• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.642 votes
Profile

R.I.P. #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb enkel Cría Cuervos (Film, 1976) gezien. Die vond ik wel aardig.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Actrice Marijke Merckens overleden op 83-jarige leeftijd | AD.nl

AD wrote:

Actrice Marijke Merckens is overleden, meldt haar familie woensdag. Merckens werd in de eerste helft van de jaren zestig op slag een bekendheid, als sidekick van Wim Sonneveld, een van de grootste cabaretiers en zangers van de afgelopen eeuw. Ze was zijn vleugeladjudante tijdens de eerste van zijn drie legendarische onemanshows, nadat hij haar had ontdekt toen ze werkte als scriptgirl voor de Vara.

Haar tv-debuut was in de beroemde tv-serie voor kinderen over Pipo de clown (Pipo en de waterlanders). Een andere kinderserie waaraan ze meewerkte was De Zevensprong. Ze zong ook met Trea Dobbs en Ria Valk in de tv-shows waarin Rob de Nijs centraal stond. Op tv was ze verder te bewonderen in producties als Villa des roses, Mensen zoals jij en ik, Moordspel, Oppassen!, Ha, die pa!, Medisch Centrum West en In de Vlaamsche pot.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

In Memoriam Marijke Merckens (ooit een beetje crush)

https://imgbb.com/

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Rachel Welch (82) na kort ziekbed overleden.

Zestiger jaren sekssymbool door rollen in Fantastic voyage en One million years B.C.

https://m.media-amazon.com/images/I/61f5fXz2ODS._AC_SL1500_.jpg

Onsterfelijk gemaakt als pin-up poster in Shawshank redemption.

bron

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

R.I.P. Raquel Welch...

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Ach jee. Altijd een adembenemende verschijning gevonden. R.I.P

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Net was Ab Zagt op de radio over Raquel Welch, die kraakte haar alleen maar af en beweerde dat ze in geen enkele goede film heeft gespeeld. Nou lijkt me dat ook wel heel overdreven, heb sowieso wel een paar toffe westerns met haar gezien.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Het is alom bekend dat Ab Zagt een lul is

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

ZAP!

• 5458 messages
  • 3624 votes

Richard Belzer, Extraordinarily Smart-Ass as a Comic and a TV Cop, Dies at 78

“He had lots of health issues, and his last words were, ‘Fuck you, motherfucker,'” Scheft said.

R.i.p..

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Ik lees dat Tom Sizemore voor zijn leven ligt te vechten na een aneurysma/hersenbloeding. Hopelijk blijft hij verder nog even weg uit dit topic, en is de berichtgeving wat overdreven.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

John Milton wrote:

Ik lees dat Tom Sizemore voor zijn leven ligt te vechten na een aneurysma/hersenbloeding. Hopelijk blijft hij verder nog even weg uit dit topic, en is de berichtgeving wat overdreven.

Wat te denken van acteur Julian Sands (A Room with a View, Naked Lunch, Boxing Helena), die al weken wordt vermist.

bron

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Ja heel verdrietig. Hoop dat ze die snel vinden, familie zal hard toe zijn aan het verlossende woord…

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Dat is inderdaad een drama.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Postuum - Jan Krol (1962-2023) - Jeugdacteur die uit de schaduw van Bartje stapte en – onder veel meer – zijn eigen kindercircus begon - de Volkskrant

Volkskrant wrote:

Jarenlang had Jan Krol er de pest aan dat hij steeds werd herinnerd aan zijn rol als Bartje ‘ik bid niet voor bruune boon’n’ Bartels. Maar hij liet het achter zich en werd een ‘kunstenaar in contact’ met kinderen en ouderen.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

John Milton wrote:

Ziet er erg slecht uit.

bron

ZAP!

• 5458 messages
  • 3624 votes

R.i.p. Tom Sizemore.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.