• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Mozilla Firefox

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hoe doe je dat Yak, dat 'prefetchen' ?

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

kappeuter wrote:

Hoe doe je dat Yak, dat 'prefetchen' ?

Ik kan het zelf niet controleren op mijn Win98-bak, maar als je '/prefetch:1' (zonder aanhalingstekens) tikt achter het pad in properties, zou het moeten werken. Dus dan wordt het pad zoiets als "C:|Program Files|Mozilla Firefox|firefox.exe" /prefetch:1

Overal waar hierboven een | staat moet een backslash komen. Ik neem aan dat het pas werkt na een herstart.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Over die popups in Explorer, daar zal het wel snel mee gedaan zijn. Over een weekje of wat heeft iedereen Service Pack 2 in z'n Windows Update staan, en heeft Explorer ook een popup-block.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

...en worden de pop-ups compleet vervangen door irritante flash, zoals ook op IMDB/Allocine.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je zou inderdaad een flashkiller voor bepaalde sites moeten hebben.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Gewoon geen flashplugin installeren.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ja, maar dan kun je ook geen spelletjes meer spelen

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

FisherKing wrote:

Ja, maar dan kun je ook geen spelletjes meer spelen

herkenbaar probleem

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Aha, thx! Die was me nog niet opgevallen.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ja, dat was 'm. Ik kreeg 'm niet meer gevonden.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Kijk, dat zijn nou tips waar je iets aan hebt

Thanks!

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

tovenaar wrote:

Dan ga ik dat eens proberen (die full blown shit van Mozilla)! Ook for free? En heeft dat ding een Calendar?

Daar hebben we 'm dan: de calendar-applicatie Mozilla Sunbird, te installeren als plugin in Mozilla en Firefox en ook te gebruiken als losse applicatie. Het is nog in beta-stadium dus nog niet geheel bugvrij.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Met enige regelmaat krijg ik een zeer irritante pop-up van Netscape, waarin gebruikersinfo wordt gevraagd. Ik heb nog nooit Netscape gebruikt, oid.

Als ik die 'cancel' sluit FireFox af. Het kreng trekt zich niks aan van firewalls etc.

Nog meer FireFox-gebruikers die daar last van hebben? Oplossing?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Die popup krijg je omdat Firefox crasht. Eén keer doen wat 'ie vraagt, paar keer op "next", en je kunt 'm uitschakelen.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Ah, Mooi! Bedankt

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik heb de laatste dagen dat ik een paar foutmeldingen per dag van FF krijg: Connection timed out when attempting MovieMeter.nl. Zoiets dergelijks. Gewoon op OK klikken en nog 'ns je link aanklikken.

Wie heeft dit ook ?

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Ik heb dat ook regelmatig.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Het duurt wel eens een beetje lang om op MM te komen, maar dat komt slechts af en toe eens voor.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Twee url's waar je mensen heen kunt sturen als je niet geloofd wordt wanneer je zegt de IE klote is:

BetterBrowser.org

BrowseHappy.com

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik vond die link die Jordy laatst postte overtuigender.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Vooruit, als we dan toch links aan het posten zijn dan kan dit artikel uit de NYTimes er ook nog wel bij. Bemoedigend dat ook de eh.. 'gewone' kranten nu aandacht beginnen te besteden aan de opmars van IE-alternatieven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Voeg een 'close-button' toe aan de tabs in je browser:

http://extensionroom.mozdev.or...

Het sluiten van tabs gaat nu een stuk gemakkelijker. Het is een klein, sober vormgegeven x-je. Niet lay-out verpestend iig.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

kappeuter wrote:

Voeg een 'close-button' toe aan de tabs in je browser

Kewl! Zat ik al op te wachten sinds Safari met zo'n button kwam en hij bij Firefox maar uitbleef.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Voor mensen die drie mousebuttons hebben, je kan het zo instellen dat je tabs kan sluiten door op de middelste button te klikken. Het wordt zelfs nog handiger wanneer je ook de "open link in new tab" functie op die knop zet.

Verder staat helemaal rechts toch ook al een "sluit tab" kruisje ?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik vind zo'n kruisje bij de tab zelf veel handiger.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hoe stel je die middelste button in OH ?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Onderhond wrote:

Voor mensen die drie mousebuttons hebben, je kan het zo instellen dat je tabs kan sluiten door op de middelste button te klikken. Het wordt zelfs nog handiger wanneer je ook de "open link in new tab" functie op die knop zet.

Is dat niet standaard zo? Met de middelste muisknop kan ik tabs openen en sluiten, erg handig, en ik heb niets aan de instellingen veranderd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Soms laadt een enkel plaatje niet als je een bepaalde pagina bezoekt. Je kunt uiteraard een reload doen, of view image en dan terug gaan naar de pagina, maar er is ook de 'Showimage' extensie voor Firefox.

http://showimage.mozdev.org

Als je die installeert heb je onder de rechtermuisknop naast view image nu ook show image.

Ik vind het wel handig.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Down them All is ook erg handig als je bijvoorbeeld 40 plaatjes op 1 pagina wilt downloaden.

http://update.mozilla.org/exte...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.