• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

Sporttoto en -poules topic #2 (centraal topic)

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Die noemde ik expres ook niet.

Klopt idd. 152e ofzo is-ie geworden. Dat scheelt weer...

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Ik mis trouwens de verslagen van otherfool!

Geen zin of geen tijd of beiden?

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik mis trouwens de verslagen van otherfool!

Geen zin of geen tijd of beiden?

Zie z'n bericht van 24 juli, hij is er niet.

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Jammer, de verslagen zijn altijd leuk om te lezen. En lettende op de stand had ik ze nu zeker met plezier gelezen

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Kruijswijk out. Balen zeg.

Neem ik weer eens een x een Nederlander... Maar bovenal jammer sportief gezien natuurlijk.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Als er niemand anders is dan ga ik wel proberen of ik updates kan geven vanaf vanavond/morgen. M'n eigen team kan direct al weer de prullenbak in, dus daar hoef ik niet voor te kijken.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Terwijl Tiago Machado liet zien dat hij nog steeds een aardig houtje kan fietsen, ging het na afloop van etappe 5 in de Vuelta toch vooral over een paaltje. Het was het paaltje dat de ambities van Steven Kruiswijk genadeloos fnuikte door geen millimeter te wijken toen de rooie van Nunen de bocht uit zwenkte: einde seizoen voor Neerlands grootste rondehoop. Gianni Meersman hoorde het gekletter wel achter zich maar trapte met lust door tot de finish om een snoeverig zegegebaar te maken voor de opkomende Fabio Felline.

Snoeverig is de dagwinnaar bij sportpools niet, maar de zege van LuukRamaker, die en passant zijn puntentotaal verdubbelt, mag er wel degelijk wezen:

1. LuukRamaker - 54

2. El Conquistador - 49

3. McSavah - 43

De valpartijen in de laatste kilometers zorgden na uitgebreid juryberaad ook voor verschuivingen in het algemeen klassement bij sportpools: MatthijsGr00t moest het rood dat hem zo mooi stond afstaan aan Finisterra, die zich in Spanje altijd goed thuis voelt, hoe desolater het landschap hoe beter lijkt het wel:

1. Finisterra - 162

2. MatthijsGr00t - 149

3. De Jantjes - 141

4. McSavah - 138

5. Knisper - 119

De subleage doet het ronduit prima met een zesde stek. Grote dissonant is uw vaste reporter, die zich uit schaamte voor zijn -36 punten én de bijbehorende rode lantaarn wijselijk niet op de site vertoont.

Morgen een verraderlijke rit met maar één gecategoriseerde beklimming maar wel tegen de 3000 hoogtemeters. Een parcours dat geschikt is voor aanvalslustigen en uw invalreporter heeft een visioen gehad waarin de blikkerende tanden van Alberto voorkomen, maar tot het zover is zeg ik: hasta luego.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Als puntje bij paaltje komt heb je bitter weinig aan publieke excuses, zo vond ook Kruijswijk, maar de Vuelta wacht net zo min op iemand als de Tour. Vandaag (dat is dus gisteren) was het lang onduidelijk of de winnaar vooraan zou zitten, waarbij de wachters uit het peloton weer beloond werden en de aanvallers het deksel zoals zo vaak op de inmiddels al flink gehavende neus kregen. In een spectaculaire finale ging Simon verder waar broerlief Adam was gebleven, namelijk ijzersterk fietsen. Hij mocht het zegegebaar maken en sprokkelde tevens kostbare seconden.

In onze subleage waren de verschillen kleiner, sterker nog, niet bestaande: leider Finisterra wist zijn band net niet voorbij lucdecoster te duwen en het tweetal eindigde derhalve ex aequo op de eerste plaats:

1. Finisterra en lucdecoster - 57

3. Justus18 - 55

Overall verstevigde Finisterra zijn leidende positie, het zit er niet naar uit dat het felbegeerde rood snel van zijn gestaalde lichaam zal verdwijnen.

