• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.269 votes
Profile

R.I.P. #2

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ferd Hugas. Niet heel bekend, maar toch in bekende producties meegespeeld. R.I.P.

Roger Thornhill

• 6012 messages
  • 2446 votes

R.I.P. George Murphy, in huize Thornhill onsterfelijk als George Roper.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

'Medisch Centrum West'-acteur Ferd Hugas (87) overleden | Film Nieuws | MovieMeter.nl

RIP Ferd Hugas

Q&Q is top jeugdsentiment. Maar ik ken hem ook van De Zevensprong, ook al zo'n fantastische serie.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

In Memoriam Ferd Hugas, voor mij onvergetelijk als Graaf Grisenstijn ( "Gr Gr") in "De Zevensprong", mijn favoriete NL jeugdserie.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ron Brandsteder overleden.

Niet het grootste acteertalent, maar hij kwam wel sympathiek over als presentator.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ron Brandsteder is toch wel een enorm tv-icoon uit tijden dat we nog met miljoenen naar 1 programma keken op de zaterdagavond.

Helaas te jong gegaan.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Als kind hield ik van de grote shows die toen met maar twee zenders soms wel zeven of acht miljoen kijkers hadden. De tijd van Willem Ruis, Ted de Braak, Fred Oster, Jos Brink, Henny Huisman en Ron Brandsteder. Ron was niet mijn favoriet. Maar hij had de uitsrltraling van de ideale schoonzoon. Kon zoals veel uit dat rijtje aardig zingen. Maar had ook net een licht knullig en onhandig randje wat essentieel was. Zonder was hij net te glad geweest. Met werd hij enorm populair. Laat opblijven op zaterdag met een bakje chips erbij. Dat was Ron Brandsteder. Hij ging langer door dam mijn interesse in dat soort shows.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

RIP Ron Brandsteder. Nooit veel mee gehad, maar zeker een icoon in de tv-wereld.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Zelf ik keek ernaar als kind. Veel keus was er ook niet, maar idd wel een grote naam destijds. Heel wat uurtjes naar gekeken. 74 is niet heel oud nee.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Dat Ron Bransteder in vrede moge rusten

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Rust zacht Ron Bransteder ik ben met de programmas van hem groot geworden.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Actrice Sigrid Koetse (89) overleden

Mij niet bekend, maar anderen misschien wel

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

starbright boy wrote:

Als kind hield ik van de grote shows die toen met maar twee zenders soms wel zeven of acht miljoen kijkers hadden. De tijd van Willem Ruis, Ted de Braak, Fred Oster, Jos Brink, Henny Huisman en Ron Brandsteder. Ron was niet mijn favoriet. Maar hij had de uitsrltraling van de ideale schoonzoon. Kon zoals veel uit dat rijtje aardig zingen. Maar had ook net een licht knullig en onhandig randje wat essentieel was. Zonder was hij net te glad geweest. Met werd hij enorm populair. Laat opblijven op zaterdag met een bakje chips erbij. Dat was Ron Brandsteder. Hij ging langer door dam mijn interesse in dat soort shows.

even terzijde, maar in dat rijtje hoort wat mij betreft ook Kick Stokhuizen.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)
even terzijde, maar in dat rijtje hoort wat mij betreft ook Kick Stokhuizen.

Die is van net voor mijn tijd en associeer ik niet met grote shows zaterdagavondshows van anderhalf uur. En daar had ik het over.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Die zal ik niet missen.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Heeft hij in een film gespeeld?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

De Keuken van Kok (Film, 1998) en dan nog. (Ik meld het gewoon verder niks, er worden wel vaker niet filmgerelateerde namen hier gemeld).

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Bekroonde Malinese filmmaker Souleymane Cissé (84) overleden - nos.nl

Vier van zijn films gezien, ik vond Baara en Yeelen de sterkste.

Dievegge

• 3170 messages
  • 8194 votes

Frank Dingenen is niet meer. Meester, Hij Begint Weer! was razend populair in de jaren '80.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stephan wrote:

Michelle Trachtenberg (39) overleden.

Bekend van o.a, Gossip Girl en Buffy the Vampire Slayer.

Bron

En Eurotrip! (daar had ik net al een bericht gepost)

Wat een leeftijd zeg, 39. Bah.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Dit is niet goed, nee. 39 is geen leeftijd om dood te gaan.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Die zal ik niet missen.

Hoeft verder niet want je kende hem niet. Niettemin zou het wmb een tikkie sympathieker zijn geweest om op te schrijven dat hij jouw idealen weliswaar niet verwegenwoordigde maar dat de man zichzelf verder oprecht en vanuit zijn idealen en overtuigingen voor het landsbelang heeft ingezet.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Splinters wrote:

Hoeft verder niet want je kende hem niet. Niettemin zou het wmb een tikkie sympathieker zijn geweest om op te schrijven dat hij jouw idealen weliswaar niet verwegenwoordigde maar dat de man zichzelf verder oprecht en vanuit zijn idealen en overtuigingen voor het landsbelang heeft ingezet.

Het is inderdaad een beetje een Sylvana Simons opmerking ja.

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

Splinters wrote:

(quote)

Het belang van het land ? Van de mensen ? Van sommige mensen ?

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Boenga wrote:

(quote)

Het belang van het land ? Van de mensen ? Van sommige mensen ?

De discussie je aan wil zwengelen hoort uberhaupt niet thuis in dit topic en breder gezien ook niet in een volwassen democratie.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Het is weer duidelijk waarom politieke opmerkingen niet gewenst zijn op deze site.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Splinters wrote:

(quote)

De discussie je aan wil zwengelen hoort uberhaupt niet thuis in dit topic en breder gezien ook niet in een volwassen democratie.

Daarom heb ik ook niet gereageerd op jouw reactie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.