• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

Piepkleine geneugten des levens

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

- een spontane kus of knuffel van mijn dochter

- mijn Siberische kat die me iedere ochtend komt verwelkomen

- het opentrekken (en opdrinken..) van een goede fles rode wijn

- het tot leven komen van de natuur in de lente

- het achter me laten van Nederland als ik met vakantie ga

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Veel mannen ja.

Pff, wilde eigenlijk Japan zeggen. Maar ja, aan de hand van dat lijstje kun je in ieder geval zien waar ''verhoudingsgewijs'' de meeste vrouwen zitten. Of mannen, net waar je voorkeur ligt. Het betreft een lijstje van 2009, maar dat lijkt me niet zo'n probleem.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Elineloves wrote:

Piepkleine geneugte.. (Waar ik ontzettend vrolijk van word)

(embed)

Heerlijk meebléren met je favoriete muziek in de auto, terwijl je héél vreemd aan wordt gekeken..

Heerlijk is dat inderdaad! Het moment dat je aangekeken wordt en je beseft dat het je geen ene ruk interesseert, heerlijk...

Sowieso is autorijden voor mij wel een geneugte. Vooral lange autoritten, bijvoorbeeld 2 tot 5 uur, prima. Vooral 's nachts op de snelweg. Favoriete muziek aan, drankje erbij, heerlijk. Verhelderend voor de geest!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Geen piepkleine maar eigenlijk een grote geneugte:

Als ik één van m'n katjes die ligt te slapen aanraak, er een prrrt geluidje uitkomt en het katje vervolgens op z'n rug gaat liggen zodat ik z'n buikje kan kriebelen. Puur geluk .

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

otherfool wrote:

Dat is de fout van de maatschappij, niet van de 'slet'.

En jij denkt dat als je je maar niks van 'de maatschappij' aantrekt en alle regels overboord gooit het allemaal goed komt?

Lees eens wat van Houellebecq zou ik zeggen...

Over geneugten gespoken: iets lezen waar je het helemaal mee eens bent.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Scriptie geluksmomentje. Je draft versie klaar hebben (wat opzich al fijn is) na een paar dagen controleren, herformuleren, schrappen, aanvullen etc., dan op CTRL+A drukken, dan woorden tellen en dan exact(!!!!) het getal 17.000 zien staan. Wie krijgt dat nog voor elkaar tegenwoordig?

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Of dat het laatste restje cola in de fles net genoeg is voor een vol glas .

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Meestal dan wel zonder prik helaas.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

eRCee wrote:

(quote)

En jij denkt dat als je je maar niks van 'de maatschappij' aantrekt en alle regels overboord gooit het allemaal goed komt?

JA!

Lees eens wat van Houellebecq zou ik zeggen...

Raar argument.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

U-96 wrote:

(quote)

Ik denk ook dat sletterigheid mede een teken is van onzekerheid.

Mnee.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

rokkenjager wrote:

(quote)

Mnee.

En waar baseer je dat op?

De 'sletjes' waar ik mee in aanraking ben gekomen waren vrijwel allemaal erg onzeker. Ik geloof niet dat het niets met elkaar te maken heeft. Deze meisjes gedragen zich niet zo omdat ze nymfomaan zijn of zo. Ik denk dat het meer voortkomt uit onzekerheid en dat ze proberen om door middel van seks een jongen aan zich te binden.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

_Se7en_ wrote:

(quote)

En waar baseer je dat op?

De 'sletjes' waar ik mee in aanraking ben gekomen waren vrijwel allemaal erg onzeker. Ik geloof niet dat het niets met elkaar te maken heeft. Deze meisjes gedragen zich niet zo omdat ze nymfomaan zijn of zo. Ik denk dat het meer voortkomt uit onzekerheid en dat ze proberen om door middel van seks een jongen aan zich te binden.