1. Finisterra - 219

2. MatthijsGr00t - 180

3. McSavah - 176

4. El Conquistador - 162

5. lucdecoster - 158

De subleage zat niet helemaal fris op de immer op- en afgaande Spaanse wegen en zakte naar plaats 9. Onderaan wist onze rode lantaarndrager otherfool uit de rode cijfers te komen: 2 hele punten heeft hij nu in de tas na zes dagen fietsen.

Vandaag een zelfde soort rit als gisteren, misschien iets minder pittig, dus de kenners zullen Meersman spelen, hoewel uw reporter zijn geld zet op Felline. We gaan het zien, tenzij we op het strand liggen. Hasta luego.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Kwiatkowski en Bonifazio exit.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Zei toch al dat je Boni niet nodig zou hebben. Nu is het pech (waarschijnlijk), maar hij wordt wel wat overschat. Tja, drie uitvallers bij mij nu al, wordt niks meer. Zonder Boni is Felline ook een renner die je moét hebben. Kan weleens tegen de 200 punten gaan halen. En Kwiat dus weer als een nachtkaars uitgegaan...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Weeral een spannende finale, met een mislukte lanceerpoging van Astana, de zoveelste zijwaartse schuiver van Contador die in de mangel werd genomen door aan de ene kant een B-sprinter en aan de andere kant een C-sprinter, en uiteindelijk de gemakkelijke en voorspelbare winst van Jonas van Genechten. Wie had hem niet gespeeld?

In de MM-subleage van sportpools zagen meerdere kenners het in Jonas zitten, maar zij wonnen niet, omdat LuukRamaker een indrukwekkend aantal sprokkelaars bleek te hebben opgesteld:

1. LuukRamaker - 62

2. De Jantjes - 53

3. Knisper - 39

Onze klassementsleider Finisterra had het lastig in de laatste bocht maar wist toch staande te blijven tussen de kamikaze-piloten en staat dus opnieuw te stralen op het podium:

1. Finisterra - 232

2. De Jantjes - 203

3. McSavah - 199

4. MatthijsGr00t - 193

5. LuukRamaker - 191

De subleage handhaaft zich in de top-10 op de negende stek, en wacht de bergen af om toe te slaan. Onderaan nog immer otherfool, die zelfs een plaatsje in de overall rangschikking wist te zakken: hij houdt nog 15 teams achter zich.

Vandaag zowaar een vlakke rit, dat is te zeggen: totdat de slotklim begint. Finish bergop op een klim van 1e categorie, 8,5 km aan 7,4%, dus Johan Esteban Chaves zal wel toeslaan vermoed ik, en u hoeft maar naar mijn team te kijken om te zien hoeveel kijk ik erop heb. Hasta luego!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

McSavah wrote:

Zei toch al dat je Boni niet nodig zou hebben. Nu is het pech (waarschijnlijk), maar hij wordt wel wat overschat. Tja, drie uitvallers bij mij nu al, wordt niks meer. Zonder Boni is Felline ook een renner die je moét hebben. Kan weleens tegen de 200 punten gaan halen. En Kwiat dus weer als een nachtkaars uitgegaan...

Meersman ook. Gooide de verkeerde eruit. En wat is er met Arndt? Vergeten dat hij een sprinter is?

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Wat is er met Meersman? Zelf veel ongelukkige keuzes gemaakt, maar Meersman dan weer wel op het laatst erin gestopt... Tja Arndt begon in de Giro ook pas in de derde week goed te scoren, maar nu nooit overwogen. Meersman was eigenlijk de enige sprinter waar ik wel een zwart punt aan wilde besteden.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Arndt is volgens mij elke sprint tot nu toe opgehouden door valpartijen of erin betrokken geweest. Alleen gisteren weet ik het niet zeker, maar er kwam wel een Giant renner over de finish die op z'n stuur aan het bonken was. Volgens mij allemaal pech. Arndt is een typische sprinter die in deze Vuelta zou kunnen excelleren.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Arndt had in het begin van de Giro bijna ook iedere sprintetappe pech, daar bleef ik toen maar over zeuren... Maar had voor de Vuelta liever sprinters zonder GT dit jaar in de benen. En Meersman is ook zo'n renner die goed op Spaans grondgebied presteert. Sowieso was het plan om geen zwarte punten aan sprinters te besteden, maar er kwam toch nog een punt vrij voor Meersman.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Percentages van boven de 20%, voor minder doet de Vuelta-organisatie het niet. Het bleek teveel voor de ietwat onbesuisde Restrepo, terwijl de uitgenaste Lagutin op 35-jarige leeftijd zijn jongensdroom in vervulling zag gaan: een etappe winnen in een grote ronde. Het echte vuurwerk vond echter achter deze mannen plaats, waarbij Quintana de Alto de Camperona opdanste alsof het een thuishelling in de Andes was, Froome met gebogen hoofd achterlatend.

