- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Peter Fonda (79) overleden.
https://pmcvariety.files.wordpress.com/2014/07/unadjustednonraw_thumb_f37.jpeg?w=997&h=560&crop=1
Meeste zullen hem kennen van Easy Rider en Ulee's Gold.
Broer van Jane, zoon van Henry en vader van Bridget.
thunderball
-
- 5880 messages
- 1414 votes
Ai! Er gaan er veel de laatste tijd.
Fonda legendarisch met maatje Hopper in Easy Rider, maar wat recenter ook erg goed in The Limey.
R.I.P. Mr. Fonda.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Weer zo'n icoon dat wegvalt.. Ik wist wel niet dat hij de jongere broer was van Jane Fonda, ik dacht dat hij de oudste van de twee was.
i.Ron S.
-
- 255 messages
- 2735 votes
R.I.P. Peter Fonda, raar genoeg heb ik donderdagavond Easy Rider bekeken(om nog wat in de woodstocksfeer te raken)
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
In Memoriam Richard Williams (86) Canadese animator en drievoudig-Oscar winnaar.
timmienoelie
-
- 1518 messages
- 4265 votes
Damn, onlangs the Wild Angels en The Trip opgezet. The Hired Hand was ook al zo'n meesterwerk van zijn hand. Hollywood verliest de koelste slungel die het zilveren scherm ooit sierde.
Maarten0402
-
- 802 messages
- 533 votes
Ook weer pas achter gekomen en zag het nog niet in dit topic, dus met terugwerkende kracht: RIP Peggy Lipton Augustus 1946 ̶ Mei 2019.
Norma Jennings van Twin Peaks... Overleden aan de gevolgen van kanker.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hollywood verliest filmcomponist (50) bij crash in Alpen, ook vrouw en baby komen om |AD.nl
De bekroonde en in Hollywood bekende filmcomponist Jonathan Goldstein (50) is zondag bij een vliegtuigongeluk in de Zwitserse Alpen overleden. Ook zijn vrouw en baby kwamen bij de crash om het leven. Goldstein werkte als componist en producent onder andere samen met topregisseur Martin Scorsese en won in 2007 een grote prijs voor zijn bijdrage aan de BBC/HBO-film Primo.
Voor filmmakers en acteurs binnen Hollywood is Jonathan Goldstein een bekende naam. Hij verwierf vooral bekendheid met zijn bijdrage aan Cape Fear, de Hollywood-kaskraker uit 1991 waarin Robert De Niro, Nick Nolte en Jessica Lange hoofdrollen speelden.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Actrice Valerie Harper (80) mag in dit (levendige) topic niet ontbreken...
PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
Franco Columbo (78); meervoudig Mr. Olympia-winnaar, Mr. Universe, trainingspartner en boezemvriend van Schwarzenegger en natuurlijk ook een aantal maal te zien in films, zoals in Conan the Barbarian, the Running Man en the Terminator.
Al moest je daarvoor meestal wel eens twee keer goed kijken. In the Terminator speelt hij de infiltrant die de schuilplaats van het verzetsleger aan flarden schiet. Het bewijs dat die endo-skeletten niet allemaal Schwarzeneggers waren in de eerste film.
Ik dacht dat op die leeftijd het moment gekomen was om in vrede te gaan, maar hij schijnt tijdens een stukje zwemmen te zijn verdronken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
In Memoriam Carol Lynley (77)
Bandit
-
- 607 messages
- 4021 votes
Alweer een jaar geleden dat mijn jeugdheld overleed op 82 jarige leeftijd?
RIP Burt Reynolds
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Godverdomme...
https://pitchfork.com/news/daniel-johnston-dead-at-58/
Zit echt met een brok in m'n keel hier. Zo een puur en kwetsbaar persoon. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
RIP Daniel Johnston
Fantastische documentaire: The Devil and Daniel Johnston (2005)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Beverly Hills 90210-acteur Brian Turk overleden aan hersentumor | AD.nl
Brian Turk is vooral bekend van Beverly Hills 90210, maar hij speelde ook bijrollen in een groot aantal hitseries, als Saved by the Bell, ER, Buffy the Vampire Slayer, Carnivale en Two and a Half Men. Ook speelde hij in films als The Lost World: Jurassic Park en American Pie 2.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oud-voetballer Fernando Ricksen (43) overleden | NOS
Documentaire te zien op Videoland: Fernando Ricksen - De Finale Strijd (2017)
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Ik ben wel erg geschrokken van die liquidatie van Derk Wiersum... 
Graaf Machine
-
- 9792 messages
- 1412 votes
Fernando Ricksen. Je ziet het al jarenlang aankomen, en toch is het schrikken als je het leest. 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Ik ben wel erg geschrokken van die liquidatie van Derk Wiersum...
Ik ook, het is echt bizar. Hoe kom je op het idee.
Laat ook 2 jonge kinderen na...
R.I.P.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Fernando Ricksen. Erg wat hij heeft meegemaakt die afgelopen 6 jaren. Gelukkig hoeft hij nu niet meer te lijden. Rust zacht ?
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
R.I.P Sid Haig.... 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Het zat er aan te komen aangezien het al echt slecht met zijn gezondheid ging, maar toch weer zo'n icoon dat ons verlaten heeft. Nu ben ik zeker benieuwd naar Three From Hell.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ohnee Sid
las tijdje terug nog iets omtrent een ongeluk. Maar helaas. Rust zacht Sid en bedankt voor al het moois.
Bob Gray
-
- 1222 messages
- 2045 votes
Spijtig nieuws.. Sid was een held in al z'n (kleine) rollen. Spaulding blijft voor mij één van de tofste horrorkarakters van de afgelopen 20 jaar. RIP
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.