- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
gebeurd regelmatig geloof ik en het gaat zo snel je merkt het niet eens
Dat is wel heel erg...regelmatig zeg je? Dan zou ik maar niet te veel drinken op zo'n avond. 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Dat is wel heel erg...regelmatig zeg je? Dan zou ik maar niet te veel drinken op zo'n avond. 
ja dat is waar maar je hoort het vaak dat het gebeurt ze zeggen toch altijd blijf bij je drinken laat het niet staan als je het niet ziet.
zodat ze er niks in kunnen gooien
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Héél vreemd.
Misschien zat er wat in zijn drankje...een dodelijk stof.
Misschien de gevolgen van een alcoholvergiftiging? (Delerium)
Dat is namelijk dodelijk.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Mensen die daadwerkelijk zelfmoord plegen verkeren op dat moment in een totale andere state-of-mind. Het is dus geen kwestie van afwegen, of wel of niet denken aan anderen, of het overdenken van je leed. Ik denk dat je in een soort van trance raakt.
Dat is niet helemaal correct.
De weg naar zelfmoord is meestal een lang proces, waarbij je naarmate steeds meer weg begint te slippen. De problemen die je hebt krijgen uiteindelijk de bovenhand boven de mooie dingen in je leven. In dat proces ben je wel degelijk bewust van de gevolgen, en zit je met je gedachten ook vaak bij de mensen waar je om geeft.
Uiteraard is ieder persoon anders, dus er valt niet vaak een touw aan vast te knopen. Maar van een trance is meestal geen sprake, tenzij er zoiets verschrikkelijks gebeurd op een bepaald moment dat je er op dat moment of iets later. ook meteen een einde aanmaakt
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Laten we hier geen zelfmoord-discussietopic van maken.
Zie topictitel. 'Rest in peace'
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Jah, over t hoofd gezien ..........
Excuses.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
RIP Don Lafontaine ...
In Los Angeles is maandag filmlegende Don Lafontaine (68) overleden. Bij het grote publiek waren zijn naam en gezicht niet bekend, maar zijn stem wordt door miljoenen herkend.
Dit meldt persbureau EP. Lafontaine heeft gedurende zijn voiceover-carrière ongeveer 5000 filmtrailers ingesproken. Zijn diepe zware stem was daarbij zijn handelsmerk.
'In a world…' is de door Lafontaine meest gebruikte en herkenbare passage. Naast filmtrailers sprak hij ook duizenden commercials en tv- en radioshows in.
Don Lafontaine stierf aan de gevolgen van longproblemen.
(Mocht de naam je niet zoveel zeggen, zijn stem vast wel: http://www.youtube.com/watch?v=7QPMvj_xejg )
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
RIP Don
Zeer herkenbaar inderdaad, tot op het inrritante af. Dat je zo'n monopolie kunt bereiken door zo'n beetje álle trailers, ongeacht welke productiestudio, mag inspreken.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8166 votes
R.I.P. Don
De naam zei me niets, stem wel inderdaad.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Jammer. Ik dacht btw altijd dat het een neger was. Maar dat was de stem van Darth Vader 
R.I.P
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
"One man", "This fall", "Now"!
De man wist veel simpele oneliners prachtig te laten klinken. Ik kan me Hollywoodtrailers nauwelijks voorstellen zonder die stem, al was ik me er nooit echt van bewust dat het telkens dezelfde man was.
R.I.P.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ik hoorde dat Chris Rock het stokje gaat overnemen..
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Alsjeblieft zeg! Nee!
Doe dan maar Morgan Freeman 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Lijkt me niet slim met zijn leeftijd en huidige rijgedrag ^^
Anders begint het dalijk op de 100 meter estafette te lijken.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Beide erg goed, maar geef mij maar Hal
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
R.I.P. Don. Wat is een trailer zonder zijn stem...
p.s. die Pablo is wel briljant trouwens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.