Dan de subleage, daarin gebeurde bitterweinig. Sterker nog, met 9 punten kon je dagwinnaar worden. Niemand slaagde daarin, de zes spelers die met 8 punten over de lijn rolden zal ik hier niet noemen, daarvoor is hun prestatie te nietszeggend.

---

Ook in het algemeen klassement weinig wijzigingen, de top-5 houdt elkaar bij de lurven, maar leider Finisterra wordt niet werkelijk bedreigd:

1. Finisterra - 236

2. De Jantjes - 207

3. McSavah - 202

4. MatthijsGr00t - 200

5. LuukRamaker - 194

De subleage vertoeft op plek 10 en onderin heeft otherfool nog altijd zijn benen niet gevonden, en wat weegt die rode lantaarn dan toch zwaar op de steile pantes; 15 punten is het verdict.

Morgen weer een overgangsrit maar wel finish op tweede categorie. Een lekker ritje voor Jonas Vangenechten om de wereldtop nog eens te vloeren, maar ik denk toch van niet. Hasta luego!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

McSavah wrote:

Wat is er met Meersman? Zelf veel ongelukkige keuzes gemaakt, maar Meersman dan weer wel op het laatst erin gestopt... Tja Arndt begon in de Giro ook pas in de derde week goed te scoren, maar nu nooit overwogen. Meersman was eigenlijk de enige sprinter waar ik wel een zwart punt aan wilde besteden.

Meersman gaat ook tegen de 200 punten halen als ie zo doorgaat (nee hoor; zal wel tussen de 100 en 150 worden).

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Meersman gaat ook tegen de 200 punten halen als ie zo doorgaat (nee hoor; zal wel tussen de 100 en 150 worden).

Ah. Felline (en ook Gonçalves) kon eergisteren niet meespurten vanwege de valpartij, anders had hij makkelijk 200 pt gehaald.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Opnieuw een kans voor de vluchters vandaag, en die kans werd gepakt door De la Cruz. Hij gaf als outsider in de kopgroep tot ontsteltenis van Wuyts een geheel contigent Belgen én LL Cool S het nakijken, en pakte meteen het rood ook maar over.

Bij sportpools vandaag een duidelijke winnaar. Gh8st speelde drie renners uit de kopgroep en mag de bloemen mee naar huis nemen:

1. Gh8st - 30

2. LuukRamaker - 21

3. Justus18 - 20

Bovenin het klassement enkele kleine verschuivingen, maar de rode trui blijft onveranderd om de fiere schouders van Finisterra spannen:

1. Finisterra - 242

2. McSavah - 216

3. LuukRamaker - 215

4. MathijsGr00t - 203

5. De Jantjes - 199

De subleage deemstert langzaam weg op de altijd maar oplopende wegen van noord Spanje en komt nu uit op plek 12, terwijl otherfool er nog steeds helemaal niks van bakt en derhalve de lantaarn der schande moet blijven meetorsen.

