• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.996 votes
Profile

Sporttoto en -poules topic #2 (centraal topic)

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Ik was weer eens te voorbarig aan het indekken. Bardet door die steek geen goede finish meer (hoewel 13e zie ik nu, dacht dat hij verder zat), maar die staat er dus ook al, en Pinot blijkbaar ook. Hij leek het al heel vroeg zeer lastig te hebben.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Update Jaarpool

Alleen de outsiders en ondergetekende scoren vandaag niet

Vijfde etappe, vijfde verschillende ritwinnaar. Mooi verdeeld dus.

Etappe 5:

1. Knisper 103

2. Teunnis 75

3. Montorsi 70

Tour:

1 AHWA 402

2 Montorsi 370

3 McSavah 321

Jaarstand:

1 McSavah 4452

2 tovenaar 4125

3 otherfool 3967

4 Finisterra 3898

5 david bohm 3707

6 Teunnis 3521

7 MatthijsGr00t 3335

8 AHWA 3211

9 LuukRamaker 2883

10 Montorsi 2324

11 Knisper 2048

12 Outsiders 1240

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

De theorie van otherfool al in de prullenmand bij de eerste de beste heuvelrit.

Nibali is niet gekomen voor een goeie tijd.

Dat mijn kluns na 5 dagen nog niet met 3 etappezeges in het geel staat te pronken is al een meevaller

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Rondje van Jose en Michel, waarde volgers van de Tour, want Greg 'Avi' van Avermaet bracht den Zuiderbuur in vervoering door zowel de etappe áls het heilige geel te pakken, een huzarenstukje van jewelste. In de MoMeSubLiga zag El Loco het wel zitten in de BMC-klasbak, en met een hoop andere sprokkelaars leverde dat jandorie een fraaie top 10 plek op:

1 El Loco 75

2 stinissen 64

3 De Willies 62

4 david bohm 61

5 LuukRamaker 58

6 McSavah 53

7 VivaLaHop 51

. MatthijsGr00t 51

9 De Jantjes 48

10 Knisper 43

We zijn amper een paar dagen ver in deze Tour, maar er is nu al een intense tweestrijd voor de Maillot Jaune op te merken: McSavah verteerde de klimmetjes vandaag wat beter dan lucdecoster en mag zich voor minimaal 1 dag leider noemen:

1 McSavah 276

2 lucdecoster 274

3 De Willies 260

4 Happie 232

5 Justus18 231

6 VivaLaHop 228

7 El Loco 225

8 Teunnis 219

. Finisterra 219

10 citybird 217

De SubLiga sloop naar plekje 22, we komen er wel, en de lanterne rouge ging weer over op pauljojo, nu met 82 punten. Uw verslaggever zal trachten morgen met een update te komen, maar beloven kan ik met den groten voetbalmatch in het achterhoofd niks, in het ergste geval ziet u me vrijdag weer terug. Hoe dan ook, graag à bientôt!

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Mijn top 30 plek blijft in beeld. Parijs is echter nog ver.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

McSavah wrote:

Pinot blijkbaar ook. Hij leek het al heel vroeg zeer lastig te hebben.

Ik ben nog niet overtuigd dat Pinot goed gaat zijn.

Voor Bardet is dit een prima ritje, op z'n taaiheid komt die een heel end, maar als Sky op de grote cols een verschroeiend tempo hanteert dan schiet hij volgens mij tekort.

Porte maakt wel een zeer goede indruk bergop maar bij hem is dat vaak tot de dag dat het op is, ben benieuwd of dat deze Tour anders zal zijn.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

eRCee wrote:

(quote)

Ik ben nog niet overtuigd dat Pinot goed gaat zijn.

Voor Bardet is dit een prima ritje, op z'n taaiheid komt die een heel end, maar als Sky op de grote cols een verschroeiend tempo hanteert dan schiet hij volgens mij tekort.

Porte maakt wel een zeer goede indruk bergop maar bij hem is dat vaak tot de dag dat het op is, ben benieuwd of dat deze Tour anders zal zijn.

Pinot was ook enorm aan het zweten, al weet ik niet of dat standaard voor hem is bij hoge temperaturen. Rolland maakt tot nu toe de beste indruk van de Franse hopen, hele team is ook op hem afgestemd, tot vervelens toe in sprintritten waar Navardauskas maar op kop moet beulen voor de positie van de geweldenaar Rolland. Ben al geen fan van hem en ga Rolland nu waarschijnlijk ook ernstig missen op Sportpools. Ik houd blijkbaar niet van aanvallend ingestelde renners, vreemd.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Kom op. Je bent jezelf inderdaad continue aan het indekken. Is dat uit bijgeloof?

Bardet en Pinot (en misschien Barguil) eindigen normaliter met enig gemak ver boven Rolland. Als Rolland afhaakt, zie ik m wel voor een etappe en de bollen gaan. Gok op een 8e / 11e plek.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Shit, doe ik het inderdaad weer. Maar Rolland verbaast me wel tot nu toe door vrij kort te eindigen in meer punchy etappes die hem normaliter niet zo liggen. Hele ploeg in dienst, attent voorin en goede plaatsing in de finales. Nu maar hopen dat hij in de bergetappes niet te veel punten pakt. Het is meer dat hij maar 1 zwart punt kostte, en als hij dan niet veel minder is dan Bardet en Pinot... En ook dat Hagen nu niet scoort, een verloren zwarte punt zo lijkt het. Hopelijk komt hij er in de tweede week weer wat door.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Was ik net als bij Groenewegen nou ook maar met de McLay hype meegegaan. Laporte ook weer dik in de punten. Helaas geen Enger dit keer en uiteraard geen Cimolai (wel 12e nog).

