg ja. Vooral als je moet terugdenken aan die emotionele scenes in The Green Mile met hem, alsof het een soort verband brengt. RIP!
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Nadat ik dit nieuws hoorde vanavond kreeg ik ineen weer zin om The Green Mile te zien. Waarschijnlijk 1 van Michael''s beste en zeker mooiste rollen.
RIP John Coffey
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
RIP Michael Clarke Duncan, één van de namen die in m'n achterhoofd wel geschikt was voor Expendables 3. Geweldig acteur en veel te jong gestorven!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
R.I.P. Michael Clarke Duncan. Ik kende hem niet heel goed, eigenlijk alleen van The Green Mile, Sin City en wat stemmenrolletjes hier en daar, maar hij was wel een fijn acteur. Jammer dat zijn carrière na zijn Oscarnominatie voor The Green Mile nooit echt een hoge vlucht heeft gemaakt.
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
R.I.P. Michael Clarke Duncan.
Echt een karaktergezicht dat hier verloren gaat
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
R.I.P. Michael Clarke Duncan. Tot nu toe was ie de enige acteur die me tranen met tuiten liet wenen... Ook z'n gastrol in Two And A Half Men denk ik af en toe aan terug. 
Was geschrokken
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes

R.I.P. MCD
Veel te jong inderdaad. Ook een prima acteur met een aantal goeie films. GM is inderdaad een mooie en zijn rol in Armageddon vind ik wel grappig.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
R.I.P Michael Clarke Duncan.
Heb niet veel van hem gezien maar z'n rol en acteerwerk in The Green Mile was fenomenaal.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Joe South, singer-songwriter of 'Games People Play,' dies at 72 - latimes.com
RIP Joe South, een grote meerwaarde op Bob Dylan's Blonde on Blonde
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Zangeres LILLIAN LOPEZ, leadzangeres van de popgroup "Odyssey" is op 76 jarige leeftijd overleden.
De zangeres overleed in een hospice aan kanker.
Odyssey had een aantal grote hits in de jaren 70/80 van de vorige eeuw,waaronder deze twee:
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Poeh dat was even schrikken. RIP Michael Clarke Duncan 
Gelukkig speelt hij in genoeg films die vaak voorbij komen. Jammer dat we niet meer van hem op het witte doek kunnen gaan zien. 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Off topic berichten over een hoax verwijderd.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Zangeres Dorothy McGuire,die in de jaren 50 enorm populair was,en samen met haar 2 zusje de groep the McGuire Sisters vormde,is op 84 jarige leeftijd overleden.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Tom Hanks toespraak over Michael Clarke Duncan.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Weet niet of deze al geplaatst is
Willem Ennes (65) toetsenist van Solution overleden
Willem Ennes, de toetsenist van Solution is donderdag 6 september 2012 overleden. Ennes begon zijn muzikale carrière in zijn geboortestad Groningen. Jarenlang was hij pianist/keyboardspeler van de popgroep Solution.
Bron, Top 40 Nieuws: Willem Ennes (65) toetsenist van Solution overleden - top40.nl

Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
R.I.P. Willem Ennes (uitstekend muzikant)
Ik herinner mij een nachtconcertje van zijn band, in het hart van Amsterdam, op een bovenverdieping, eind jaren '60.
De band kwam niet opdagen op het afgesproken tijdstip, maar pas uren later.
Tegen die tijd was het gros van de bezoekers al zo stoned dat het niemand meer iets kon schelen.
(zelfs de onvrijwillige mee-rokers waren niet meer al te helder
)
Ennes was van grote muzikale betekenis voor de toetsenist van mijn eigen band (al weet ik niet of dat wel zo'n pluspunt is, gezien het totaal andere genre)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Tegen die tijd was het gros van de bezoekers al zo stoned dat het niemand meer iets kon schelen.
(zelfs de onvrijwillige mee-rokers waren niet meer al te helder
)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Glamourfotograaf Joop van Tellingen (67) overleden
Paparazzifotograaf Joop van Tellingen is op 67-jarige leeftijd overleden, meldt RTL. In 2009 werd bij hem kanker vastgesteld waarvan hij met succes herstelde. In maart dit jaar werd de ziekte echter opnieuw in zijn lichaam aangetroffen. Volgens de Telegraaf ging het twee maanden geleden nog “stukken beter” met zijn vader.
Bron, Glamourfotograaf Joop van Tellingen (67) overleden :: nrc.nl

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Moest op fok.nl wel erg lachen om een comment over de dood van van Tellingen:

Over de doden natuurlijk niks dan goeds dus z'n fotos waren wel altijd scherp.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Filmactrice VONDELL DARR,voormalig kindersterretje,is op 93 jarige leeftijd overleden.
Darr speelde zowel in Stomme als sprekende films mee..Oa..."On Trial", "The Dummy", "the Pony Express" "Uncle Tom's Cabin" en "Scouts to the Rescue"
Vondell Darr met acteur Wallace Beery in de jaren 20.
IMDB:
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Actrice CLAIRE MALIS CALLAWAY overleed op 69 jarige leeftijd...Callaway was het best bekend door de TV-serie "The facts of life"waarin zij de moederrol speelde.

Veel op TV oa: Lou Grant, Taxi, St. Elsewhere, Falcon Crest, Murphy Brown, Picket Fences, Suddenly Susan en The Division.
IMDB:
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Acteur LANCE LEGAULT overleed op 75 jarige leeftijd...Legault was in Nederland bekend door de TV-series "The A-team","Dynasty"en "magnum"
Lance Legault in "The A-team"..
Ook was hij te zien in verschillende speelfilms zoals :'“Stripes” en “Coma.”
IMDB:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.