Morgen de 10e etappe en dat is geen gewone: de finish ligt bij de legendarische Lagos de Covadonga, een klim van de buitencategorie (12 km met een gemiddelde van 7 %, maar dat relatief lage gemiddelde kan op het conto worden geschreven van de eerste 1,5 km). We zullen opnieuw een kijkje krijgen in de kaarten van de conquistadores van deze ronde, dus ik zeg: hasta luego!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

De legendarische Lagos de Covadonga vandaag vormden het ideale decor voor de Condor van Varsseveld om zijn vleugels op majestueuze wijze uit te slaan. Hij harkte kiezelhard de hele kopgroep aan gort, maar werd in de laatste kilometers nog bijgehaald door een ontketende Nairo Quintana, die op koers lijkt om het rood naar Madrid te brengen.

De leider van de subleage voelde zich goed thuis op de steile pantes, maar werd in extremis afgetroefd door de sterk opkomende Teunnis. Ook de prestatie van de geplaagde rode lantaarndrager verdient extra vermelding: hij haalde op één dag drie keer zoveel punten binnen als zijn puntentotaal tot nu toe bedroeg:

1. Teunnis - 73

2. Finisterra - 68

3. david bohm - 67

4. otherfool - 65

In het algemeen klassement verstevigde Finisterra zijn positie, hij lijkt in het spel net zo oppermachtig als Quintana op de fiets:

1. Finisterra - 310

2. McSavah - 255

3. De Jantjes - 249

4. MatthijsGr00t - 247

5. lucdecoster - 232

Onze subleage geraakte in een vrije val en staat nu op een beschamende 25e plek, de klimmersbenen zijn duidelijk niet aanwezig dit jaar. Ondanks zijn heldendaden vandaag resideert otherfool nog steeds op de laatste plaats.

Morgen een dia de descanso, dus zoek vooral een film uit en dan spreek ik u woensdag weer. Hasta luego.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Hola, Vuelta-volgers, het is woensdag. Wie de etappe heeft gezien kan het idee hebben gekregen dat Tinkoff zijn ploeg een Aston Martin had beloofd als ze de kopgroep van 23 voor aanvang van de slotklim zouden inrekenen. Dat lukte bijna, maar het was niet besteed aan kopman Contador. Hij moest de kemphanen Froome en Quintana laten gaan, nadat even tevoren Chaves zijn eigen kansen zorgvuldig om zeep had geholpen door een kilometer te vroeg aan te gaan. Voorin won de lange spichtige het van de korte stevige, en zo kroonde de blanke Keniaan zich opnieuw tot de koning van de Pena Cabarga.

In de sportpools-subleage werd er goed gescoord, maar de drager van het heilige rood danste voor al zijn concurrenten uit en kon tussen de zoenen van de rondemissen door een nieuwe bos bloemen bewonderen:

1. Finisterra - 90

2. Teunnis - 85

3. Paap - 73

U zult begrijpen dat er bovenin het klassement weinig verandert, behalve dan dat het gat dat Finisterra geslagen heeft serieuze vormen begint aan te nemen:

1. Finisterra - 400

2. De Jantjes - 321

3. MathijsGr00t - 319

4. McSavah - 309

5. lucdecoster - 297

De subleage verdapperde en staat nu op plek 20, wat nog steeds verder onder haar stand is. Onderin de rangschikking gebeurde datgene wat vrijwel alle kenners voor onmogelijk hielden: otherfool wist van de laatste plaats af te geraken, maar had daar wel het ongeluk van zijn concurrent voor nodig. De Willies zag kluns Goncalves afstappen en de reglementen zijn onverbiddelijk; de rode lantaarn dient morgen aan het frame te worden gehangen.

Morgen rijden we naar Bilbao, met onderweg een paar beklimmingen maar de finish is vlak. Mijn advies aan Trek is om het voorbeeld van Tinkoff te volgen om zo Felline aan een niet mis te lopen overwinning te helpen. Hasta luego!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ai, de uitschakeling van Raonic kost een aantal spelers in de MoMe-pool hun Joker. Goed nieuws voor degenen die Nadal als kluns hebben

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Hij kon niet verliezen, maar hij verloor toch: Fabio Felline taste weer mis op de streep in Bilbao. Hij liet zich opsluiten en werd in de sprint afgetroefd door Jens Keukeleire, de oude Zubeldia kon alleen maar meewarig het hoofd schudden (dit is dichterlijke vrijheid, ik heb hier geen beelden van gezien, en zelfs als deze beelden er zijn, wie kan bewijzen dat de beste man niet gewoon aan het knikkebollen was?).

