• 178.104 movies
  • 12.217 shows
  • 33.988 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.225 votes
Profile

R.I.P.

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

De Britse acteur SAM KELLY is na een lang ziekbed op 70 jarige leeftijd overleden.

De acteur was in Nederland het best bekend door de TV-Serie "Allo,Allo!waar hij de rol van Captain Hans Geering vertolkte.

http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20120731084942/nighthawk-alloallo/images/0/02/Hans_Geering.jpeg

Sam Kelly was te zien in zo'n 100 films en TV-series:

IMDB:

Sam Kelly - IMDb

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTCcXdw6pjeLeJGWk97nXWleBcXTQLwsQdmXYsoRclrPWX2JNgm

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Recentelijk heel 'Allo 'Allo gezien. Zijn Hitler groet kon altijd een lach op men lippen toveren. Vreemd genoeg nooit in iets anders gezien, maar dat is ook niet nodig met zo'n legendarisch personage als Hans geering;

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

'American Top 40' host and Radio Legend Casey Kasem Dead at 82 | Music News | Rolling Stone - rollingstone.com

Fuck, Kasem heeft als stem van Shaggy uit Scooby-Doo zo'n enorm deel van mijn jeugd gevuld..

De omstandigheden rond zijn ziekte waren sowieso al schrijnend (o.a. een rechtszaak tussen de kinderen van zijn eerste huwelijk en zijn tweede vrouw), maar de manier waarop (de rechtszaak ging vooral over het feit dat zijn kinderen Kasem begeleid wouden laten sterven terwijl zijn vrouw dat niet wou) is zowaar nog schrijnender. Misschien is het maar beter dat hij eindelijk van zijn lijden verlost is. Hij had Parkinson gekregen, was aan het dementeren, ... Dat wens je niemand toe.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

RIP Sam Kelly ('tler!' ) en Casey Kasem.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wel creepy dat nu de regisseur en een acteur van Cop vs Killer dood zijn.

R.I.P

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

In memoriam Nick Nostro (Nicola Nostro) (83) Italiaans regisseur.

Nick Nostro - IMDb

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Je weet dat de dag een keer gaat komen, maar als het dan zover is, is het toch even slikken... RIP Eli Wallach (98).

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik heb vorige week nog The Magnificent Seven gezien. Van de grote rollen schiet enkel nog Robert Vaughn over... Mooie leeftijd, maar toch wel jammer. R.I.P. Eli Wallach!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mooie rollen van Wallach in the Good, the Bad and the Ugly en in the Holiday.

RIP

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

RIP Eli Wallach

Hier nog dagelijks te zien op MovieMeter

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Toch wel een legende die verdwijnt, al heeft die met 98 jaar er wel een erg mooie leeftijd opzitten.

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

In memoriam Eli Wallach, onvergetelijk...

http://i59.tinypic.com/14mw21w.jpg

http://i58.tinypic.com/9baw3p.jpg

http://i61.tinypic.com/bfnosx.jpg

Eli Wallach tijdens een draaipauze v.The Misfits, met Marilyn Monroe

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

In memoriam Eli Wallach

Geweldig dat hij tot op het laatst nog bleef acteren in wat voor rolletjes dan ook. Zijn bescheidenheid blijkt eigenlijk uit de gesigneerde kaarten die Brix hieronder heeft afgebeeld: hij signeert met zijn naam èn personage (mocht men hem niet kennen).

MRDammann

• 661 messages
  • 3560 votes

Zag laatst nog The Good, the Bad and the Ugly en ook nog Mystic River. Legende.

R.I.P.

Roger Thornhill

• 6012 messages
  • 2446 votes

Een legende, heel verdrietig. R.I.P.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Vooral mooi dat hij tot op hoge leeftijd heeft kunnen spelen, heeft vaak gezegd dat hij tot zijn dood door wilde gaan, zijn laatste rollen zijn van vier jaar geleden. Waarom zou je ook niet doorgaan als je er lol in hebt? Ik zal 'm vooral ook herinneren omdat zo'n lekker sprekende kop had.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

R.I.P.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mooie man, mooie rollen gespeeld

R.I.P Eli

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

RIP Eli, je was geweldig.

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

R.I.P. Eli Wallach en bedankt voor de onvergetelijke rol in mijn favoriete film aller tijden. Fantastische rol zelfs en daarom is het ook vanaf het begin op moviemeter mijn avatar op moviemeter geworden. Ik wist dat dit moment ooit ging komen, maar dacht dat hij misschien de 100 wel zou halen.

Fantastisch leven gehad, 66 jaar getrouwd en tot aan zijn dood ook altijd behoorlijk gezond geweest. Zo hopen we allemaal oud te worden. Het ga je goed beste Eli!

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

Vaarwel Eli Wallach, Ik zal je altijd herinneren als Tuco in een van de beste films allertijden.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

"The Ugly" voor altijd, rip.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

In memoriam Eli.

Vooral erg dankbaar voor The Misfits. Om te zeggen dat ik triest wordt van dit bericht? Nee. Heeft een prachtig leven gehad.

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

Vreselijk nieuws dat van Eli Wallach. Zijn rol in the Good, the Bad and the Ugly is onvergetelijk. Een groot acteur verlaat ons.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Vreselijk nieuws wil ik dit niet noemen. Hij is oud geworden en heeft een extreem lange carrière achter de rug, die weinig hem nadoen. Misschien is slechts één rol legendarisch: Tuco in The Good, the Bad and the Ugly, maar dat is er dan ook meteen van een enorm statuur. Het is een zeldzaam echt grote rol (een hooofdrol, stiekem) die hij kreeg. Maar in veel kleine rollen was hij altijd de moeite. Erg fijne acteur. Rust in vrede, Eli Wallach.

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

In memoriam : Jacques Bergerac (87) acteur

Jacques Bergerac - IMDb

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Ik doe mee met de trend, stoor me al tijden aan rip, ik denk ook niet dat je 'rust' na de dood.

Misschien ook tijd om de topictitel aan te passen?

In memoriam:

Jacques Bergerac en Eli Wallach

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Dat klinkt inderdaad beter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.