• 178.426 movies
  • 12.237 shows
  • 34.020 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.095 votes
Profile

R.I.P.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ach, ik vind dat een korte discussie best moet kunnen als je leest dat iemand zelfmoord heeft gepleegd.

Ik heb ook tijden gehad dat ik moet depressief voelde, wie niet? Maar zelfmoord is wel je laatste redmiddel in mijn ogen. En ik vind wel degelijk dat je na moet denken over de gevolgen. Jij bent dood en zal niks meer merken, je familie, ouders, vrienden etc zullen altijd vragen houden. Hoe konden ze het tegenhouden, is het hun schuld?

Kijk, heb je een chronische ziekte, dan kan ik het snappen. Je hebt dagelijks pijn of andere zeer vervelende klachten. Ik las gister dat een Belg zijn huis opgeblazen had en hijzelf en zijn pa waren dood. Reden? Vrouw en kids waren weggegaan na een fikse ruzie ofzo. Goede reden?

Maar goed, misschien maar beter dit ergens anders te bespreken of helemaal niet.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Zelfmoord plegen is laf...

ik geef je het maar te doen, in veel gevallen wel egoistisch.

edit. zag kapp zn bericht te laat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Same for me, las na de post pas Karpeuter. Hopelijk mag de mijne toch nog blijven staan.

Quaest

• 1314 messages
  • 1733 votes

R.I.P.

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

Dutchfan wrote:

Acteur Mark Priestley pleegt zelfmoord.

.

Priestley is overigens van de 22e etage van een flatgebouw gesprongen.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Mensen die daadwerkelijk zelfmoord plegen verkeren op dat moment in een totale andere state-of-mind. Het is dus geen kwestie van afwegen, of wel of niet denken aan anderen, of het overdenken van je leed. Ik denk dat je in een soort van trance raakt.

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

R.I.P.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Dit is dan weliswaar geen beroemdheid, maar het is toch wel vrij opmerkelijk en bizar. En ook nog toevallig waar ik vandaan kom.

Man ligt negen maanden dood in huis

AMSTERDAM - Een inwoner van een appartementencomplex in Geleen heeft waarschijnlijk zo'n negen maanden dood in zijn woning gelegen. Schilders troffen het stoffelijk overschot van de man donderdag aan tijdens werkzaamheden.

Het lichaam is vermoedelijk de 80-jarige bewoner van de woning in de Van Goyenstraat. De politie denkt dat de bejaarde man rond kerstmis vorig jaar is overleden. Het lichaam verkeert in verregaande staat van ontbinding, zo meldt Dagblad De Limburger vrijdag.

Bewoners van het appartementencomplex hebben geschokt gereageerd. "Het is vreselijk dat zoiets in deze tijd kan gebeuren. Niemand heeft iets gemerkt of geroken", aldus een van de omwonenden in de krant.

De man werd niet gemist omdat buurtbewoners dachten dat hij in een verzorgingshuis was opgenomen.

Bron: www.nu.nl

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Dat komt toch best vaak voor, dat mensen maanden dood in hun huis liggen zonder dat iemand het merkt.

De buren merken het nooit, zelfs de postbode niet? Ik bedoel dat je als posbode toch wel moet merken dat de post zich opstapelt. En de buren zouden toch wel na een week moeten merken dat ze hun buurman helemaal niet meer horen/zien.

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

Lijkt me een verschrikkelijke manier om te sterven, zo alleen en dan ook nog te liggen verotten zonder dat er ook maar iemand is die het merkt. Hoop niet dat het zo ook ooit bij mij zal gaan.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

hoe is het mogelijk niemand die je mist

niemand die zich het afvraagt zelfs na 9 maanden niet

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

Misschien was hij wel mensenschuw en leefde hij is complete isololatie maar dan nog moeten er mensen geweest zijn die toc wisten dat hij daar woonde.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

606 wrote:

Waarschijnlijk had de arme man geen familie meer.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

klute89 wrote:

De buren merken het nooit, zelfs de postbode niet? Ik bedoel dat je als posbode toch wel moet merken dat de post zich opstapelt. En de buren zouden toch wel na een week moeten merken dat ze hun buurman helemaal niet meer horen/zien.

Die buren zijn inderdaad een beetje gek. Je moet inderdaad toch wel merken dat er niemand thuis is. En soms komen er ook mensen aan de deur (met oud en nieuw bijvoorbeeld de krantenjongens voor de fooi) etc. Blijft vreemd.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

JohnWilliams wrote:

(quote)

Waarschijnlijk had de arme man geen familie meer.

ja kan goed zijn maar toch er waren toch wel mensen die contact met hem hadden.

en ja mensenshuw kan ook goed

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

606 wrote:

zit nu een boek te lezen over seriemoordenaars, in het boek staat geschreven dat het 4 jaar geduurd heeft voor de familie hun dochter als vermist heeft opgegeven.

Mary_Shaw

• 238 messages
  • 39 votes

erg!

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Zeg dat wel.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Leland Palmer wrote:

R.I.P iedereen.

Loop je nou niet een beetje op de zaken vooruit?

Wat een lompe onnodige discussie hierboven trouwens.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Goodfella_90 wrote:

Loop je nou niet een beetje op de zaken vooruit?

Hmm, jah inderdaad. Vergeten erbij te zetten dat het degenen van de laatste tijd betreft die ik gemist heb

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

Wat een lompe onnodige discussie hierboven trouwens.

Lomp? Onnodig?

Ik vind wel als je die verhalen leest in de krant, dat dat wel te denken geeft.

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

Precies, zo zou jij ook niet dood gevonden willen worden neem ik aan ?.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Lijkt me niet nee.

Quaest

• 1314 messages
  • 1733 votes

Omg erg!

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

niethie wrote:

Precies, zo zou jij ook niet dood gevonden willen worden neem ik aan ?.

Ik denk dat het mij op dat moment koud laat...

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

geen bekendheid geloof ik maar wilde het wel even melden

eerste bericht

Andre was de avond voor zijn dood wezen stappen. Toen zijn moeder hem de ochtend daarop wakker wilde maken reageerde hij niet. Zij belde direct een ambulance, maar het bleek al te laat.

Het is nog onduidelijk waaraan Andre is overleden. Op dit moment wordt er sectie verricht op zijn lichaam om meer duidelijkheid te krijgen.

2de bericht

Één week na zijn plotselinge dood is de 20-jarige zoon van Dr Dre begraven. De rapper heeft zijn zoon zelf naar zijn laatste rustplaats gedragen.

n totaal namen meer dan 200 gasten afscheid van Andre Young Jr.

Het is nog onduidelijk waaraan Andre is overleden. Nadat hij, na een avond stappen, door zijn moeder dood in bed werd gevonden, is er sectie verricht op zijn lichaam. De uitslagen daarvan moeten binnenkort meer duidelijkheid geven.

R.I.P

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Héél vreemd.

Misschien zat er wat in zijn drankje...een dodelijk stof.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

JohnWilliams wrote:

Héél vreemd.

Misschien zat er wat in zijn drankje...een dodelijk stof.

gebeurd regelmatig geloof ik en het gaat zo snel je merkt het niet eens

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

RIP

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

RIP

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.