Enfin, sportpools. LuukRamaker investeerde fors in de rappe mannen van de derde lijn en wist zo nog een behoorlijk aantal punten bijeen te garen:

1. LuukRamaker - 42

2. mjk87, Paap, Finisterra - 26

U ziet het goed, klassementsleider Finisterra was weer bij de pinken en hij lijkt dan ook op geen enkel terrein werkelijk te bedreigen:

1. Finisterra - 426

2. De Jantjes en McSavah - 329

4. MathijsGr00t - 327

5. lucdecoster - 319

Ondanks de heldendaden van Finisterra is de subleage niet vooruit te branden, de 23e stek is nu onze plaats. Onderaan sluit de ongelukkige De Willies nog steeds de rijen met een lullige 97 punten.

Morgen een lange rit over, uiteraard, geaccidenteerd terrein, dus ik zeg: Felline, met zekerheid. Hasta luego.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Een etappe sans histoire voor de gemiddelde wielervolger maar niet voor de familie Conti, die hun telg Valerio, 23 jaar oud, zagen winnen op Baskische wegen. Tom Stamsnijder verdedigde de Nederlandse eer en werd 11e, nog altijd ruim 20 minuten voor het peloton.

Waarom weet ik niet, maar mjk87 had Conti opgesteld in z'n team. Normaal zou je zeggen: een kapitale blunder, maar in dit geval levert het wel een knappe dagzege op.

1. mjk87 - 22

2. Arjan_Hanse - 20

3. citybird - 10

Het klassement veranderde niet noemenswaardig: Finisterra heeft bijna 100 punten voorsprong op een vijftal dat elkaar om elke punt bestrijdt. De namen hoort u later wel weer eens.

Vandaag een loodzware bergetappe met 3 cols van 1e categorie en finish op een klim van maar liefst 16 km aan 7% gemiddeld. Het belooft! Hasta luego.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Een rit om handen en vingers bij af te likken vandaag, Vueltini. De koninginnerit van de Vuelta over Frans grondgebied, met finish op de moorddadige Aubisque. Een kopgroep van een man of 40 vertrok en vanuit die kopgroep was het niemand minder dan de Condor van Varsseveld die de grote trek aanvoerde met zijn machtige pedaalslag. Alleen een vlo en een Rus konden tot het einde toe volgen, maar zij werden in de laatste kilometer alsnog gevloerd in een ellenlange sprint. Robert Gesink bracht na jaren van tegenslag de Nederlandse wielerliefhebbers weer eens in vervoering.

Daarachter zette Orica-BikeExchange een brutale aanval op onder de bezielende leiding van Simon Yates, waarmee de karretjes van de Sky-trein aardig in de poep werden gereden. Froome moest het zelf oplossen, maar wist telkenmale terug te komen bij de man in het rood.

Een meer dan enerverende strijd op de weg dus met een glansrijke winnaar, en zo is het ook bij sportpools. Voormalig rode lantaarndrager en pechvogel pur sang als het aankomt op klunskeuzes, mr. sportpools himself, boekte vandaag een eclatante overwinning. Zijn onbegrensde vertrouwen in Gesink wordt beloond, en wie gunt het hem niet:

1. otherfool - 64 (6e overall in de daguitslag)

2. stinissen - 40

3. Gh8st - 36

4. citybird - 36

5. eRCee - 35

Onze leider deed het rustig aan vandaag en opereerde vanuit het achterveld. Zijn voorsprong is immers geruststellend genoeg:

1. Finisterra - 454

2. McSavah - 353

3. lucdecoster - 347

4. De Jantjes - 342

5. MatthijsGr00t - 330

Aan een dood paard kun je niet blijven trekken, zo moet Finisterra gedacht hebben, en zo deemstert de subleage geleidelijk aan steeds verder weg tot aan de roemloze achterdeur: we vinden onszelf momenteel terug op de 28e plek. Onderaan is de veer gebroken bij De Willies, hij zit nog altijd onder de 100 punten en bevindt zich bij de allerlaatsten in het overall klassement.

