- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
R.I.P. Steve. Creatieve man. Ik geniet nog steeds ontzettend van zijn iPod.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ben geen fervent aanhanger van de Iphone of Ipad, maar zijn creativiteit zal ongetwijfeld gemist worden!
RIP
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ben zeker geen Apple fan boy (heb ook alleen maar een iPod maar dat is een verrekt handig ding) maar zijn presentaties waren toch altijd wel iets om naar uit te kijken. Toch iemand die de technologie op een creatieve manier heeft vernieuwd, jammer dat we nooit zullen weten wat hij nog in zijn mars had..
RIP Steve Jobs
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
iPod 
Macbook 
Jammer. Zorgde voor veel opschudding en een boel nieuwe snufjes. Jammer genoeg was dat wel een gat in je portemonnee. Ben benieuwd of ze nog steeds zo sterk in de markt zullen zijn.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Charles Napier overleden.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
R.I.P. Steve Jacobs.
Ben het alleen niet eens met deze zin: 'De wereld, schrijft het bedrijf, 'is onmetelijk veel beter dankzij Steve'.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2411 votes
Niet vergeten dat hij ook de man achter Pixar is, misschien hebben mensen op een site als dit daar wat meer mee. 
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
R.I.P. Charles Napier.
Vanzelfsprekend getypecast als de hillbilly met de cowboyhoed, maar ook vaak als rechter, politieagent, gevangenisbewaker (Silence of the Lambs) en in serieuze drama's.
Goede acteur wel. Je herkende hem altijd meteen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
R.I.P. Steve Jacobs.
Ben het alleen niet eens met deze zin: 'De wereld, schrijft het bedrijf, 'is onmetelijk veel beter dankzij Steve'.
Misschien neem je het te letterlijk, maar voor veel mensen hebben zijn producten natuurlijk wel heel veel betekend. Niet voor niets dat Apple op dit moment het bedrijf dat het meeste waard is op de wereld.
beavis
-
- 6628 messages
- 14803 votes
het is weer zo'n dag
RIP Charles Napier
en ook RIP Bill Barounis, oprichter van het Griekse DVD label Onar dat veel Turkse cult/pulp van de vergetelheid heeft gered
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Misschien neem je het te letterlijk, maar voor veel mensen hebben zijn producten natuurlijk wel heel veel betekend. Niet voor niets dat Apple op dit moment het bedrijf dat het meeste waard is op de wereld.
Maar er dan van "de technologische wereld".
De wereld zou juist beter zijn zonder al die technologie. 
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
oprichter van het Griekse DVD label Onar dat veel Turkse cult/pulp van de vergetelheid heeft gered
Wereld is paar slechte films rijker.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2411 votes
Dan nog...
Oh was eigenlijk geen reactie op jou 
Tja een betere wereld is misschien wat te veel maar hij heeft wel veel belangrijke dingen bedacht.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bedankt voor alles, Steve Jobs! Mij als iPod fanaat heb je ieder geval erg blij gemaakt. Spijtig dat een creatief genie als Jobs overleden is, zeker zo jong. Ik ben overigens zeker geen Apple fanboy, maar heb wel enorm veel respect voor Jobs, dat je van niets het beste bedrijf ter wereld hebt gemaakt.
VHS1975
-
- 348 messages
- 70 votes
Striptekenaar Minck Oosterveer (50) (motorongeluk)
Net nu hij zo succesvol was, en de hoogste striponderscheiding van Nederland, de Stripschapsprijs, gekregen had.
(afbeelding)
(eerste melding v.h. overlijden afkomstig van MM user Hannibal, in strip topic))
Is dat niet bij Dordrecht gebeurd? Me ma zei laatst dat er een motorrijder (striptekenaar) was verongelukt.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
RIP, sterkte aan vrienden en familie. Steve Jobs was een geniale man, geweldige dingen gemaakt. Maar gaat het allemaal niet wat ver met die vereering overal ? Simpel bekeken is het gewoon een uitvinder van wat plastic en glaswerk.... Leuk speelgoed allemaal maar er zijn geen levens mee gered ofzo....
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
RIP, sterkte aan vrienden en familie. Steve Jobs was een geniale man, geweldige dingen gemaakt. Maar gaat het allemaal niet wat ver met die vereering overal ?
yeyo
-
- 6352 messages
- 4617 votes
RIP Charles Napier. Een acteur met veel mooie bijrollen in grote producties, maar ik zal hem vooral herinneren door zijn Russ Meyer films.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Actrice Diane Cilento is overleden. Niet als actrice maar als echtgenote van Sean Connery genoot ze bekendheid.

Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
R.I.P. Diane Cilento
Kende haar juist als actrice. (Tom Jones, the Agony and the Extasy)
Nooit meegekregen dat ze Connery's vrouw was. 
Take 5
-
- 433 messages
- 0 votes
1e ken ik wel, dus R.I.P.; 2e ken ik niet, maar ook R.U.P. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.