En de ''sletjes'' waar ik in aanraking mee ben gekomen zijn totaal niet onzeker. Wie heeft er nu gelijk? In aardig wat gevallen speelt nymfomaan zeker een rol. Maar het gaat bij vele ook net als bij een jongen om de status.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

rokkenjager wrote:

En de ''sletjes'' waar ik in aanraking mee ben gekomen zijn totaal niet onzeker. Wie heeft nu gelijk? In aardig wat gevallen speelt nymfomaan zeker een rol. Maar het gaat bij vele ook net als bij een jongen om de status.

Het gaat om de status? In welke wereld is dit dan zo als het om meisjes gaat?

Nymfomanie is trouwens een vrij zeldzame stoornis, dus ik denk zeker niet dat dit er in de meeste gevallen mee te maken heeft.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

_Se7en_ wrote:

(quote)

Het gaat om de status? In welke wereld is dit dan zo als het om meisjes gaat?

Nymfomanie is trouwens een vrij zeldzame stoornis, dus ik denk zeker niet dat dit er in de meeste gevallen mee te maken heeft.

Even duidelijker nuanceren; manziek of de drang om een man te hebben speelt een rol. Maar mag ik verder even concluderen dat de 'sletjes' waar jij in aanraking mee bent gekomen niet bepaalt mooi waren? Als je je bijvoorbeeld op dit soort meisjes doelt die hier te vinden zijn speelt onzekerheid allicht een rol.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

rokkenjager wrote:

Maar mag ik verder even concluderen dat de 'sletjes' waar jij in aanraking mee bent gekomen niet bepaalt mooi waren?

Tsja, zoals de meeste meisjes: sommigen zijn mooi, anderen niet.

Als je je bijvoorbeeld op dit soort meisjes doelt die hier te vinden zijn speelt onzekerheid allicht een rol.

Hahaha, wat een appel is die kerel.

Ik denk dat voornamelijk alcohol een rol speelt.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

rokkenjager wrote:

Even duidelijker nuanceren;

Duidelijker nuanceren. Is dat niet een beetje dubbelop?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Nuanderen, is dat niet nuanceren met een d?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Don, je geeft me niet eens de tijd om mezelf te verbeteren. Je had me moeten quoten, want dan bleef het tenminste staan. Nu geloven ze ons misschien niet meer.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Bij de meeste is het dus nog steeds zo dat als een man het met twee vrouwen doet ze hoeren zijn en als een vrouw het doet met twee mannen dat ze nog steeds een hoer is,

Beetje ouderwetse gedachte en graag wat meer respect voor het vrouwelijke geslacht aub.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

stfuympos wrote:

Bij de meeste is het dus nog steeds zo dat als een man het met twee vrouwen doet ze hoeren zijn en als een vrouw het doet met twee mannen dat ze nog steeds een hoer is.

Ik vind een vrouw met een winkelwagen al een hoer!!

.....

..

grapje

Hoe denkt men over een andere discussie??

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

-Wanneer je met pijl nummer 250 eindelijk met dubbel 1 je potje darts wint.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Vrijdagmiddag om 17:00 wanneer ik naar huis kan omdat het weekend is. 15 seconde later in de auto is dat momentje echter alweer voorbij, want dan denk ik, verdomme, maandag alweer werken.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

LOL

wees blij dat je werk heb!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

- In de namiddag met mijn moeder en een kop thee op de bank kruipen, lekker kletsen en keihard hele zielige liedjes van Westlife draaien

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Rianneke_Dan wrote:

- In de namiddag met mijn moeder en een kop thee op de bank kruipen, lekker kletsen en keihard hele zielige liedjes van Westlife draaien

Ik vind je wel schattig.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Ik vind je wel schattig.

Pas maar op dat je geen ruzie krijgt met NW

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Sinds wanneer is Uptown Girl een zielig liedje?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Flirten in de file.

Als iemand anders eens voor je zou koken ( gebeurt mij nooit)

Een dagje naar de sauna.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

chevy93 wrote:

Sinds ''Flying without wings'' dat wel is?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

chevy93 wrote:

Niet, daarom zette ik er ook 'zielige liedjes' bij.

@ moviemafketel, dank je Is misschien niet heel slim om dit soort dingen bekend te maken, maar om heel eerlijk te zijn ben ik ook gewoon een enorme softie in alles

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.