- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Gmail
Gmail
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik heb er ook nog 5 om weg te geven, maar de schaarste blijkt een beetje over te zijn.
REGENCY
-
- 73 messages
- 339 votes
Ik heb een gratis account van YAHOO met 250 mb, is mij genoeg voor een online mailboxje.. En iedereen kan er één aanvragen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik krijg vandaag 14 persoonlijke mailtjes binnen in mijn GMail bestemd voor iemand anders. Iemand met een @home adres. Ik snap niet hoe dit in mijn mail terecht komt, volgens mij is Gmail zo lek als een zeefje... Ik heb alles maar doorgestuurd, het waren best belangrijke dingen, uitnodigingen voor vergaderingen en een factuur van een reisbureau... vreemd hoor 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Zojuist een reactie teruggekregen:
sorry jeroen ik heb het verkeerde gmail adres ingetoetst .
missien zijn we wel familie.
nog bedankt dat je ze terug gestuurd hebt en de fout ligt geheel bij mij en
niet bij de mailprovider.gr.
Gmail onterecht beschuldigd...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Natuurlijk, wat dacht je dan.
Toch blijf ik het raar vinden dat een mailtje gericht aan
[email protected] aankomt bij emailadres [email protected].
jurriaandvm
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo
Wil IEMAND mij een Gmail uitnodiging sturen op mijn emailadres want ik word écht gek van die 2 mb van hotmail, want ik moet foto's ontvangen en die passen niet in mn hotmail
alsvast bedankt
KeyserSose
-
- 43 messages
- 359 votes
Nog iemand een gmail-account voor mij svp? Ik ben erg benieuwd en kan het goed gebruiken (zoals velen waarschijnlijk). Alvast bedankt. Mailen naar: [email protected]
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Rechtsboven staat een link "invite * friends to Gmail" als die er niet staat heb je geen uitnodigingen weg te geven, die zul je tzt wel ontvangen.
ichithekiller
-
- 3 messages
- 2 votes
Hallo beste gelukkige G-mail bezitters...is er misschien iemand die mij aan een G-mail account kan helpen? Ik kan het namelijk erg goed gebruiken. Helaas is er niemand in mijn vriendenkring die een account heeft, dus probeer ik het maar bij deze. Mijn dank zal zeer groot zijn!
ichithekiller
-
- 3 messages
- 2 votes
oh ja: mijn mailadres! [email protected]
Jantje
-
- 3 messages
- 1 votes
Hallo, nu ik al die oproepjes voor een Gmail-account lees: heeft iemand voor mij een uitnodiging? Alvast ontzettend bedankt...
Jantje
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Deze drie zijn nog ongebruikt uit mijn laatste lijst:
http://gmail.google.com/gmail/...
mai666
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo kan er iemand mij een Gmail invitation doorsturen.
mijn e-mail is : [email protected]
Alvast bedankt
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Deze drie zijn nog ongebruikt uit mijn laatste lijst:
http://gmail.google.com/gmail/...
Hé, ik wist niet dat dat kon, url's geven.
Wel grappig trouwens dat er nu allemaal niet-MM'ers speciaal voor deze topic de site bezoeken 
Now, its account creating powers are all gone.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
1000. Als er iets bekend is over gmail, is dat het wel.
t_v_b
-
- 296 messages
- 734 votes
Wie wil een inbox bij hotmail van 250mb???Het is onwaarschijnlijk maar werkt echt heb het zelf ook
Ik heb hier een handleidig hoe:
1. Klik ff op instellingen rechtsboven in je hotmail venster(makkelijkst om in een nieuw venster te openen met rechter muisknop!!).
2. Als je in het instellingenmenu zit op prive klikken, en dan mijn profiel.
3. Daarna stel je bij land in: Verenigde Staten
4. Als staat: Florida
5. postcode: 33332
6. Klik op bijwerken (p.s. je moet ouder zijn als 13 jaar!!!)
7. Ga nu in het instellingen; mijn profiel-menu en klik op: Taal
8. Zet hem op engels en klik op OK
9.Hierna moet je de volgende link kopieeren naar je adres-balk...
http://by17fd.bay17.hotmail.ms...
druk daarna telkes doorgaan tot je bij het schermpje van "close accounts" komt...
10. Klik nu op "Close Account"
11. Ga nu weer terug naar www.hotmail.com, en log in met je oude adres en wachtwoord
Je krijgt nu bericht dat je gereserveerde account is geactiveerd.
Je zal ook een aantal vragenlijsten moeten invullen met aanbiedingen van Hotmail.com, deze kun je gewoon invullen naar eigen wens.
Klaar!
Je inbox is nu 25mb, en als het goed is staan al je mailtjes er nog gewoon in.
Je kan je taal en adres nu weer gewoon terugzetten, maar je word aangeraden hier nog ongeveer een maand mee te wachten.
Het mailtje dat je van hotmail krijgt verkondigd namelijk dit:
You may notice that your storage meter for your e-mail inbox only says 25 MB instead of 250 MB. Please allow us at least 30 days for us to bump up your storage to the complete 250 MB.**** It is important to check your inbox regularly during this time.
Dit betekent dat je op dit moment nog maar 25 mb hebt, en dat het ongeveer 30 dagen duurt om het naar 250mb te converteren. in deze periode is aangeraden regelmatig je inbox te checken.
Ik heb zelf ook even gewacht met het terugzetten en had binnen 2weken 250 mb!!!
t_v_b
-
- 296 messages
- 734 votes
In het verloop van dit jaar zal iedere hotmail gebruiker 250 mb krijgen dat zijn de plannen van hotmail. Maar in de VS had men dit al eerder.
Ik had dus geen zin om te wachten!!!!
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Heb dit pas ook gedaan. 250 MB heb ik voorlopig wel genoeg aan (zit nu nog op 25 trouwens, zal wel veranderen binnenkort)
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Handige tip
.
Ik vond het al zo irritant dat het voorlopig alleen voor Amerikanen gold.