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Heb McLay niet genomen, omdat hij waarschijnlijk vroeg afstapt. Maar dan nog was hij een goede keuze geweest, idd. Net als Laporte, Enger en Theuns.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Update MoMe Jaarspel

Etappe 6:

1. Montorsi 101

2. David Bohm 89

3. Teunnis 60

Klassement Tour:

1. Montorsi 471

2. AHWA 442

3. McSavah 358

Jaarstand:

1 McSavah 4489

2 tovenaar 4181

3 otherfool 3967

4 Finisterra 3953

5 david bohm 3796

6 Teunnis 3581

7 MatthijsGr00t 3337

8 AHWA 3251

9 LuukRamaker 2896

10 Montorsi 2425

11 Knisper 2048

12 Outsiders 1240

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

McSavah wrote:

En ook dat Hagen nu niet scoort, een verloren zwarte punt zo lijkt het. Hopelijk komt hij er in de tweede week weer wat door.

Nou ja, voor de vlakke sprints was het wel duidelijk dat het voor Cav zou zijn. Alleen de rit van zondag en misschien van dinsdag had ik eigenlijk wel op Bo Hagen gerekend. Verder denk ik dat hij in de tweede en derde week nog wel wat gaat laten zien, was in uitstekende vorm.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Nicolage Rico wrote:

Heb McLay niet genomen, omdat hij waarschijnlijk vroeg afstapt. Maar dan nog was hij een goede keuze geweest, idd. Net als Laporte, Enger en Theuns.

Speelde ook mee ja, net als bij Groenewegen. Maar had ook niet verwacht dat hij het zo goed zou doen.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

eRCee wrote:

(quote)

Nou ja, voor de vlakke sprints was het wel duidelijk dat het voor Cav zou zijn. Alleen de rit van zondag en misschien van dinsdag had ik eigenlijk wel op Bo Hagen gerekend. Verder denk ik dat hij in de tweede en derde week nog wel wat gaat laten zien, was in uitstekende vorm.

In die twee ritten had ik vooraf inderdaad wel op Hagen gerekend, in die van dinsdag en wellicht in nog enkele ritten dat hij samen met Cav ging sprinten.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Was misschien ook zo geweest als hij niet gevallen was.

Had op hem gerekend in de ritten met een lastigere aankomst, op de vlakke sprints als Cav naar huis is en tussendoor nog een keertje ofzo.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Zoals gehoopt Greg mee in de ontsnapping.

Veel aankomsten bergaf, ben benieuwd hoe Pinot's daalcapaciteiten dit jaar zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vind dat wel mooi. Niet dat eeuwige verdedigen, maar gewoon lekker mee. Vast eenmalig, maar toch.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Oei. Pinot in de problemen, terwijl het nog niet eens hard gaat... Die is niet goed hoor. Benieuwd of hij zich herpakt de komende dagen.

Nu gelost zelfs. Au. Ziek ofzo?

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Tja bergaf is dus niet het probleem maar bergop. Eergisteren zag hij er dus ook al zeer slecht uit, maar toen herpakte hij zich wonderbaarlijk, vooral op karakter waarschijnlijk.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Die mag voor etappes en de bollen gaan. Ze gaan nog niet eens volle bak en met het weekend ook nog eens voor de boeg kan hij het klassement wel vergeten.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Nounou... Barguil er ook af. Precies de verkeerde Fransman gekozen. Bardet dus.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Rolland.

Die boog...

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Haha ongelooflijk. Knullig.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Maar Pinot zal wel ziek zijn (vandaar ook het overmatig gezweet).

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Yates is trouwens over die boog gepleurd. Met bloed aan z'n kin. Lekker dan. Die wou winst boeken voor de witte trui.

Zou dus punten pakken (zou 6e worden) en nu dus op z'n plaat. Zonder erg zeggen ze.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Erg lullig voor Yates ja (zijn er al beelden van het moment?), en voor mensen met hem in hun team.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Update Jaarpool:

Etappe 7:

1. Tovenaar 113

2. McSavah 110

3. MatthijsGr00t 70

Klassement Tour:

1 Montorsi 495

2 McSavah 468

3 AHWA 442

Jaarstand:

1 McSavah 4599

2 tovenaar 4294

3 otherfool 4037

4 Finisterra 3954

5 david bohm 3799

6 Teunnis 3616

7 MatthijsGr00t 3407

8 AHWA 3251

9 LuukRamaker 2903

10 Montorsi 2449

11 Knisper 2098

12 Outsiders 1240

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Ik twijfelde tussen Pinot en Bardet. Verkeerd gekozen dus. En Greipel faalt eigenlijk ook al dus daar is iets fout gelopen met die 3-punters...

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Me2.

Yates krijgt overigens toch de witte trui om zijn schouders geschoven. Hij had een voorsprong van 7 seconden op de 300 meter voor de meet. Komt dus ook in de top 10 AK te staan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.