Morgen een ereritje voor Gesink van ocharme 118 km, maar wel finish bergop, dus spectacolo is vrijwel gegarandeerd. Ik gok zo dat Nairo er nog wel eentje lust. Hasta luego!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Dit zijn de ritten die u over 40 jaar aan uw kleinkinderen navertelt, beste koersliefhebbers, wanneer de koers wellicht verworden is tot hersenloos wattage-stampen. Maar niet zolang Contador aan de start verschijnt. Hij trok samen met Quintana vanaf minuut één in de aanval en zorgde dus voor spektakel gedurende 118 km aan asfaltwegen. Team Sky gaf volledig niet thuis, en Froome werd uiteindelijk op bijna 3 minuten gereden door Nairo Quintana, waarmee de eindwinst in de Vuelta zeker lijkt.

90 man kwamen op maar liefst 54 minuten binnen in een ritje dat voor de winnaar nog geen drie uur duurde. In deze groep zaten alle (!) Nederlanders, maar ook klassementsrijders Konig en Latour. De organisatie was coulant en hield al deze renners in koers.

Op sportpools ook een kleine revolutie, omdat Paap met voorsprong de dagzege pakte en met stip naar de tweede plek in het klassement steeg:

1. Paap - 77

2. VivaLaHop en El Loco - 73

4. Teunnis - 67

5. mjk87 - 66

Finisterra miste de slag maar wist vanuit de tweede groep de schade te beperken en blijft dus riant leider:

1. Finisterra - 495

2. Paap - 406

3. McSavah - 398

4. lucdecoster - 392

5. VivaLaHop - 388

Over de stand van de subleage wil ik het niet meer hebben. De Willies sluit onderin nog steeds de hekken.

Na het zinderende tweeluik van dit weekend wordt er morgen gewoon weer gekoerst, in een op het oog tamelijk eenvoudig ritje. Aanvallers of sprinters zullen hun kans krijgen, en het is te hopen dat er niet één van de 90 slabakken van vandaag met de bloemen gaat zwaaien, maar één van de helden. Ik noem een Felline. Hasta luego.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Je zou bijna gaan denken dat Felline een lieveling van eRCee is.

De MM-gebruikers moeten het trouwens wel erg slecht doen als mijn team nog derde in de subleague staat...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik heb als reporter natuurlijk geen lievelingen, ik ben in die rol volstrekt neutraal en objectief.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Helaas toch een lamzak van gisteren die er vandaag met de winst vandoor ging: Drucker (what's in a name!) troefde in de sprint enkele andere lanterfanters, die vandaag zo fris als een hoentje bleken, af. Het enige positieve hieraan is dat uw nederige reporter er met de dagzege vandoor ging. De eer wordt wel gedeeld met vier andere superkenners:

1. eRCee, MatthijsGr00t, jeroen dn urste, VivaLaHop, Finisterra - 45

In het AK blijft het stuivertje wisselen op de plaatsen 2-9, maar de fiere leider is, ondanks het ontbreken van Nairo Quintana in z'n selectie, nog immer niet te bedreigen:

1. Finisterra - 540

2. VivaLaHop - 433

3. Paap - 426

4. McSavah - 416

5. MathijsGr00t - 415

De subleage vecht zich wat terug en is nu 21e, en ook De Willies lijkt weer wat moraal te hebben gevonden en heeft nu in elk geval zicht op de billen van de bus.

Morgen opnieuw een dagje van decompressie, wellicht levert dat de dag erna weer Fuente De-achtige taferelen op. Het parcours leent zich naar het zich laat aanzien wel weer voor een truc van meesterstrateeg Alberto en ik ben dus minstens zo benieuwd als Jose de Cauwer. Hasta luego.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.