• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.163 votes
Profile

R.I.P. #2

Maarten0402

• 802 messages
  • 533 votes

Holy... ok dan. Hoe irritant ik het ook wel eens kon vinden. Toch een dingetje. Wie kent het niet?

RIP Pierre Kartner/Vader Abraham.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

hoeft ie zich ook geen zorgen meer te maken om die arabieren.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De Clown heeft hij geschreven voor Ben Cramer. Zo leer je nog weer wat op zo'n dag.

Ook vertaalde Kartner een Frans nummer voor hem dat werd uitgebracht onder de titel De Clown.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stemacteur Kevin Conroy bekend van uiteenlopende Batman-vertolkingen overleden - Tweakers

Fijne stem had hij, heb veel van zijn Batman vertolkingen gehoord/gespeeld.

KenroKuen72

• 42 messages
  • 18 votes

Na Thuy Trang nu ook Jason David Frank overleden, allebei leden van de originele Mighty Morphin Power Rangers

R.I.P. Jason David Frank

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Irene Cara is overleden. Ze was bekend als Coco in de film Fame waarvoor ze ook het titelnummer zong. Later schreef en zong ze de titelsong van de film Flashdance. Irene Cara werd 63 jaar.

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BZjBlMzkyYTctMjkxYi00OGJjLTkzMjYtMmJjNjAxNzgyNmQ2XkEyXkFqcGdeQXVyODkyNDY1MDM@._V1_.jpg

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

RIP

Dievegge

• 3172 messages
  • 8194 votes

Als een van de weinige openlijke fans van Fame betreur ik dit. Het is een van de betere films uit de vroege jaren '80, met een fenomenale prestatie van Irene Cara. Wanneer ze Out Here on My Own zingt, gaat dat door merg en been. Uiteraard werd hij bespuwd door de bevooroordeelde critici. De doodsoorzaak is blijkbaar nog niet bekend gemaakt.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Davide Rebellin is tijdens het fietsen verongelukt. Vreselijk hoor, de man was pas net gestopt met zijn professionele carrière.

51 jaar slechts geworden.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

rip christine mcvie

ghostman

• 5740 messages
  • 5 votes

RIP Jean-Marie Straub (1933-2022)

https://i.postimg.cc/g05K8FWN/Philippe-Image-3.jpg

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

R.I.P. Christine McVie... Ik kreeg het nieuwsbericht op de gsm binnen als ik op een optreden was, net tussen support en hoofdact. 79 jaar is niet jong, maar als muziekliefhebber was dit nieuws toch verschieten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Julia Reichert was de stem van de werkende klasse - NRC

NRC wrote:

Documentairemaker Julia Reichert (1946 – 2022) Julia Reichert regisseerde de Oscarwinnende documentaire American Factory. Ze wijdde haar leven aan het geven van een stem aan vrouwen en de werkende klasse.

moviemike

• 1309 messages
  • 5762 votes

RIP Kirstie Alley

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

R.I.P. Kirstie Alley.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

R.I.P. Kirstie Alley

Vond haar leuk in Cheers. Ook een iconische rol in ´North & South'.

IH88

• 9731 messages
  • 3184 votes

Och, Kirstie Alley. Hoe vaak heb ik wel niet Look Who's Talking gezien in mijn jeugd. Erg leuke actrice met dat heerlijke hese stemgeluid. RIP!

https://thumbs.gfycat.com/WideeyedFaintAfricanparadiseflycatcher-max-1mb.gif

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.