- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Lees net dat David Hess is overleden... R.I.P.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Horroracteur David Hess, bekend om zijn rol als Krug Stillo in Wes Craven's controversiële horrorfilm The Last House on the Left, is zaterdag 8 oktober op 69 jarige leeftijd overleden. Hess speelde naast deze bekende rol in films als House on the Edge of the Park, Bodycount en Swamp Thing. Hij was tevens een graag geziene gast op horrorbeurzen. Naast film was Hess ook actief in de muziekwereld als songwriter. Zo schreef hij onder andere nummers voor Elvis Presley in de jaren 50 en 60.
Zijn kinderen plaatsten gisteren het volgende bericht op de Facebookpagina van hun vader:
"It is with great sadness that we have said our last goodbyes to our beloved dad and friend to all. David passed away peacefully last night. The Mad Hessian lives on in his family, friends, and all of his devoted fans. Sing a song in celebration of his life."

Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
GOTEBORG - De Zweedse regisseur Daniel Lind Lagerlöf (42), ook in Nederland bekend van onder meer de Zweedse tv-detectives Beck, Wallander en Johan Falk, wordt sinds donderdag in Zweden vermist en is vermoedelijk omgekomen. Dat bevestigde een politiewoordvoerder zondag.
Lagerlöf was in een rotsachtig natuurgebied aan de kust bij Tanumshede, ten noorden van Göteborg, locaties aan het verkennen voor een nieuwe film naar een verhaal van de Zweedse misdaadromanschrijfster Camilla Läckberg. De politie heeft zondag de zoekactie naar de vermiste regisseur gestaakt en gaat ervan uit dat hij van een klif in het water is gevallen.
Enkele jaren geleden is dit in hetzelfde gebied een Noor ook overkomen. Hij werd later dood gevonden.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Schansspringer Karelin (21) overleden

Pavel Karelin heeft op 21-jarige leeftijd het leven verloren. De Russische schansspringer overleed als gevolg van een auto-ongeluk. Karelin was één van de grootste schansspringtalenten en was de hoop van Rusland op olympisch schansspringsucces op de Olympische Winterspelen van 2014 in Sochy. "Dit is een tragedie. Pavel was onze hoop voor de komende Olympische Spelen,” klinkt het bij de Russische schansspringbond.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Een RIP voor legende David Hess is hier wel op zijn plaats. Jammer zeg, had graag nog een waardige comeback van hem willen meemaken.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
MARILYN NASH,die naast Charles Chaplin de hoofdrol speelde in de film:"Monsieur Verdoux"is op 85 jarige leeftijd overleden.

IMDB:

Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Acteur GEORGE BAKER,het best bekend uit films als :' The Spy Who Loved Me, On Her Majesty's Secret Service",The Ship That Died of Shame en The 39 Steps en de TV series:"I, Claudius:" en The Ruth Rendell Mysteries",waar hij de rol speelde van Chief Inspector Wexford is op 80 jarige leeftijd overleden.

_300.jpg)
Wikipedia:
George Baker (actor) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
IMDB:
thunderball
-
- 5882 messages
- 1414 votes
RIP George Baker.
Ik ken hem voornamelijk van de James Bondfilms On her Majestey's secret service en The Spy who loved me.
Take 5
-
- 433 messages
- 0 votes
Ik schrok, maar het is een andere George Baker.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12855 votes
Hmmm ... dacht even dat Robert De Niro overleden was.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Lijkt er inderdaad erg veel op, inclusief die pukkel op zijn wang...
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
R.I.P. George Baker
Te zien in een hele rits films en TV series, die ik zeer kan waarderen.
Uitstekend acteur.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Jij dacht die van 'Little green bag'? Schrok ook al.
-Rust zacht-
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Me2
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Lees net dat David Hess is overleden... R.I.P.
Zie dit nergens terug. Op imdb niet en ook op zijn eigen site niet.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Werd ermee overspoeld door de social media, op fora en zag 't op z'n Wiki page (dus ja... hmm
). Maar er zijn nu al 3 dagen lang geen berichten die het ontkrachten..
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Lees het nu ook op wiki ja. Maar verder helemaal geen bevestiging o.i.d. ergens. Raar.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zijn familie heeft dan ook via zijn facebook account het volgende laten weten. Lijkt me bevestiging genoeg.
"It is with great sadness that we have said our last goodbyes to our beloved dad and friend to all. David passed away peacefully last night. The Mad Hessian lives on in his family, friends, and all of his devoted fans. Sing a song in celebration of his life."
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Kom die tekst nergens tegen, wel een RIP op een van zijn andere facebook-pages. Vind het nog steeds erg vaag, zeker ook omdat op zijn officiële website helemaal niets staat. Zou toch dé referentie moeten zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Misschien hield hij die site zelf bij
.
niethie
-
- 7319 messages
- 7246 votes
Maffe film, maar onsterfelijk als Krug, overtuigende psycho altijd, geen onaardige songwriter ook! Jammer dat zo iemand altijd een tikje in de vergetelheid raakt. R.I.P dan maar!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.