- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
R.I.P. Rijk de Gooijer
Kom ik net pas achter dat hij is heen gegaan.
Mooiste vond ik dat gouden kalf uit de taxi flikkeren.
Rijk de(Grootste)Gooijer doe je vriend john de groeten ,je had van mijn ook nog een Oscar uit de taxi mogen flikkeren allebeide zowel rijk als john (groot verlies)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
R.I.P. Gregory Halman. Eén van de weinigen die ons kikkerlandje representeerde in de MLB. Meer dan degelijk seizoen. Hopen dat je moordenaar snel gepakt wordt. Diep geschokt.
jester
-
- 807 messages
- 1250 votes
Acteur John Neville is zaterdag op 86-jarige leeftijd overleden. De Brit is vooral bekend van de The X-Files, waarin hij regelmatig zijn opwachting maakte als The Well-Manicured Man.
John Neville werd geboren in Engeland, maar verhuisde aan het begin van de jaren zeventig naar Canada. De acteur leed al enige tijd aan Alzheimer. Hij overleed in Toronto in het bijzijn van zijn familie.
De acteur was zestig jaar actief op het witte doek, tv en de planken. JOhn Neville was naast de in de jaren negentig populaire tv-serie The X-Files te zien in films als Baby's Day Out, The Fifth Element en Urban Legend.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
A member of the family has just informed me that the film director Ken Russell died yesterday afternoon, peacefully in his sleep.
He was 84.
Ken made his name with a series of films and fantasies about great composers: Elgar, Delius, Mahler, Liszt and more.
He went on to make feature films – Women in Love (1969) , The Devils (1971) and Tommy (1975) , always with an assertive music component and an uncomplicated narrative line.
Among many acheivement that spring to mind, he made British cinema less insular and self-concerned.
He will be widely mourned.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Van Ken Russell staan The Devils allang klaar om een keertje te bekijken. Misschien vanavond dan maar. RIP btw.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
R.I.P. Ken Russell, een regisseur waarvan ik helaas nog niets zag. Vooral benieuwd naar The Devils.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Schrijfster en actrice JUDY LEWIS is op 76 jarige leeftijd aan kanker overleden.
Judy met moeder Loretta Young.
Lewis was de dochter van de beroemde filmsterren Loretta Young & Clark Gable.
In 1938 werd Judy door de befaamde actrice Loretta Young,geadopteerd uit een weeshuis.
Loretta Young,een diep religieuze en conservatieve vrouw,werd door het keurige Amerika op handen gedragen en door deze adoptie werd ze nog populairder.
Vele jaren later kwam Judy lewis erachter dat ze geen wees was,toen ze geadopteerd werd,maar dat ze werkelijk de biologische dochter van Young was.
Young had tijdens de verfilming van de 1935 film:"Call of the wild",een relatie gehad met de getrouwde top-acteur Clark Gable en was zwanger van hem geraakt.
Omdat dit schandaal zonder twijfel de carriere's van beide acteurs had kapot gemaakt,vertok Young na de opname's van de film naar het buitenland en was zogenaamd "ziek",zodat ze niet in het openbaar hoefde te verschijnen.
Jaren later hoorde Lewis,dat heel Hollywood op de hoogte was van haar afkomst.
Ze schreef een boek"uncommon knowledge",wat een enorm succes was.
Door het boek hadden moeder Young en dochter Lewis jarenlang geen contact.
Later verzoende de dames zich en na haar dood in 2000 liet Loretta's woordvoerder weten,via een brief die Young had geschreven en die na diens dood openbaar gemaakt mocht worden, dat Lewis inderdaad haar dochter was en die van Clark Gable.
Lewis schreef een boek over haar leven,dat een enorm succes was in de VS.
Ze was ook een TV-actrice.
IMDB:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.